Capitolul treisprezece –Te urăsc, pleacă acum!Azi e Vineri!Cea mai frumoasă zi, deci o iubesc!Nu facem școală că e ceva sărbătoare, nu știu care e.Mă ridic din pat și ies din camera mea.Dau de Andrei care a ieșit odată cu mine.Îmi zâmbește și mă ia de umeri conducându-mă la el în cameră.Oke, ce a mai făcut iar?!
–Neața raza mea de soare!Cum ai dormit?Sper că bine, este super vremea afară, aerul e puțin mai călduț ca ieri...
Dar nu apucă să mai continue căci îl întrerup.
–Treci la subiect Andrei!spun și mă trântesc la el în pat.
Mike a plecat de devreme la iubita lui.Iar Marius, ei bine, el e mereu cu treabă.Oftez și mă uit spre Andrei care nu știe cum să îmi spună ceea ce are de spus.Îi iau mâinile în ale mele și îi zâmbesc cald.Eu cu Andrei mereu ne-am sprijinit unul pe altul, chiar dacă ne mai certăm noi, eu tot îl iubesc.
–Marius pleacă în Anglia la muncă!spune el și oftează.
Dar de ce?Avem destui bani, ppate sta cu noi!Mă uit în gol și amintirile cu fratele meu mai mare îmi trec în viteză prin fața ochilor.Simt cum o lacrimă curge pe obrazul meu, dar nu o îndepărtez.Nu vreau să plece!
Îl iau strâns în brațe pe Andrei și încep să plâng!Lasă că îl fac eu să răzgândească.
***
După tura mea mirobolantă de plâns, Andrei mi-a propus să mergem la un starbucks.Mă așez alături de el la o masă și aștept să vină cu băuturile.
Dar 'norocul' îmi dă un pumn în față din nou.Payton intră alături de Avani, el fiind super fericit.Asta e dovada că poate fii fericit și fără mine!:(
Ma așez mai bine pe mica canapea.Nu veniți aici, nu veniți aici!Și, aici vin!De ceeeeeee?!!!Emma, tu nu depinzi de el!Prefă-te că nu ai nicio treabă cu ei!Îmi spune creierul.
–Hei Emma!spune Avani și se așează în fața mea alături de Payton.
–Hei!spun și mă uit pe geam.
Apare și Andrei între timp și încearcă să destindă atmosfera, dar nu prea îi iasă.
–Și, cum merge cu relația?îi întreabă Andrei pe micii porumbei
–Super bine!Ne înțelegem de minune!spune ea și se uită la Payton.
Schițează un mic zâmbet iar apoi se uită la mine victorioasă.Nu te mai uita așa la mine!
–Am văzut că și sora ta are pe cineva.spun iar eu mă încrunt la ea.
Oke!Ea știe că am pe cineva, dar eu de ce nu știu nimic??Hm, ciudat!Mă uit uimită la ea și aștept un răspuns.
–Poftim?!întreb eu și simt privirea lui Payton.
Mă uit la el și văd că e dezamăgit.Nu înțeleg care ar fi problema dacă aș avea pe cineva nu sunt cu nimeni împreună deci am tot dreptul!
–Am văzut-o în fața liceului cu Hades!Să știi că var sta bine împreună!—zâmbește către Payton apoi se ridică și îl face și pe Payton să o facă.Se uită la noi apoi continuă—Ei bine, noi trebuie să plecăm.Să aveți o zi frumoasă!
Pleacă amândoi iar eu mă uit în urma lor.Îmi feresc privirea de a lui Andrei, știu că v-a începe cu teoria, și nu am chef!Mă ridic și eu și îl aștept să plătească.
Pe drum am început să povestim, și am aflat că s-a despărțit de iubita lui.Păcat, fata mi s-a părut o tipă de treabă.Andrei mă ia de umeri și mă întoarce spre el.
–Deci, Hades!Să știi că e un băiat la locul lui.Dar nu văd să îl placi, nu-i frânge inima ca să îi faci in ciuda lui Payton!spune el iar eu mă uit în altă parte.
