5

156 13 2
                                    

Perspectiva lui Hyunjin

Mă depărtez ușor de șatenă, privind vag în direcția ei, în așa fel încât să nu mă observe.

Una dintre prioritățile principale era să mă asigur că nu știe în ce direcție o iau.
Așa că de îndată ce mă depărtez suficient, îmi schimb brusc direcția în spre locul în care parcasem mașina.

Gândurile îmi erau complet acaparate. Amintirea pielii sale fine îmi accelera curiozitatea. Nu era nevoie să o ating pentru a-mi da seama cât de firavă e, desi as fi dat orice să pot încerca.

Hy:- Ahh, ce o să îmi placă să fac asta.

Își spune băiatul cu entuziasm, scoțându-și carnetul negru din torpedou pentru ai nota numele.

Hy:- Oare numele ei se scrie cu i sau y.

Se întreabă băiatul, ușor distras de propria imaginație, continuând cu una dintre varinate.

Hy:- Abia aștept să ne revedem,
- Song Yona.

Continuă Hyunjin, zâmbind a satisfacție de îndată ce își închide carnețelul pentru a conduce.

Perspectiva lui Song Yona

S.Y:- Ești așa ușor de convins.

Spune brusc fata aruncând cu un pahar de plastic în spre prietena ei care se străduia să fixeze niște decorațiuni.

S.J:- Ahh, termină... nici acum nu vreau să fac asta.

Răspunde Seo Jyn iritată gesticulându-și nemulțumirea.

Yona doar zâmbește a fericire continuând să aranjeze partea de bar, răsuflând în dulcea finalizare.

Pentru niște improvizații de ultim moment nu arătau deloc rău. Cel puțin nu dacă se ia în caclul timpul foarte limitat de pregătire.

Gândește fata privind in ansamblu casa complet transformată a prietenei sale.

S.Y:- Deeeci, ești gata să dai o petrecere?

Întreabă șatena mândră, întinzând palma în spre Seo Jyn care își rotește privirea simplist.

S.J:- Umm.... nu..

Răspunde cealaltă coborând-ui mâna în vederea primilor invitați.

Totul decurgea conform planului, exceptând un singur mic detaliu.

Motivul mascultin al petreceri.

Privind cerul de mult întunecat al nopții, fata se cufundă ușor în gânduri negative, lăsându-se purtată de acestea.

S.Y:- Crezi că mai vine?

Întreabă aceasta bosumflată, trântindu-se pe scările din fața casei.

S.J:- Va veni.
- Ar face bine să o facă.
- Mai ales pentru că toate astea sunt din vina lui.

O încurajează fata pe șatenă, tolănindu-se alături de ea in a privi cerul împreună.

S.Y:- Da, așa sper și eu...

Răspunde șatena puțin nesigură intrând înapoi în casă pentru a bea ceva lăsându-și prietena afară.

Între timp Hyunjin, pășea vag în direcția fetei cunoscute, cu care încă nu făcuse complet cunoștință.

Hy:- Bună. Tu trebuie să fi Seo Jyn
- Prietena Yoney.

Spune din senin băiatul apropiindu-se de fată.

S.J:- Da, eu sunt... gazda distracției !

Răspunde fata ironic, arătând în spre petrecere.

Băiatul râde uitându-se în jur la toate decorațiunile și luminițele.

Hy:- Aa, înțeleg.

Continuă zâmbind, ușor amuzat de tonul fetei.

S.J:- Oricum... Intră.
- Yona te așteptă pe undeva pe acolo.

Îi spune fata gesticulând bezmetic în toate direcțiile.

Hyunjin doar îi mulțumește, după care intră calm scanând cu atenție pe toată lumea.

Iar înaintând în spre ceea ce părea a fi bucătăria, o vede pe șatenă cu capul plecat pe suprafața mesei, înconjurată de pahare goale de plastic.

Primul gând care ii trecea acum in minte privind-o era, cât de ușor avea să fie totul. Fata îi ușurase toată munca fără ca măcar să știe.

Yona se uită puțin amețită în jurul ei făcând rapid contact vizual cu brunetul.

Privirile li se apropiau cu fiecare pas al băiatului care în cele din urmă se oprește în dreptul ei aruncându-i paharul din mână.

S.Y:- Hei! Abia am umplut paharul ăla!

Spune brusc fata scoțând balonașe pe gură in timpul vorbirii.

Hyunjin o privea ușor amuzat, aruncând încă o privire la paharul îmbibat în detergent de vase.

Hy:- Crede-mă! Aia nu îți face bine.

Se apără băiatul într-un amuzament pur, apucând detergentul de lângă sticla fetei.

Hy:- Iar ăsta nu e sirop de căpșuni.

Continuă la fel de ironic, schimbându-i imediat expresiile faciale.

S.Y:- Ce!?

Răspunde fata surprinsă la vederea clară a combinației pe care o băuse de atât de multe ori deja.

Hy:- Hai cu mine. Ți-ar prinde bine o plimbare acum.

Spune băiatul întinzând mâna în spre șatenă în scopul de a o sprijini.

Semn la care fata răspunde imediat, astfel îmbrățișând gestul, lui Hyunjin cu bucurie.

La scurt timp, cei doi părăsesc petrecerea, în ideea de a se plimba în jurul celor mai pustii străzi din oraș, la cererea specială a brunetului care știa exact ce face.

Fata se oprește brusc uitându-se în jur dar mai ales la Hyunjin.

Totul se învârtea în jurul ei și nu își dădea seama ce căuta într-un asemenea loc.

Perspectiva lui Seo Jyn

În ideea de a-i spiona pe cei doi, Seo Jyn se strecoară ușor în bucătărie căutându-i vizual în împrejurimi însă fără vreun rezultat.

Iar după multe alte căutări, într-un final fata decide să își întrebe colegii. Poate ei îi văzuseră și aveau să o ajute.

S.J:- A văzut-o cineva pe Yona?
- Cred ca era aici mai devreme.. cu un băiat.

Întreabă fata gesticulând zona meselor în așteptarea unui răspuns.

- Da, i-am văzut pe amândoi.

Îi răspunde imediat o blondă ce abia se ridicase de la masa de jocuri.

- Dar.... băiatul despre care vorbești..
- E ceva cam ciudat la el. Am auzit că ar trebui să te ferești de prezența lui..

S.J:- Ce?
- La ce te referi?

Brusc un alt coleg de-al fetei se ridică răspunzâdu-i.

- Da, mi s-a spus și mie... mi s-a părut foarte ciudat.
- M-am izbit o dată întâmplător de el și ma amenințat.
- Iar când am fost să îl denunț am aflat că nici măcar nu învață la noi in liceu.

Spune băiatul făcând o pauză în care își soarbe băutura continuând.

- Se zice că plătește paznicul să îl lase în interior ca să se uite la fete.
-Iar după ce intră în contact cu una, dispare brusc, schimbă școala sau fuge de acasă, nu se știe.

Mai adaugă acesta dând startul altor șoapte între elevi pe același subiect.

La auzul acestor cuvinte împietresc brusc.
Mi-am lăsat prietena singură cu un necunoscut.

Ce aș putea face acum?

Se gândește îngrijorată Seo Jyn dispărând în mulțime în spaima scenariilor posibile.






Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum