Ráno bolo presne také, ako Harry predpovedal. Bol slabý a zničený. Bolelo ho celé telo a jeho veselé zelené oči nežiarili šťastím, práve naopak, boli opuchnuté a červené z toľkých sĺz. Počul zaklopanie na dvere svojej izby a po krátkej chvíli sa vo dverách objavila hlava jeho sestry. ,,Si už hore?" spýtala sa aj napriek tomu, že videla, že zelené očká jej brata sú už otvorené. Gemme bolo nesmierne ľúto jej mladšieho brata, dokonca sa cítila hrozne previnilo, keďže by si Louisa mohla vziať aj ona. Ale vzdať sa svojej lásky nechcela, a okrem toho čakala ich spoločné dieťa.
,,Hazz, prepáč. Viem, že som to mohla byť ja, a vlastne keby nie som tehotná, tak si ho musím zobrať ja. Cítim sa hrozne previnilo, hlavne keď vidím ako sa trápiš." povedala keď si sadla na posteľ vedľa Harryho. ,,Nie Gem, ty za nič nemôžeš. Myslím, že ak by rodičia zvažovali možnosť, že sa za neho musíš vydať ty, sám by som sa ponúkol. Lámalo by mi to srdce, že moja staršia sestrička našla lásku a teraz by ju musela opustiť, spravil by som to pre teba veľmi rád a kľudne aj keby nečakáš bábätko." Gemma žasla. Vedela, že jej brat má zlaté srdce, ale obetovať celé svoje šťastie, slobodu a doterajší život len kvôli nej.. Bola na neho pyšná, Harry bol veľmi dobrý človek. So slzami v očiach ho pevne objala hladkajúc jeho strapaté kučierky. ,,Nezaslúži si ťa, on ani nikto iný. Harry ty si až moc dobrý pre každého." šepla mu pomedzi slzy. Jej mladší brat sa nad poznámkou svojej sestry len zasmial a pokrútil hlavou.
,,Harry, nech už sa deje čokoľvek, nenechaj sa nimi ovplyvniť ani zlomiť. Zostaň taký aký si. Máš dobré srdce, nepoznám nikoho s tak čistým a nevinným srdiečkom. Nenechaj sa nimi skaziť. Stoj si za svojím a keď sa ti nebude páčiť ako sa k tebe správajú, ignoruj ich a zavolaj mi, ja si to s tými horenosmi vybavím osobne." zasmiala sa a na Harryho jemnej tváričke sa objavil úprimný úsmev ktorý odhaľoval jeho jamky v lícach. ,,Ale ty sa k nim vždy správaj čestne a s úctou, nech vidia že si dobrý človek a že si poklad za ktorý majú byť vďační. Aj keby sa k tebe správali ako k handre, ukáž im že si silný a lepší ako oni, a to docieliš tak, že budeš vždy milý. Ale opatrne, nemôžeš si ani nechať skákať po hlave a nechať ich tebou manipulovať." Harry prikývol a znovu svoju veľkú sestru objal. ,,Na tú večeru, na ktorú máme prísť dnes, ideš aj ty?" spýtal sa po chvíli zeleno-očko. ,,Ľutujem ale dnes nemôžem, čaká ma dlhá cesta za nejakými vyšetreniami a vrátim sa až zajtra večer." odpovedala smutne. ,,A kedy odchádzaš?" zamumlal Harry do sestrinho ramena. ,,Za pol hodinu, preto som aj za tebou prišla."
Pred školou Harryho čakal Zayn, Niall pravdepodobne zase zaspal a nestíhal. ,,Ahoj, čo sa ti stalo? Vyzeráš akoby si cez noc trikrát umrel." povedal s úsmevom Zayn, aj keď v jeho hlase boli určité obavy. Všimol si, že jeho kamarát nie je úplne v poriadku. Každý deň vyzerá ako zasnená veselá princezná ktorá sa vznáša na obláčiku, ale teraz..vyzeral skôr na tie úmrtia. ,,Nie len, potom ti to poviem keď tu bude aj Niall." odpovedal a so Zaynom po boku pokračoval v ceste do budovy školy.
Na obedovej prestávke, keď všetci traja sedeli pri sebe, Zayn kučeravca oslovil aby im povedal tie tak veľmi utajované novinky. Blondie aj čierno-vlasý chlapec s výzorom modela upriamili všetku svoju pozornosť na trochu nervózneho Harryho.
,,Viete, mama mi oznámila, že dnes ideme na večeru k Tomlinsonovcom." začal potichu.
,,Tí milionári? Vlastníci firiem a to všetko?" povedal Niall.
,,Áno presne tí Tomlinsonovci."
.
.
,,Háčik je v tom, že podľa starej zmluvy, ktorú nikto nechápe, si musím vziať niekoho z ich rodiny, volá sa-" Harry nestihol dokončiť vetu, pretože si k nim sadli ďalší ľudia z triedy a jemu sa práve nechcelo preberať takúto tému pred všetkými tými ušami jeho spolužiakov.
Pozrel sa smerom na skupinku ľudí a obidvaja jeho kamaráti pochopili, že im to dopovie neskôr. Niall bol ešte stále zaskočený ale trochu aj nadšený, že jeho kamarát sa pozná s tak významnou rodinou, asi prepočul že Harryho budú nútiť do svadby. A Zayn, Zayn sa začal znepokojovať, nešlo mu do hlavy, ako všetkým ostatným, prečo od toho rodina tých zbohatlíkov neupustí.
Po škole, v Harryho izbe traja spolužiaci a kamaráti konečne v súkromí pokračovali v ich rozhovore. ,,Takže ty si nútený si vziať cudzieho chlapa?" spýtal sa Niall. ,,Áno" prikývol Harry. ,,Máš šestnásť" zamračil sa Zayn. ,,Keďže budeme musieť čakať tie dva roky, možno ustúpia a žiadna svadba nebude" povedal nádejne kučeravý princ. ,,Nebuď naivný" hneď zmaril jeho nádeje jeho hnedo-oký kamarát. ,,A ako sa to volá? Ich rodina je veľká." povedalo to blond slniečko a znova niečo začal jesť. Nikto nechápal ako je možné, že je Niall stále hladný. Zaynova prvá myšlienka keď svojho írskeho kamaráta vidí jesť väčšinou býva : kde sa to všetko jedlo doňho zmestí.. Dievčatá zo školy mu často závideli, že aj po toľkom množstve skonzumovaného jedla, mal Niall stále štíhlu postavu.
,,Louis Tomlinson" odvetil Harry na otázku položenú Niallom. ,,Vieš ako vyzerá?" spýtal sa s plnými ústami. ,,Nie" odvetil jednoducho. ,,Na internete musia byť nejaké jeho fotky, aspoň budeš mať o ňom nejaký obraz" povedal tento raz Zayn. ,,To nie je zlý nápad" potvrdil Harry a už zapínal svoj malý notebook, ktorý bol doteraz položený na jeho písacom stole. Sadol si naspäť a Niall, ktorý sa posadil medzi Harryho a Zayna, mu notebook hneď bral z ruky a zapínal vyhľadávač, kde už písal spomínané meno. Po nájdení správnych informácií začal mladý Ír nahlas čítať.
Louis William Tomlinson narodený 24. decembra je majiteľom a riaditeľom niekoľkých veľkých firiem vo Veľkej Británií aj inde vo svete. Jeho terajší vek je len mladých 23 rokov. Taktiež patrí do významnej rodiny, jeho otec doteraz vlastní a riadi veľké množstvo pobočiek. Tomlinsonovci sú známi ich obchodmi a firmami. Ich majetky dosahujú miliónové hodnoty, samozrejme komponujú s ďalšími peniazmi na účtoch svojich vlastných a firemných.
,,Za dva roky bude mať dvadsaťpäť, Bože Harry si pre neho príliš mladý" povedal Zayn po skončení Niallovho informačného okienka. ,,Sedem rokov nie je až také strašné" snažil sa upokojiť znepokojeného Harryho Niall zatiaľčo Zayna spálil svojim modrým pohľadom. ,,Je tu aj fotka" oznámil modro-oký a rozklikol obrázok. ,,Nie je taký škaredý" poznamenal ešte Niall.
YOU ARE READING
Forced to be yours /Larry Stylinson/
Fanfiction,,Ale ja si ho nevezmem!" zakričal zúfalo Harry a drobné slzičky si našli cestu dole jeho ružovými líčkami. ,,Zlatíčko, je mi to ľúto ale inak to nejde, zatiaľ budeš bývať u pána Tomlinsona a možno to ani nebude také zlé, hm?" Harry smrkol a v ten m...