Hayatımız Düzende

73 4 11
                                    

Tatil zamanları bitmiş, hayat normal monotonluğuna girmişti.
Burak'la her şey güzel gidiyordu.
O istediği üniversiteyi kazandı, ben ise lise son sınıfta onunla aynı üniversiteye gitmek için çok çalışıyordum.
Çoğu zaman görüşemiyorduk, ben ders çalıştığım zaman o müsait oluyordu, o vizelerine çalıştığı zaman ben derslere biraz ara verip nefes alayım diyordum ve bu böyle sürüyordu aylarca.
Denk geldiğimiz zaman da bütün gün vakit geçirip kafa dağıtıyorduk, ikimize de iyi geliyordu.
...

Sabah alarmdan önce kalktım çünkü test çözmeye çoktan başlamıştım.
İnsanlar hayallerini gerçekleştirmek için çalışmalıdır.
Çok istiyordum, hem istediğim mesleği hem de burakla hikayemizin yarım kalmamasını.
Test kitabından baya bi soru çözüp aşağı mutfağa indim bir şeyler atıştırmam gerekti.
Uyanır uyanmaz kahvaltı etmem mümkün olmuyordu midem kabul etmiyor huyum kurusun.
Çay demlenirken aklıma burağa günaydın mesajı atmadığım geldi, odaya çıkarak telefonumu aldım ve mesajı attım.
Uyanık olsa cevap yazardı ama hala uyuyordu.
Genelde dersleri öğleden sonra oluyordu o yüzden öğlene kadar uyuyordu.
Uyuduğunu bildiğim için içim rahattı, aklım onda kalmadan ders çalışabilirdum.
Uyanık olsaydı ona mesaj yazmaktan test çözemeyebilirdim
Kahvaltı ederken biraz dersten ve testlerden aklımı uzaklaştırmak için youtubedan en sevdiğim kişilerin komik videolarını izledim.
Evde kimse yoktu çünkü babam bana aynı mahallede olsak da ayrı bi ev tutmuştu.
Çünkü bu senenin benim için önemini biliyor, sessiz bir ortam lazımdı.
Ah düşünceli babam..
Annem hala endişeli bu konuda ama dayanıyor.
Arada gelip yemeğimi yapıyor sessizce mutfakta
Böyle ailem olduğu için şanslıyım.
Çayımı yudumlarken aklıma burak geldi, bi an da gülümsedim.
Canım sevgilim, geçen gün ne yapıyorsun diye mesaj atmıştı
'Test çözüyorum bi kaç saat mesaj yazamayacağım' diye cevap vermiştim ve 5 dakika sonra kapı çalmıştı.
Onun geldiğini düşünmüştüm.
Koşa koşa kapıyı açtım ve kimse yoktu.
Kapıyı kapatıcakken yerde kutu gördüm, aldım ve odama koştum.
Buraktan olduğunu tahmin ediyordum.
bazen böyle romantik şeyler yapmayı seviyordu sarı civcivim.
Kutuyu açtığım da için de sevgili olduğumuzdan bu yana olan bir sürü fotoğrafımız, gül yaprakları arasında duruyordu.
Hepsine tek tek gözlerim dolu şekilde baktım.
Güzel günler geçirmiştik, güzel anılar
Kutudaki not kağıdını gördüm ve aldım
'Test kitaplarının arasına birer tane yerleştirirsen hedefine ulaşmana yardımcı olacaktır, daha bunlar gibi çok anımız olacak, bizi unutma ve çok çalış güzelim.'
Mesaj atmak için telefonu aldım.
'Beni mutlu ediyorsun, iyi ki sen' yazarak gönderdim.
Fotoğraflarımızı tek tek öperek test çözmeye devam ettim.

Ertesi sabah uyanmak istemeyerek uyandım.
Bugün hiç enerjim yoktu. Test çözme isteğim de yoktu, ama kalkıp biraz çözdüm.
Okula gitmiyordum bir haftadır. Zaten gitsek de test çözmeye çalışıyoruz, hocalar ders işlemiyo test çözmeniz daha önemli diyo ve devamsızlığı sorun etmeyin diyolar. Burak da çok şanslı olduğumuzu söylüyo onların lisedeki sınıf hocası bu kadar anlayışlı değilmiş okula zorunlu çağırıyormuş.
Biz sadece haftada bir gün gidip yapamadığımız sorular varsa onları soruyoruz ya da anlamadığınız bi konuyu soruyoruz.
Test çözdükten sonra duş aldım ve kahvaltı ettim.
Bugün biraz kitap okuyayım diye düşündüm.
Test çözmek kadar kitap okumak da önemli.
Kürk mantolu madonna..
Bu kitap bir efsane
Burakla gittiğimiz bir kitapçıdan almıştık.
Okumak bugüne kısmet oldu
Kitabı öğleden sonraya kadar bitirmiş oldum.
Burak da uyandığına dair mesaj atmış ve hazırlanman gerekti.
Bugün yemeğe gidicektik.
Aslında kahvaltıya, çünkü Burak bey yeni uyanıyordu.
Neyse önemli olan yüzünü görücek olmamdı.
Hemen en güzel şekilde hazırlanıp çıktım.
O çoktan kapıda bekliyordu zaten
Sarıldık, ve yanaklarımı mıncırdı.
Evet bu da yeni bir huyuydu.
Evde olduğum için yaptığım tek şey test çözerken yemek veya abur cubur yemek..
E haliyle yanaklarım tombişlemişti.
Ama Allahtan aldığım kilolar göbeğime gitmiyor şimdilik.
Burak popoma gittiğini söylüyor . Hahaha utandırıyo beni salak sarışın
Arabasına binip güzel bi kahvaltı mekanında kahvaltı ettik, hesabı ben ödedim.
Bu ülkede eşitlik olmasa da bizim ilişkimizde eşitlik daima olucak
Akşam olmaya başlamıştı ve aklım test kitaplarında kaldı. İyice delirmeye başlamıştım, sürekli test çözme isteği geliyordu.
Burak halimden anladı da beni eve bıraktı.
İçeri davet ettim ve bi kahve yaptım bize
Kahveleri içerken sınava iki hafta kaldığını ve zaten çok çalıştığımı söyledi, bu gidişle onun olduğu üniversiteden daha iyi üniversitelere bile gidebiliceğimi söyledi. Bu düşüncesi beni mutlu etti
Sınava bir hafta kala 2-3 günlüğüne kamp yapmaya gidelim diye fikirde bulundu.
Neden olmasın diye düşündüm, hem vakit geçirirdik hem de kafamı dağıtmamı, rahatlatmamı istediği belliydi.
Olur dedim tereddütle
Merak etme babanlardan ben izin alırım diyince daha bi rahatladım.
Kahvelerden sonra burağı yolcu ettim ve ders çalışmaya koyuldum.

....

Burağın 'izini kaptım' mesajıyla
Bavulumu hazırlamaya başladım.
Güneş kremi, güneş gözlüğü, croplar, şortlar ve olmazsa olmaz sivrisavarları koydum.
İçim rahattı unuttuğum bişey yoktu sanırım.
Testleri götürmicektim ama bavula 2 tane de okuma kitabı iliştirdim.
Burak zile basınca bavulu sürükleyerek aşağı indirdim.
Kapıyı açtığımda 'ohoo vaz mı geçsek' diye espride bulundu.
Olağan şeyler bunlar zaten bekliyordum bunun şakasını yapmasa şaşırırdım asıl.
Bagaja bavulumu koyarken burağın sadece küçük bi çanta getirdiğini gördüm
Eminim içinde şortlar ve bi kaç tane tişört vardı.
Neyse ki ben de olan güneş kremi ve sivrisavar ikimize de yeterdi.
Yola çıktık ve bi kaç saate vardık.
Burası kamp yapma alanıydı. Bir çok kişi buraya cadır kuruyordu, burak bavulları taşırken ben de çadır çantasını götürüyordum.
Ağacın gölge yaptığı bir köşeye cadırımızı kurma kararı aldık.
Ben cadır kurma kitabını evirip çevirip incelerken, Burak çoktan bitirmek üzereydi.
Aman şaşırmadım, her şeyi de bil
Küçükken ailesiyle bile kamp yapmaya gelirmiş babasıyla çok kurmuş çadır.
Çadırımız bittiğinde sırayla girip üstümüzü değiştirdik, üzerime bi şal almayı da ihmal etmedim akşam olmuştu ve hafif serindi.
İlk gece bir kaç kişiyle tanıştık güzel geçti
Diğer gün de grupça yürüyüşler yaptık kafamı güzelce boşaltmak için kamp yapma fikri gerçekten harikaydı.
Son gecemizde ise güzel bir kamp ateşi yakılmıştı baya büyüktü.
Etrafına oturduk ve sohbet ediyorduk.
Bir kişi gitar getirdi ve çalmaya başladı, hep beraber şarkı söylemeye başladık.
Şarkının bi yerini herkes unutunca sessizlik oldu.
'Sen beni tanımazsın severim de söylemem' diye ben söylemeye başladım, çoğunluk sesimi güzel bulduklarını söyledi büyülenmişlerdi. Burak da..
Devam ettim, tek başıma bitirdim şarkıyı.
Sonunda ki Alkış ve ıslıklar da cabası..
Burak şalımla birlikte beni sararak sarıldı.
Güzel kamp ateşi içimizi ısıtırken burağın sıcak dudakları da benimkileri ısıttı..


Merhabaa ben geldim..
Uzun zaman oldu, 2 sene kadar..
Dün bu kitabın önceki bölümlerine bakarken yorumlarına da baktım ve yeniden yazma isteği uyandırdı ben de
İşte o istekle bir bölüm daha yazdım.
Belki eski okuyucularım gitmiştir ama illa ki okuyup beğenecek birileri olur diye düşünüyorum :)
Kuzenim funda da kitabımın yeni bölüm bildirimini görünce şaşırıp sevinicek ve hemen bana yeni bölüm yazmışsınn diye mesaj atıcaktır hahah
Hem eski bölüm yorumlarıma hem de fundaya hitafen olsun bu bölüm.
İyi okumalar...

Derin DuygularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin