wattpad???

114 17 14
                                    

Книгите.

Окей, защо качваш по 7382839483 книги на месец, но пък имаш точно три завършени?

И аз бях така преди, но сега всичко, което съм публикувала е завършено. В момента работя по една книга, но другите са си готови.

Каква е файдата да привлечеш вниманието с някаква книга, качена още края на 2018(примерно) и да обясняваш как ще я завършиш?

Е, случва се. С една, две книги, но не и с 10.

Самите хора.

Тези, които твърдят, че не са хомофоби, но щом прочетат нещо по-така... с любимата им група, полудяват.

-Ама как може да пишеш такива гнусни неща за тях? Те не са тъпи гейове, самоубий се.

Това е въображение, тф.

Да, в уатпад все още има хомофоби, които искам да фрасна много здраво и да се събудят най-сетне.

Защо някои все още смятат, че да си хомосексуален или бисексуален е избор? Ако имах този избор, никога не бих се влюбвала в момче:)

И ето ги другите, които си мислят, че е много модерно да се правиш на хомосексуален. Ами, добро утро, не е! В пещари ли живеете?

Онези с блоговете.

Почти всяка глава, ако въобще мога да го нарека така, е еднаква. Пълно е с техни снимки, под които пишат колко се мразят и колко са грозни, и колко да гнусни. Тогава защо го качваш?

На друго място, вместо снимките, идват постове. Нека спасим този идол, нека помогнем на еди кой си да си развие профила в инстаграм. Ммм, нека помисля... Какво ще кажеш за... Не? :) fake news

Излишно е да говоря за 11 годишните самоубийци тук... Явно само аз не смятам нещо подобно за нормално.

Ъхх, все тая, поне те отшумяха малко. Надявам се...

wattpad??? Where stories live. Discover now