Nu am vrut niciodată să fac asta.Nu sunt o persoană fără inimă (cum e Avani)!Îi zâmbesc slab și mă smucesc din strânsoarea lui.Mă întorc și merg furioasă spre casă.Nu îmi place de Hades!
***
Stau de o oră în pat și mă uit la desene.Și Pepa e mai drăguță ca mine!:(
Mă mai răsucesc o dată prin pat dar aud telefonul și mă ridic repede.Nu cunosc numărul, dar până la urmă ce pierdem dacă răspundem??Nimic!(C.T.)
–Da?
o voce răgușită se aude din celălalt capăt.
–Emma?Sunt eu, Hades!
–Oh, Hades!De unde mama naibii ai numărul meu?întreb furioasă și cred că am o bănuială.
–Nu contează asta acum!Voiam să te întreb dacă vrei să vii mâine cu mine la o plimbare prin parc.
–Și ce mai aștepți?Întreabă-mă!spun eu amuzată și îl aud cum chicotește.
–Vrei să vii mâine cu mine la o plimbare prin parc domnișoară Emma?
–Așa mai merge!Și da, vreau să vin!Ne vedem pe la 13, oke?întreb eu și îmi vine să râd
–E perfect!Ca tine!Bye!(C.T.Î)
Mi-a închis așa de brusc că nu am apucat să procesez ceea ce a zis.M-a făcut perfectă, ceea ce teoretic vorbind nu există.Nimeni nu e perfect, și nu v-a fii niciodată!Mă mai rostogolesc prin pat, și dintr-o dată aud ușa de la intrare cum se trântește.Tresar și dau să cobor din pat, dar cineva dă buzna la mine în cameră.Și acel cineva e Payton!
Mă încrunt la el dar nu bagă de seamă.Stă într-o poziție supărată, dar nu știu de ce e supărat.Mă așez mai bine în pat și aștept ca explicațiile să vină odată de la el!Dar ele nu vin, și deja mă enervez.Chiar dacă nu aș vrea să plece, trebuie să o facă, are iubită!
–Ce vrei Payton?îl întreb eu și mă uit în ochii lui caprui.
Înainte vedeam fericire, dar acum, nu văd decât un gol mare.E îngîndurat, e pierdut, undeva acolo.
–Ești cu Hades împreună?! mă întreabă el răstit iar eu mă uit în altă parte numai nu în ochii lui.
–Care e problema ta?!Ne sărutăm apoi aflu de la fratele meu că te-ai împăcat cu Avani, iar acum, vii să-mi ceri socoteală!Cine te crezi tu?spun eu ca dintr-o suflare.
–E treaba mea!El nu e de tine Emma!țipă el la mine și mă înfurie și mai tare.
–Nu tu iei decizile din viața mea!E treaba mea ce fac și cu cine!țip la el.
Oftez și îmi pun mâinile pe cap, deja am o migrenă din cauza lui!Îmi ridic privirea și Payton nu mai e unde era înainte, acum e lângă patul meu.Pare îngrijorat.Nu îl mai vreau în preajma mea, m-a rănit și nici măcar nu i-a păsat.
–Te urăsc, pleacă acum din viața mea!!Așa îmi v-a fii mult mai bine!țip iar el se ridică și se uită rănit la mine.
Mă uit în altă parte și încerc să mă abțin din a plânge.Asta trebuia să fac, el are iubită!Și nu e frumos ceea ce îi face!
Trântește ușa în urma lui iar atunci încep să plâng în hohote.Mi-a luat jumătate din inimă cu el, iar cealaltă suferă.Sper ca timpul să rezolve asta!
●●●
În primul rând aș vrea să vă mulțumesc de faptul că am făcut 400 de lecturi.Vă iubesc mult și mă bucur enorm de mult că există cineva care îmi apreciază munca.Să dați părere la capitolul acesta, sunt curioasă de ce părere aveți.
Sper că v-a plăcut!Pupici dulci!😘😘
CITEȘTI
Payton Moormeier & Vecina nouă
ФанфикEste vorba despre o fată care se va muta în cartierul în care locuiește Payton.Va reuși ea să se adapteze?Își va face ea prieteni?Va rămâne aici sau se va muta?