Multide Meriç...
Evet bu bizim ilk kavgamızdı... Çok şey ifade ediyordu. Onu ne kadar sevsemde ona kızgın olduğumu hatırlayıp kendimi ondan ayırdım. Fakat Meriç Kaya bu istediğini her zaman alır. Kendimi ondan ayırdığımda kolumdan tuttu ve beni kendine çekti. Yine başarmıştı. Onun parfümüne, kokusuna kısacası ben ona karşı koyamıyordum. Adeta eriyordum. Fakat kendime gelmem gerekiyordu. Bırak beni. Diye fısıldadım. Nefes nefeseydim.
Hayır. Beni dinleyene kadar seni bırakmayacağım. Dediğinde kararlı olduğunu anladım. Anlat o zaman MERİÇ KAYA! Ona kızgın olduğumda böyle seslenirdim. Ve sesimde kızgındı. Yanlış anladın. Kuzenimle mesajlaşıyordum. Kuzenim 16 yaşında. Adı Nehir. Ödevlerinde yardım istiyordu. Bende ödev konularını istedim. Ve sende yanlış anladın. Dediğinde utanmıştım. Ama kızmakta haklıydım. Tam yarım saat beni fark etmemişti.
-Meriç bey tam yarım saat beni fark etmediniz. Dibinizde oturuyordum.
+Tamam bu benim öküzlüğüm. Özür dilerim. Dediğinde kollarını açmış beni bekliyordu. Çok şeker görünüyordu. Dayanamadım ve sarıldım. Çok tatlıydı. Çok güzel kokuyordu.Meriçin ağzından...
Kendimi affettirmem gerekiyordu. Her kız pamuk şeker severdi fakat Merve farklıydı. Sevmezdi belki. Bunları boşverdim.
+Merve gözlerini kapat ve elimi tut.
-Neden?
+Merve soru sorma.
-Tamam tamam. Kapattım. Dedi ve elini tuttum. Karşılık vermişti. O da elimi sıkı sıkı tutuyordu. Korktuğu her halinden belliydi.
-Meriç ben korkuyorum. Ya düşersem???
+Bana güven. Dediğimde biraz daha rahat görünüyordu. Onu çimlere oturttum ve
+Merve beni burda bekle. Gözlerini açma. Burda sakince beni bekle. 2 dakikaya gelicem.
-Meriç beni yalnız bırakma nolursun? Bak korkuyorum böcekler falan vardır.
+Aşkım yoktur.. Korkma hemen gelicem.
-Sen az önce ne dedin?
+Ne dedim?
-Aşkım mı dedin?.
+Sa-sanırım. Yani evet. Heceliyordum. Off yakalamıştı. Yanağına eğildim ve öptüm. Kızarmıştı. Kulağına eğildim ve:"AŞKIM" diye fısıldadım. Hoşuna gitmiş gibiydi ama utanmıştı da. Hemen 2 tane pamuk şeker aldım ve Merve'nin yanına gittim. Gözlerini açmasını söylediğimde pamuk şekerleri görünce boynuma atladı. Çok mutlu olmuşa benziyordu. Onu daha önce hiç öyle görmemiştim. Küçük bir çocuk gibiydi. Hemen elimden aldı ve yemeye başladı. Ona şaşkın gözlerle bakıyordum. Mervenin pamuk şekeri nasıl yediğini fark edince beraber gülmeye başladık.
-Meriç okula gitmemiz lazım. 10 dakika var ilk derse.
+İlk derse girmeyiz boşver.
-Hayır olmaz. Zaten devamsızlığımız çok fazla hadiii gidelim yaaa...
+Off Mervee..
-Ama aşkımm. Lütfenn.
+Ne dedin sen? Susmuştu. Ve utanmıştı. Bu sefer ben yakalamıştım.
-Meriç hadi kalk artık. Dedi ve ayağa kalktı. Pamuk şekerini bitirmişti. Onun ayağa kalktığını görünce zor da olsa bende kalktım. Ve elini tuttum. Garipsemişti. Çok yumuşaktı...Ve arabaya doğru yürümeye başladık. Arabaya bindik ve 30 dakika sonra okuldaydık. Derse 20 dakika gecikmiştik. Okul kapısının önünde elini çekti. Okuldakiler bilmiyordu.
+Neden elini çektin? Diye sordum.
-Okuldakiler bilmiyor. Demişti. Garipti ve zordu. Merve benim sevgilimdi fakat kimse bilmiyordu. Okulda elini tutamıyordum. Garip geliyordu.Hemen sınıfa girdik. Hoca yoktu. Merve ve benim aynı anda sınıfa girdiğimizi gören sınıftakiler hemen Oooo... Diye bağırmaya başladılar. Ben Kesin lan ve önünüze dönün.. Diye bağırmıştım. Merve bana boş ve anlamsızca bakıyordu. Gözlerini okuyamıyordum. Önüme döndüm. Okuldaki popüler çocuk olmaya devam edecektim. Fakat popüler çocuğun sevgilisi vardı. Ve bunu kimse bilmiyordu. Ve o sırada telefonum çaldı. Normalde yasaktı. Fakat umrumda değildi. Hemen sınıftan çıktım ve boş bir yer buldum. Telefonu açtım. Gizli numaraydı. Elinde ses değiştirici cihaz vardı. Bu yüzden sesini tanıyamıyordum.
-Kimsin?
+Aa Meriç bu kadar kaba olma ama. Eski dostuna böyle mi davranacaksın??
-Kimsin lan?
+Off Meriç... Hâlâ akıllanmayacaksın. Neyse... Bir saat içinde bara gelmelisin. Seninle kapanmamış bir hesabımız var. Ama yok gelmem dersen seni anlarım. Ve bu hesabı Merve ile de kapatabiliriz. Sorun değil... Seni bekliyorum. Dedi ve kapattı. Şizofrenler gibi kahkaha atıyordu. Birçok düşmanım vardı ve hepsinede karşılığını fazlasıyla vermiştim veriyordum da. Fakat bu kimdi? Ama belli ki gözü dönmüştü. Merve'yi kullanacaktı ve buna asla izin vermeyecektim...