Herkese selamlar...Yeni bir kitap yazmaya başlıyorum.İnşallah beğenirsiniz...
YAPRAK ARSAL:Mısra'nın en yakın ve en iyi arkadaşıdır.18 yaşındadır ve 12. sınıfa gitmektedir.Kitap okumayı ve müzik dinlemeyi çok sever.Ama ikisini birlikte yapmayı daha çok sevmektedir.En sevdiği ders matematiktir.10 yaşında bir kız kardeşi vardır.Adı Gülin.Annesi Leyla Hanım ev hanımıdır.Babası Murat Bey ise bir parfüm fabrikasının sahibidir.İzmir'de yaşamaktadırlar.
Mısra Soysal:Yaprağın en iyi arkadaşı,çok eğlenceli ve deli dolu bir kızdır.18 yaşındadır ve Yaprak ile aynı sınıftadır.Doğayı ve sonbahar ayını çok sever.En büyük hobisi kitap okumaktır.Matematikte çok zorlanıyor.
Mert Seven:Akel ile çok iyi arkadaşlardır.Çok soğukkanlı ve sakinleştirici özelliklere sahiptir.19 yaşında.Basketbol oynamayı ve gitar çalmayı seviyor.Matematiği sevmektedir.
Akel Kılıç:Mert ile çok iyi arkadaştırlar.Zor sever ama sevince de tam sever.Mert ile beraber basketbol oynamayı çok severler.19 yaşındadır.Derslerle pek ilgisi yoktur sadece kimyayı seviyor.Okul bitince babasının şirketini başına geçmeyi planlamaktadır.En sevdiği arkadaşlarından biri Mert diğeri de çok olmasa da Doğan'dır.
Doğan Çelik:Çok şirin,şakacı ve tatlı bir çocuktur.Akel ile iyi anlaşır.20 yaşındadır.Mert ile Akel iyi arkadaştırlar fakat Doğan Mert'e gıcık olmaktadır.Dersleri çok iyidir.Kitap okumayı çok sever.
Süreyya Seven:Çok tatlı ve güzel bir kızdır.Mısra ve Yaprak ile ileride çok iyi arkadaş olacaklardır.Biraz çekingen ve içine kapanıktır ama daha sonra biraz açılır.18 yaşındadır.En sevdiği ders tarihtir.Kitap okumayı sever ve vaktinin çoğunu kütüphanede geçirir.
Eveet...Yeniden merhaba...
Karakterleri inşallah beğenirsiniz.En beğendiğiniz veya sevdiğiniz karakteri yorumlarda yazabilirsiniz,açıkçası ben en çok Süreyya'yı ve Mısra'yı sevdim çünkü çok tatlı ve minnoşlar bence...
Neyse uzatmaya gerek yok.Oylarınızla ve yorumlarınızla destek olursanız çok sevinirim.Şimdiden hepinize teşekkürler...❤😃😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Aşık
Teen FictionOkuduğu okulun ortamı bozuk olduğu için en yakın arkadaşı Mısra ile yeni bir okula geçen Yaprak'ın yaşayacağı çılgın bir hikaye...