Спомням си колко хубаво беше тук преди :))
Не, че от много време пребивавм тук, но 3 години са си 3 години.
Освен хората, които го дърпат надолу, самите създатели правят гадни ъпдейти.По принцип не съм такъв човек, който би се захванал да пише таква книга. Ако исках, отдавна щях. Обаче има все повече и повече неща, които ми правят впечатление и по едно време, просто ми кипна.
Щом уатпад може да се напълни с хейт книги, някакви си измислени мнения, защо аз да не мога?
Само аз ли кринджвам супер много, когато някои си е написал резюмето по този начин:
-Сюлейманчо се премести в Корея(Дори не знае, че са Северна и Южна, а в Северна е пълен комунизъм и няма излизане от самата държава) В България нямаха достатъчно пари и не беше хубаво. Той се запознава с Джимин(много ясно) от БТС. Стават си близки, четете и ще разберете.
Няма минимално старание за нормално резюме, да, разбирам, че на някои това на им се отдава. На мен самата също, и все пак, има ли градация, не виждам проблем.Друго...
-miii brato4ka nz kvo praq s jivota si, mnoo qka knija moe q skiva6 brato:))🐱🏣🐱💘🐱🏞️☠️❤️🏣😸🏣🧱☠️💘🐱💩🧱⏬☠️🤡🌎🏣💋💩☠️👹
Още...
-Ще те науча да правиш секс но при едно Ословие. (нарочно не слагам препинателни знаци, почувствайте болката с мен. )
-К-какво дади?
И натам няма да пиша повече, ясно е за какво става на въпрос.
То понеже в днешно време, още от 10 годишни не знаят как стават нещата, неее.
Нека има разнообразие. Има много хубави книги с хетеросексуалност, наистина. Хубаво е, че все още има от кой да се учим(поне аз). От по-големите, които са улегнали вече, смирени са и не правят подобни клиширани истории. Нито пък се чудят с кой да се заяждат без основателна причина и логични доводи.
Тук не е място само за кпоп, има много красиво написани неща извън сферата на кпоп и гейовете и лесбийките. Не, че аз самата не пиша само с кпоп идоли, но пък и чета много без тях.
Просто обръщайте внимание на всеки профил. Ако не ви допадне, подминете не е нужно да вдигате уатпад скандал.
Все още има хора, които смятат за забавно нещо подобно(ще се опитам да го интерпретирам, до колкото е възможно) :
YOU ARE READING
wattpad???
RandomНе е блог, не е unpopular kpop opinions, тук по-скоро ще коментирам някои неща, които са ми направили впечатление. Това е място за адикватни хора. Напълно свободни сте да подминете, ако някой иска да се прави на интересен, благодаря:) Всъщност, ост...