Kendimi merak etmelimiyim? Sence düşünüyorum ileride hayallerimle, küçük parçacıklar var elimde hayallerimi beslediğim. Meraklıyım parça parça düşüncelerim. Kendime bakıp konuşuyorum, kendimle acaba rüyalarım gerçek olacakmı? Veya küçük hayaller ufak değişiklikler varmı? Benim dünyamda, kendime kızmalımıyım? Hayallerim kopukya dünyam değişiyor ya ufak ufak küçük adımlarla anlıyorum, dünyam farklı, kendimi düşünüyormuşum oysa pembe yalanlarla süslemişim dünyamı yalan yanlış arkadaşlıklar kurmuş kendimi kandırıyormuşum. Bembeyaz dünyamı nasıl renklendiriyormuşum. Baksana yazarak dökülü yormuş. Herkelime cümle dert anlatmaya gelince suspus oluyormuşum. Neler geldi salak başıma neler neler anlatmak zor geliyor bi yerde ama fesatlaşmaya gerek yok ya bende kimsesiz kalmak da benim gibi geride küçükmüşüm anlamazmışım. Kendimi korkutuyormuşum sadece susup dinliyormuşum. Kendi çapımda ufak adımlarla dünyamı eziyormuşum. Oysa hep farklılıklar istiyor hep kendimi büyüyor yada öyle zannediyormuşum. Sadece saklanıyormuşum, kendime küsüp önüme bakıp farkına varmıyormuşum. Dönüp aynı yere gelip kendimi susturuyormuşum. Büyük adımlar atıp küçük düşünce sizlikkerle kendimi yoruyormuşum. İşte ben ismim "Sslak" konmasını isteyen salağın ismi "Hale" ve tabi ikizim "Jale" biz birbimizi sevip bi o kadarda nefret ediyoruz. Malesef bu aile' de olmaktan çoooooook mutluyum (!).