Jaemin, Taeyong hyung'unun üzerine atlamasından son anda Jaehyun hyung'u sayesinde kurtulmuştu. Gerçi kucağında Jisung olduğu için hyungunun bir şey yapmayacağını düşünmüştü ama Taeyong buna rağmen kendisine saldırmaya kalkmış son anda Jaehyun tarafından belinden yakalanmış ve yerine oturtturulmuştu.
Küçüğü kucağından kalkmaya yeltenince Jaemin ilk başta izin vermemiş daha sonra herkesin bakışları ikisine odaklıyken bebeğinin utandığını düşünüp, onu yanına koltuğa oturtmuştu. İlk söze giren Taeyong hyung'undan başkası değildi.
-Sen Na Jaemin benim minik bebeğime ne yaptın? O daha bebek ve dün ben sana ona dokunmaman gerektiğini söylemedim mi? Dayak mı istiyorsun?
Taeyong koltukta öne kaymış, alnını ovuşturmuştu. Jaehyun onun bu gerginliğini almak için eşinin elini tutmuş,onu daha da yakınına çekmişti. Diğer üyeler ise bir şeyler sormak istiyor, Taeyong hyung'unlarının tepkisinden kokruyorlardı.
Böyle zamanlarda Taeyong hyung'u anca Jaehyun hyung sakinleştirir. Aşırı tepki vermesinin yanlış olduğunu ona anlatırdı. Jaemin bu sessizliğe dayanamayıp hyung'una cevap verdi.
-Onu ne kadar sevdiğimi sana söylemiştim hyung ve sen de kabul ettin. Ayrıca Jisung'da beni seviyor, biz çoktan aramızdaki şeyleri hallettik ve sizden anlayış bekliyoruz. Buraya geldiğimizden beri Mark hyung'un kucağındaydı ve ben sinirlendim. Bunun sonucunda sevgilimi kucağıma çekip, bir kaç öpücüğe boğdum. Bana bunun için karışamazsın hyung.
Taeyong, Jaemin'i ilk başta haklı buldu. Ama yine de bu ikisi arasına sınırlamalar koyması gerektiğini düşündü. Nasıl olsa Jisung daha reşit değildi ve o bir bebekti. Yanlış kararlar alıp pişman olması Taeyong'un isteyeceği en son şeydi. Bu yüzden küçüğü koruması ve bu konuları onunla konuşması gerekiyordu. Jaemin'i es geçip bebeğine döndü.
- Jisungie, bebeğim peki sen ne düşünüyorsun? Emin misin bebeğim? Benimle konuşmak ister misin? Ya da baban ve benimle konuşabilirsin?
Bence ikinizle de ayrı ayrı konuşup daha sonra ortak bir konuşma yapabiliriz. Jaemin sana hak veriyorum ama yine de bir şeyleri konuşmamız gerektiğini hissediyorum.Jisung, Taeyong hyung'unun olayı biraz abarttığının farkındaydı. Gerçi bundan daha büyük bir tepki bekliyordu çünkü Taeyong hyung'u en çok kendisine düşkündü ve kendisini hâla bir bebek olarak görüyordu. Jisung bundan şikayetçi değildi ama bu gibi durumlarda ister istemez biraz bunaldığını hissediyordu.
-Taeyong hyung senin endişeni anlıyorum ama Jaemin hyung'un dediği gibi onu seviyorum ve bu kararımdan eminim. Sevginin ne olduğunu biliyorum hyung. Sizin babamla aranızdaki şey her neyse bizim Jaemin hyung'la aramızda olan şey de bu. Ama sen nasıl istersen onu yapacağım hyung. Bu konuşma olayını yapabiliriz. Hatta bu akşam sizde burada kalabilirim hyung.
Jaemin o an bebeğiyle gurur duydu. Daha yalnız kaldıklarında kendisine onu sevdiğini söyleyemeyen bebeği şu an 19 üyenin yanında kendisini sevdiğini itiraf etmişti resmen. Ama bu gece burada kalacak olması Jaemin'i delirtebilirdi. En sonunda kendisinin odasına taşınmayı kabul eden bebeği bugün onunla uyuyamayacaktı ve bu Jaemin'i delirtmek için yetiyordu.
Ortamın gerginliğinden sıkılan Haechan çığlık atıp halıda bir hamamböceği olduğunu söyleyip tüm üyeleri ayağa kaldırmıştı. Jisung korkusundan babacığının kucağına tırmanmış, Jungwoo ve Lucas ikilisi odayı terkedip merdivenlerde oturmuş, Ten ise Johnny'nin sırtında Jaehyun'a böceği bulup öldürmesini haykırıyordu. Taeyong ise bu kaos ortamını nasıl düzelteceğini düşünüyor, bir yandan da Jaehyun'a dikkatli olmasını söylüyordu. Taeil böceğe yaklaşabilme cesaretini göstermiş ve onun böcek olmadığını sadece bir çöp olduğunu söylemişti diğerlerine.
Üyeler derin bir nefes alıp Haechan'a dönmüşlerdi. Haechan biraz boka battığını düşündü ilk başta ama daha sonra onun böcek olduğunu sandığını ve böceğe benzediği ile ilgili bir şeyler geveledi. Mutfağa soğuk bir su içmeye gittiğini söyleyip salondan sıvıştı.
Sizi çok seviyorum bebeklerim💕Hepinizi öptüm😽
🍼💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆?/ 𝗷𝗮𝗲𝗺𝘀𝘂𝗻𝗴
FanficGrubun maknaesine aşık olan Jaemin, Jisung'a gizli numaradan mesaj atar. NCT DREAM Jaemin&Jisung