wattpad???

122 20 27
                                    

Последователи и тези, които коментират.

НЕКСТ! хдд

На мен лично, страшно много ми се стопля душата, щом някой напише, че е харесал това, което пиша.

Ооообаче. Отиваме в другата крайност вече. Мислейки се за, bad bitch with attidute, мен ме избива на смях. Това, че се обидил някого по възможно най-сложния и "възпитан" начин, не значи, че пишеш мнение под нечия книга, да те светна малко.

Последователите.

Често ми се случва, един и същ профил ме последва и отследва поне няколко пъти в годината. Знам, че уатпад понякога бъгва, ама чак пък толкова? Щом не съм върнала следване, явно не искам.

Да не говорим, че повечето профили с по 1000 и нагоре, следват едва 200 човека, на кръст.

Става досадно и меко казано нахално. Имаше една tessa преди време, не знам дали я помните, но аз я.

Коментираше където и падне, да бъде последвана, твърдеше, че е на 20+,и накрая... Просто изчезна от тук.

Също така, не това е начина да развиеш профила си тук. Социализирай се, коментирай и вотвай. Все някой ще ти обърне внимание. Напълно излишно е да последваш даден човек нон-стоп и щом видиш, че не те следва обратно, веднага да го отследваш.

Това е ограничено мислене.

Когато някой се скара с някой тук, почти всички разбират. Става някаква огромна драма, не ми не мисли ако се скарате в реалния живот...

Не сте интересни, по-скоро досадни:)

Другото, което съм забелязала в подобни книги като тази.

Има хора, които нормално си изразяват мнението, оборват те, критикуват те, но спокойно и нормално.

И изведнъж идва онази "мега лоша кучка", от която целия свят трябва да се страхува, и започва да ти слага думи в устата. Не проумявам откъде идва тази злоба в някакви деца/тийнейджъри на по 17. Ако си се припознала в нечия книга с критика, помисли над това, хъни.

Агресията и заяждането показват на какво ивтелектуално ниво си и няма да те докарат до никъде.
Буквално клавиатурна нинджа, но на живо няма да можеш да се обориш с тези сложни думички, ясно е.

Доста такива ги има. Особено по-малките, не знам защо. Макар, че има чести случаи и на хора на по-голяма възраст.

Което пък, доказва, че не си отговарят на годините. Един улегнал човек, не би направил спор за нищо, като цяло не би реагирал толкова бурно за нищо.

Това беше за заядливците, нямам какво да кажа.

(освен, че съм потресена от тези, ама карай)

u mad doggie🥺

wattpad??? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora