wattpad???

110 21 23
                                    

Плагиатство.

Гнусно е.

Как може да има автори(тук), които развиват дадена книга, по филм или хартиен носител? И имам в предвид, че я развиват така както те искат, не взимат цялостната идея, даже я правят още-по добра!

Дават кредит, казват откъде им е дошло вдъхновението. Обаче не, тук трябва да грабиш от чуждото творение. Взимаш целия сюжет и го преписваш по твой си, нелогичен начин, мислейки си, че не се подразбира.

Сериозно?

Да, има случаи, в които неволно нещата се преповтарят, разбирам. Тук има супер много хора, които прекаляват с "преповтарянето" на идеи.

Гледаш ти, sashko_petela74829, логнал/а се в сайта вчера, вече преписал/а нечия нужда книга. И явно тези индивиди смятат, че никой няма да се усети, защото имат 12 последователя.

Ами не?

Това, че си нов в приложенито не ти дава правото да си присвояваш нещо чуждо, особено по този грозен начин.

Най-любимата ми част!
Когато някой съвсем нормално, каже тази копипейстната книга да бъде изтрита, ооо😍

"ti li she mi kaesh kvo da praa ma selska pacha. Are begai che si mi na edin shamar jivot be bokluk."

След, което нещата стават по-сериозни.

"nishto nqma da triq be! znaesh li kolko mn mi e tryden jivota ee. ae begai che shta nabiq, pikla"

Току виж, наистина набие някого😌😩

След като спора се разрастне до такава степен, че се наложи профила да бъде докладван... Кому е нужно? Виждаш, че не си прав в случая.

Ей такива... Нямате право на глас, курви. :)

Обаче, когато благоволи да изтрие "оригиналното си творение" минаваме в другия етап.

"misleh che vse nqkoi tyk she ma razbere ee. tatko pochina, brat mi me iznasilva, v dsk mi se podigravat"

Извинявай? Уатпад откога стана отдушник за проблеми? Искаш ли да чуеш моите? Не мисля, ще ти се наложи да посетиш не психолог, а психиатър преди аз да имам тази нужда.

Хубаво, имаш някакви проблеми. Щом смяташ да ги споделяш тук, по-добрия вариант според мен е, да напишеш твоя книга. Излей си това, което те тормози чрез нея.

Аз съм го правила и действа.

Това не ти е платформа за споделяне на проблеми, тф. Смисъл, има други начини, знаеш:)

Този филм се създава, за да се изкарат невинни жертви, ясно е на всички. По този начин, не само отблъскваш малкото хора, които те следват, но и ставаш жалък/а.

А и самия начин на изразяване щом се усетят, че са в "опасност"

"mlukvai ma tupa kravoooo. takuv shti zashiq, nqa se subydish nqkolko dena."

???

"are ela mi ee"

Гледай да не дойда наистина, хъни:) Ще стане грозничко, повярвай.

Факта, че плагиатстваш е достатъчен. Няма да коментираме начина на писане и изразяване, просто не...

Много се напрягам като видя нещо подобно. Съществото продължава да упорства, та чак и семейство намесва.

Искате да ви забележат?

Слушайте!

1-споделете целия си личен живот. (нека е с главни букви и ако може на шльокавица)

2-напишеше подобие на блог, в което обяснявате, че планирате самоубийство.

3-псувайте всеки втори на майка и баща. (нищо, че не знаеш историята им. Недай си боже, няма такива)

Това е.

Вие сте, ще станете мега famous!

Гарантирам!!!! Честно!!!! Абе не ви лъжа!!!! Честна съм!!! 1!1!1!

wattpad??? Where stories live. Discover now