Blonda

299 8 5
                                    

Se face seară și prințesa mea a adormit in brațele mele. Nu a vrut sa manance nimic, voia doar sa se odihneasca. Asa dulce doarme, cu capsorul pe pieptul meu, ma mai joc din cand in cand cu parul ei lung, castaniu stralucitor. Adorm si eu la un moment dat dar nu dureaza mult si o aud strigandu-si mama, deschid ochii si observ ca are un coșmar si o strang in brate, ii soptesc ca va fii bine totul, ca sunt aici langa ea si ca mama ei o sa fie bine, curand vine acasa.

Nu pot s-o mai mint, ma doare s-o vad asa. Mă rupe in doua. Trebuie sa vorbesc cu domnul doctor James cat mai curand, nu vreau sa treaca prin ce am trecut eu, nu ea...

Dupa ceva timp usor usor se trezeste.
-Heii, incetisor puiule. Spun eu cu un glas domol.

-Strange-ma in brate, promite-mi ca mama va fii bine. Spune strangandu-ma mai tare in brate.

-Va fii, iubita.. va fii... spun si imi mut privirea intr-un punct fix.

-Nu te pricepi sa minti, stii asta? Spune privindu-ma in ochi insistent.

-Stiu...nu pot sa ascund de tine.. Maica-ta a avut un accident vascular cerebral... O sa se faca bine doar cu timpul. El o sa decida ce se va intampla. Eu iti jur ca nu o sa las boala sa evolueze. Spun aplicandu-i un sarut scurt pe cap.
Intre timp suna telefonul meu. Nu cunosc numarul.

◇Convorbire telefonică◇

-Ăm.. da? Spun facand o pauza destul de lunga.
-Lissa? Ce faci, draga mea? Spune tipa misterioasa de care nu prea imi aduc aminte.

-Cine esti? Melissa, reformuleaza. Cine intreaba? Spun ironica.

-Nu-ti mai amintesti de mine? Sunt Ana Maria.. Ana, blonda. Asa usor ai uitat de trecutul tau? Spune chicotind.

-Ăuh, blondo! Ce faci, măi? Acum mi-am adus aminte. Spun si chicotim amandoua.

-Ieri am ajuns in Portland, tot acolo locuiesti, nu? Trec pe la tine maine, sa fii acasa ca sa n-am de mă dat la fizicul tău. Spune razand cu pofta.

-Eu cred ca nu ti-ai mai luat bataie de la nimeni si vrei sa iti aduc aminte cum se simte. Spun printre rasete.

Ma intreaba din privire Ale cine e la telefon.

-O amica din Romania, iubita. Maine ne face o vizita. O sa iti explic imediat. Spun si o satut scurt apoi plec in bucatarie sa-mi aprind o tigara.

-Iubita, ăă? De cand te-ai dat iar pe fete? Parca erai straight cu ceva ani in urma. Spune nedumerita.

-Nu am fost niciodata straight. Am fost si sunt bisexuala, idioato. Adu-ti aminte ca intr-un timp erai crush-ul meu. Spun si radem amandoua cu pofta.

-Aa..dar credeam ca e doar o faza. In fine, trebuie sa plec, urâto. Te sun maine. Ne vedem. Spune blonda nebuna.

-In regula, seară faină! Ceaw. Spun amuzata.

Convorbire incheiata◇

Ana... pe bune? Acum a trebuit sa apara? Acum cand uitasem in sfarsit de ea...

Capitol scurt, imi pare rau. Nu prea am inspiratie.😁
Suspans. 😇
#Kisses

☆Plăcere la superlativ☆ +18♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum