Тук ще спомена най-често срещаните потребители, които лично на мен не ми правят добро впечатление.
Хейтърите(a. k. a me)
Защо, по шибаните дяволи, някои много "интелигентни" хора, продължават да солят онези 12 годишни лапета?Защо?
Моля, някой да ми обясни!
Очевидно детето няма контрол, съгласна съм, хъни. Но не е твое задължение да го насърчаваш или възпитаваш.
Нямате си на идея на колко такива съм се на гледала:))
Едното е на 11, не може да си избърше гъза сама, плюе на майка и баща, другото(възпитателчето) е на 13, не може да се вземе матурите. (макс на 14)
И нашето възпитателче, видяло някаква книгка на някое лапе и решава, че ще раздава морал. Защо? Какво ти е сторило детето? Спомни си, ти когато започна да пишеш, колко добри са били твоите книги.
Казвам го по този начин, защото милиони пъти съм попадала на книга тип - My Jeon JunGOOOK oppar[texitng] и хиляда емоджити отзад. ❤️💋😍👑💩☠️👹💀😸😽💘🏣🌎🧱🏞️🧱🐱🐩🐴🦊🐅
И все пак, никога не съм си позволявала да пиша коментар от сорта на:
-Проблема ми е твоята книга.
Извинявай? Нима смяташ, че на някого му пука какъв ти е проблема? Особено с 12 годишното лапе? Единственото, което ще посъветвам тези, защото знам, че ги има в изобилие, просто подмини. Излишно е. Най-много някой да ти се смее след време, щом ти види "хейт коментарите"
Много потребители така биват забелязвани. Правят поредната книжка, в която качват скрийншоти на някакви случайни хора, които дори не знаят за съществуването им и се почва.
Спрете, моля ви.
Книгите с мнението за кейпопа, ох... Те също станаха твърде банални. Буквално в тези книги, повечето, просто солят групите.
РАЗБРАХМЕ, ЧЕ ЛИСА Е КЛЬОЩАВА!!!
РАЗБРАХМЕ, ЧЕ ДЖИМИН ИМА ЖЕНСТВЕН ГЛАС И Е ДЕБЕЛ!!!
РАЗБРАХМЕ, ЧЕ BTS И BLACKPINK НЕ СА КРАЛЕТЕ И КРАЛИЦИТЕ НА КПОПА.
Мислихте, ли че не знам:) Заради такива хора, отдавна не станвам която и да е група. Фендъма на bts e просто... Потресаващ. И не само техния.
Плюс, никого не го интересува как им се пишат имената, вече няма как да откриеш правилна информация относно това.
ESTÁS LEYENDO
wattpad???
De TodoНе е блог, не е unpopular kpop opinions, тук по-скоро ще коментирам някои неща, които са ми направили впечатление. Това е място за адикватни хора. Напълно свободни сте да подминете, ако някой иска да се прави на интересен, благодаря:) Всъщност, ост...