77.976 beğeni 64786 yorum
@therealliampayne: saatlerini @HarryStyles'ın tepesinde geçiren @NiallxHoran kadar mutlu olduğunuz bir gün geçirmeniz dileğiyle lol
#chilloutwfriends #bestbromancenarry
@NiallxHoran: ne kadar iyi çıkmışım be 🔥
@HarryStyles: heeey! çektiğini söyleseydin poz verirdim Paynooo
@NickGrimshaw: bence gayet iyi çıkmışsın @HarryStyles dm kutuna bak 😉
@HarryStyles: teşekkür ederim 🙂 @NickGrimshaw
@louist91: ne oluyor burada amk? @HarryStyles @NickGrimshaw
@kinglouis17: OHA! LOUIS YORUM YAPMIŞ JDBEHSJ BU HARRY DE KIM?
+60K yorum
Liam bildirim kutusunun adeta patlaması yüzünden titreyip duran telefonunu koltuğa atıp Niall'a baktı.
''Hepsi Louis'nin suçu. O yorumu attıktan sonra fanları doluştu gönderinin altına. Çoğu, hesap sorar gibi Harry ve Louis'nin arasında ne olduğunu merak ettiğini söylüyor. Harry'nin duştan çıkıp bildirimleri görünce sinir krizi geçireceğine eminim. '' diyerek somurttu.
Niall takipçi sayısının artışını mutlulukla izlerken, "Bir işe yaradı sonunda şu Louis," deyip telefon ekranını Liam'a gösterdi.
"Her yenileyişimde bin kişi artıyor. Şaka gibi."
Salona elindeki havlu ile saçlarını kurulayarak giren Harry yorgunlukla koltuğa attı bedenini.
"Tüm vücudum ağrıyor. Ne yaptık ki bu kadar yorgun hissediyorum?"
Niall gülerek, "Omuzlarında beni taşıdın Hazz, pek de cılız biri sayılmam," dedi.
Gözlerini kapatıp bir süre sessiz kaldıktan sonra, "Bir şeyler mi yesek? Acıktım," dediği anda Niall bu anı bekliyormuş gibi atıldı.
"Sonunda biriniz akıl edebildiniz! Açlıktan geberiyorum."
"Sen niye söylemiyorsun çok acıktıysan?"diyen Liam'a gözlerini devirerek, "En son acıktığımı size söylediğimde iştahımla ilgili abuk sabuk konuşmuştunuz. Ben de ondan sonra size bunu söylememeye karar verdim," dedi.
Liam kahkaha atarken bir yandan da arkadaşının saçlarını karıştırıyordu.
"Liam şu hep sipariş verdiğimiz Çin lokantasından bir şeyler söylesene."
Başını olumsuzca sallayıp, "O telefonu açma gibi bir niyetim yok. O kadar ısındı ki her an elimde patlayacakmış gibi hissettim," dedi.
Harry gözlerini açıp merakla, "Telefonun mu bozuldu?" diye sordu.
"Ohoo! Bunun hiçbir şeyden haberi yok. Instagram'a girdin mi?"
Kaşlarını çatarak ayaklandı ve şarjdaki telefonunu alıp gelen bildirimlere bakınca ağzı şaşkınlıkla açıldı.
"Bunlar da neyin nesi?"
Niall, Liam'a doğru eğilip "İşte başlıyoruz," diye fısıldadı.
Olanları kavraması birkaç dakikasını almıştı.
"Bu kim oluyor da bana hesap soruyor?" diye bağırırken bir yandan da Louis'yi aramaya çalışıyordu.
"Sikeyim! Telefonunu açmıyor."
Hızla Lottie'yi aradı. İkinci çalışta açtı.
"Lottie neredesin?"
Sesini sakin tutmaya özen gösteriyordu.
"Evdeyim. Bir sorun mu var Harry? Sesin iyi gelmiyor."
Soruyu görmezden gelerek, "Louis orada mı?" dedi.
"Hayır, Zayn'leydi en son. Nerede olduğunu bilmiyorum."
"Pekala. Sağ ol Lot."
Hızla rehberinden Zayn'in ismini bulup arama tuşuna bastı.
"Efendim?"
Beklemeden konuya girerek, "Louis seninle mi?" diye sordu.
"Evet, yanımda. Bir sorun mu var?"
Sabır dilercesine derin bir nefes aldıktan sonra ona telefonuna bakmasını söylemesini isteyerek aramayı sonlandırdı.
Harry: LOUIS SEN NE BOK YEDIĞINI ZANNEDIYORSUN?
Louis: bu sefer ne yaptım?
Harry: NE MI YAPTIN?
Harry: BILMIYORMUŞ GIBI YAPMA
Harry: O YORUMU HEMEN KALDIR
Louis: ne yani şu nick denen piç yüzünden mi bu sinirin?
Harry: SENIN FANLARIN YUZUNDEN!
Harry: DM KUTUMUN YARISI ARAMIZDA NE OLDUGUNU SORANLARLA DIGER YARISI NEFRET MESAJLARIYLA DOLU
Harry: Sana sakince söylüyorum sil şu yorumu ve mümkünse bir daha benimle alakalı herhangi bir yorum yapma!
Louis: reddedildi (::
Harry: ciddiyim louis ne istiyorsun benden?
Louis: her akşam seninle uykuya dalıp her sabah seninle uyanmak istiyorum (::
Harry: ingilizcede yaklaşık bir milyon on üç bin dokuz yüz kelime var ama ben onlardan herhangi birini BIR SANDALYEYLE SURATINI DAĞITMAK ISTEMEMI AÇIKLAMAK IÇIN BIRBIRINE BAĞLAYAMIYORUM TOMLINSON!
Louis: vay canına bu sertti bebeğim
Louis: ama seni geri kazanacağım
Louis: o zamana kadar da
Louis: bekleyebilirim daha önce de bunu söylemiştim
Louis: ben beklerim
Louis: çünk-
Harry ayarlardan Louis'yi engelledikten sonra huzurla gülümseyerek, "Sikerler beklemeni. Ben çok bekledim biraz da sen bekle," dedi.
Bölümü düzenliyeyim derken sildiğim için yeniden yazmak zorunda kaldım. Umarım beğenirsiniz (::
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖀𝖓𝖐𝖓𝖔w𝖓 𝕷𝖔𝖛𝖊𝖗 // 𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚
FanficLouis: Fazla bir şey yapmana bile gerek yok beni bir dokunuşla baştan çıkarabilirsin bebeğim ya da Louis, 4 senedir platonik olduğu Harry'e sonunda aşkını itiraf ediyor. Fakat ufak bir problem var ki Harry düz (ya da öyle sanıyor) [ texting // düz...