Otóż wielu z was może się zastanawiać o czym mówię, kim jestem żeby się wypowiadać, skąd mam wiedzę itd.
Może powiem po krótce. Jestem poganką, konkretnie rodzimowierką słowiańską i od ponad roku praktykuję magię. I nie, to nie wygląda jak w filmach. Magia to korzystanie z energii, jaką daje nam świat.
Książka ta nie będzie naukowa. Chcę w niej opisać, na czym według mnie opiera się magia, wyjaśnić wam to wszystko z perspektywy osoby, która już jakiś czas w tym siedzi. Jeśli wyjaśnię jakieś pojęcie niezgodnie z ogólną definicją musicie wiedzieć, że dla każdego niektóre rzeczy są bardzo indywidualne. Mam nadzieję że nie urażę tym osób, które również praktykują.
Tutaj wyjaśniam wam wszystko po swojemu, jak ja to odbieram i mam nadzieję że nie będzie niedomówień.
Zatem czym jest magia? Jak już wcześniej wspomniałam, to korzystanie z energii, jaką daje nam świat dla naszych potrzeb lub innych ludzi. Możemy z niej korzystać za pomocą zaklęć ochronnych, zdrowotnych, przyciągać szczęście i bogactwo, ładować się energetycznie i na wiele innych sposobów.
Czarownice to osoby, które dzięki swojej wiedzy potrafią naprawdę ułatwić sobie życie. To niezwykle mądre i wrażliwe kobiety i nie bez powodu niegdyś palono je na stosach. Ta mądrość właśnie przez zwykłych ludzi była nierozumiana. Ale dlaczego mówię tylko w formie żeńskiej? Otóż mężczyźni zajmujący się wróżeniem i magią to w rodzimej wierze żercy, a kobiety które leczą naturalnymi sposobami i magią to szeptuchy, jednak mimo iż jestem słowianką, nie określam się jako szeptucha, ponieważ dla mnie szeptuchy i czarownice to coś zupełnie innego, ale o tym w kolejnych rozdziałach.
Czarownice mogą zajmować się jedną dzieciną, na przykład ziołolecznictwem, astrologią, kryształami, magią księżyca, wróżbiarstwem itd. lub ugryźć wszystkie te tematy po trochu. Osobiście jako iż jestem spod znaku raka a moją planetą jest księżyc, najczęściej praktykuję magię związaną z księżycem i wróżę, lecz to zależy od was i od tego, co podpowiada wam wasza intuicja.
W kolejnych rozdziałach jeszcze rozpiszę się na te tematy, ale na dzisiaj to już tyle. Mam nadzieję że choć trochę przybliżyłam wam zarys tego, czym jest magia i zainteresujecie się tym zjawiskiem. Proszę zostawcie komentarz, jeżeli macie jakiekolwiek pytania.
YOU ARE READING
Czarownice nie spłonęły
ParanormalGdy byłeś mały i rodzice opowiadali Ci bajki o czarach, wiedźmach i magii myślałeś że to fikcja, prawda? Szkoda, że z tak pięknej rzeczy jaką jest magia ludzie zrobili marne opowiadania na dobranoc. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o cza...