iesti o fata normala(de ce nu si baiat😂😋😍)Parintii tai sint niste oameni strikti strivti si comunisti😒Asa ca nu au prea multa ancredere an tn.Ainca zice ca iesti unu copil mic.
Parintii tau pliecau o zi si o nuapte de acasa.(mergheau la ceva nunta tiganeasca d ea lui varatu😩)Pentruca plecau si nu aviau ancredere in tine a trebuit sa puna pe cinva ca babie sitar.
Nu te interesa persoana care o sa vina.Pana la urma era un bosorog oricine era😒😡😼😈.Ai tiai pleaca de acasa si iti iau chiaile ca sa nu pleci.Dupa ce 10 minu au trecut se aude usa cum se deschide.Vezi un om putiernic si analt.Un om care se vedia in ochi ca avea ceva pe suflet si cieva atragator.Un om cu o inimia mare dar pacatuasa.Cu o chelie mai sclipitoare ca sore-le.Totusi nu tie interesa asa tarie desi inima t ia trasarit putin.
Scarla:salut🖐👨🚒
Tu:Buna😡
Scarla:Cu tine trebuie sa stau?😦
Tu:Nuuuu!!!!!!😣😨*iti aduci fratii in fata lui si ii prezinti*
Tu:Ea este eugenia are 6 ani 7 luni 81 de zile 51 de minute si 30 de secunde.Iar iel este severus si are 12 ani 2 luni 30 de minute si 15 secunde.De ei ai grija nu de minie😁😡
Scarla:hm aha si cu cinie am onoarea🔪😁💕
Tu:cu nimeni!!!😼
Scarla:Binie ma prezibt eu.Sunt scarlatescu catalin zeu al greciei si te fac pacatul meu suprem!!!Adica zeita, sotia, iubiria mea!!!🥵😱🧐🤭🤫😇
Euge:NUUUUU FLORETA CAVAL NU NOI TE IUBIM CA SORIUARA NOASTRA!!!
Seve:DA ADEVARAT!!!!
Scarla ia un topor in mana aparut dintr un foc magic da cu el de pamant si spune:SA SE FACA LINISTE!!!DACA ASA A ZIS ZEUL SUPREM EI BINE ASA A ZIS!!!!
desi a tipat si s a auzit pana in pestera lui decebal vocea lui era blinda🥵
Scarlatescu Catalin zeul suprem a inceput sa leviteze iar pamantul sa despicat!!Tu erai atrasa de el in cer!!Cerul fand rosu ca sangele unei foci!!Copaci nu mai aveau frunze!!Frunzele erau focul!!!FOCUL DIN INIMA LUI SCARLA!!!CARE REPREZENTA IUBIREA PENTR TINE!!!nu ii putea rezista!!!erati amandoi atrasi ca un magnet!!
Ai intrat antro transa.Vedeai ursi care te fugareau, obama fiind pedofil si profa de mate dand cu cartea in tine!!!!
Tu:a asta ieste oare...oare i iadul!!🥵
Deodata simti mana unui mascul alfa care te lua de mana!!ERA FLORIN DUMITRESCU CARE ERA DEFAPT LUCIFER PTR CA ARE PARUL LUNG SI CRET!!!!LANGA EL ERA BONTEA!!!!TEA LUAT SI EL DE MANA!!amandoi voiau sa te manance sa faca ciorba radauteana din tine!!!!DAR SCARLA IESE DINTR UN VARTEJ MARE SI PATRAT SI TE SALVEAZA CU UNU SARUT!!!
tot cerul se face de un albatru criatalin!!pe jos erau flori de mar si ortenzii!!!In departare il vezi pe bontea si dumitresvu cum sunt crucificati ca voiau sa te faca ciorba radauteana nu de burta!!!tu erai intr o rocie alba ca varul si ochi!!
fratii tai cantau ceva de la gica oetrescu iar in alt colt parintii tai incercau sa dea cu cureaua in tine!!dar nu reusea sa ajunga la tine deoarece erai impreuna cu scarla acuma!!!cel ami bun zeu!!!
ati distrus planete galaxii impreuna!!!iar el defapt e cel mai soft uwu baby ursulet ever gen🧐🤫😇💕
sfarsit💕
CITEȘTI
iubire fara varsta cu un chef burlac
Fantasytu stai acasa cu fratii tai si tu ai 20 de ani(majora!!!) si ptr ca ai tai nu aveau incredere in tine s a te lase acasa cu frati tai mai mic il pun pe scarlatescu ca baby siter