...: Захирлаа битгий л дээ! Биднийг уучлаарай гуйж байна. Битгий биднийг өвтгөөч дээ! хэмээн бусдаасаа арай том хүү ийн хэлэн уйлж байлаа...
Захирал: Муусайн дүрсгүй хүүхдүүд! Би хэд хэллээ?! Битгий хоол хулгайлаад бай та нар хийх ёстой ажлаа хийчихээд хоол идэх эрхтэй болно оо гэж? 2 долоо хоног юу ч идэхгүй ажлаа хийнэ шүү! Энэ та нарын шийтгэл болог.
...: Гэхдээ захирлаа бид чинь өсөж яваа хүүхдүүд ийм насан дээрээ энэ хүнд хэцүү ажлыг юм идэж уухгүйгээр хийнэ гэдэг байж боломгүй хэрэг.
Захирал: Юу гэнэ ээ чи?! Хэл амаа бодоорой. Та нарыг өдийг хүртэл өсгөх хэрэггүй байж! Гудамжиндаа үхэг гээд хаячихдаг байж л дээ! Зайлцгаа.
.... Хэсэг хөвгүүд доголон нулимсаа халтартсан ханцуйгаараа шувтарч арччихаад унтахаар явлаа. Тэдэнд яагаад нэр байхгүй байгаа юм бэ? Учир нь тэд хэн ч биш болохоор тэр.
...: Хүүхдүүдээ бүгдээрээ маргааш ажлаа сайн хийнэ шүү захирлыг уурлуулж болохгүй. Би та нарт хэлсэн шүү дээ. Өлсөөд байвал гэдсээ усаар дүүргэж бай гээд?
Lostboy2: Та нарт үнэртэж байна уу? Хийншүү, утаа үнэртээд байх юм?
Lostboy3: Харин тийм? Захирал гал түлж байгаа юм болов уу?
Lostboy4: За дулаахан л хонох нь бүгдээрээ унтацгаая.
.1.: Хөвгүүдээ. Та нар өлсөж байна уу?
...: Тийм ээ маш ихээр
.2.: Тэгвэл биднийг дагаад шидийн орон луу явцгаая.
...: Ингэхэд та хоёр хэн юм?
.1.: Би бол Тинкэрбэлл харин энэ хүү бол Питэр Пан. Бид та нарыг эндээс илүү гоё газар аваачихаар ирлээ!
...: Тэнд биднээр ажил хийлгэх бол уу?
Тинкэхбэлл: Юу гэж дээ та нар чинь хүүхдүүд, тоглож наадан цэнгэх ёстой.
...: Тэгвэл биднийг өвтгөх муу хүмүүс байгаа юу?
Питэр: Үгүй ээ байхгүй. Харин тэнд та нарыг хайрлан хамгаалах хүмүүс бий.
...: Бид явмаар л байна. Гэхдээ захирал зөвшөөрөхгүй байх яавал дээр вэ?
Питэр: Зүгээр дээ би зөвшөөрөл авчихсан. За хүүхдүүдээ Тинкэрбэлл-ийг дагаад нисээрэй. Та нар хамгийн жаргалтай зүйлээ бодоод биеэ сул тавиарай...
...Ингээд л хэн ч биш байсан хүүхдүүд ядаж л алдагдсан хөвгүүд гэх тодотголтой болсон юм.
YOU ARE READING
The secret of NeVeRLAND /PCY Couple/
FanficNeverland тийм сайхан газар гэж бодож байна уу? Харамсалтай нь чиний боддогоос тэс ондоо аймшигт түүхтэй газар. 2020-06-23