15

1K 133 2
                                    

TAEHYUNG'S P.O.V

________________________Тасарсан шөнө болсон зүйлсийг санасан

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

________________________
Тасарсан шөнө болсон зүйлсийг санасан.
Бараг танихгүй согтуу залуу гэрт нь ирчихээд хувцсаа тайчаад бас болоогүй үнсээд байхад надад юу ч хийгээгүйд нь их гайхсан шүү. Түүний хувьд онцгой хүн ч шиг.
Үүнээс хойш л Жонгүгт дурлачихсан юм шиг ээ.
__
Утас дугаран харвал Согжин ах залгаж байв.
"Байна уу?"
"Байна"
"Өнөөдөр зав байна уу Тэхён аа?"
"Байгаа яасан?"
"Манайд хүрээд ирээч"
"Яахын"
"Хамт оройн хоол идье"
"Айн заза, ойролцоогоор цагийн дараа очъё"
"Ойлголоо хүлээж байя"
Гэнэт хамт оройн хоол идье гэхээр нь гайхсан ч гарахдаа бэлдэхээр босов. Хамгийн энгийнээрээ хувцаслаад цаг агаар сайхан байсан тул машинаа үлдээн алхахаар шийдэн гарлаа. Гараад хэд алхав уу үгүй юу хүмүүс таниж энэ тэндээс зураг авч заримууд нь орилолдоно. Арай гэж амьд мэнд зорьсон газартаа ирж хонхыг нь дарав. Намжүүн ах хаалга онгойлгон намайг дотогш орохыг урилаа.
Жин "Яасан хурдан ирвээ, хоол удахгүй боллоо суугаад хүлээж бай"
Би "Ойлголоо, гэхдээ гэнэт юу болоод оройн хоолонд урив?"
Жин "Зүгээр л" гэхэд нь би толгой дохиод өнгрөв.
Сууж байтал гэнэт хэн нэгэн хаалганы хонх дарав.
Жин " Тэхён аа хаалгаа онгойлгочих"
'Надаас өөр зочин ирэх байсан юм байх даа'
Хаалга онгойлогтол Жонгүг зогсож байхыг хараад Жонгүг ч намайг харсандаа гайхаад хэсэг ангайж зогсов.
Би "Нөгөө юу орохгүй юм уу"
Жонгүг " Аан юу за" гээд орохдоо босгон дээр тээглэн унангаа алдахад нь золтойл чанга инээчихсэнгүй уруулаа хазалсаар өнгрөв.
Жин "Та хоёр ирэхгүй юм уу хоол болчихсон шүү" гэж нөгөө өрөөнөөс орилов.
Би хурдхан шиг тэндээс зугтан гал тогоо руу явахад Жонгүг араас ирэн бидний эвгүй уур амьсгалтай оройн хоол эхлэв.
-
Намжүүн " За тэгэхээр Жин ах бид 2 чинь дэлгүүр гарчихаад ирье за юу"
Жонгүг "Юу вэ яах гэж байгаан?"
Жин "Юм авчихаад ирье та хоёр байж байгаарай за юу?" гэснээ үүд рүү гүйлдэв.
Энэ хоёрийг дээ!!
A/N Догдлоод дараагийн хэсгүүдээ хурдан оруулмаар санагдаад байх юм аа😂

IG ᴄᴏᴜᴘʟᴇWhere stories live. Discover now