Eddie Pov:
Mostanába olyan furán viselkedik Richie. Nem mondogat hülye poénokat az anyámról és ha ránézek rögtön elkapja a tekintetét. Nem tudom mi baja van de megkell majd vele beszélnem.Most itt vagyunk a pusztában a vesztesekkel és a születésnapomat ünnepeljük. Sose szerettem amikor felhajtást csinálnak belőle de tudom hogy csak szeretik hogy együtt töltjük az időt.
- Na de akkor mostmár adjuk át az ajándékokat Eddinek-mondja Mike.
-Oké akkor ki kezdi?-kérdezi Beverly.
-Mondjuk.....Kezdje Bill-csatlakozik a beszélgetésbe Ben.
-Én már odaadtam a suliba.
-Kezdem én mert látom senki nem hajlandó.-mondta Stanley-boldog Szülinapot Eddie!
-Köszönöm.
Kaptam egy csomó édességet meg egy könyvet. Bentől pénzt és nadrágokat kaptam. Bev egy füzetet és ceruzákat vett nekem. Mike tortát sütött de mielőtt ettünk volna belőle Richie megszólalt.
-Szóóóóóval kedves Sphagetti már csak én maradtam úgyhogy tessék. Boldog Szülinapot Eddie!
És ezzel a mondattal elém rakott egy dobozt. Szépen be volt csomagolva szalaggal volt átkötve és volt rajta egy kispapír. A papírra Richie kézírásával annyi volt ráírva hogy: Az én kis Eddimnek. Akaratlanul is Richie néztem aki végig engem figyelt. Elkezdtem kinyitni és mikor megláttam mi van benne elmosolygotam. Egy új övtáska volt benne picit kisebb volt mint a mostani de pont jó. Emelett ott volt egy rózsa és egy kulcstartó amibe ennyi volt beleírva: R+E. Ekkor vettem észre hogy neki is pont egy ilyen kulcstartója van. És ekkor kaptam bátorságot hogy elmondjam azt amit már évek óta kelett volna. Elmondani neki hogy szeretem.
Remélem tetszett a rész de azon gondolkodtam hogy neki kezdek emelett egy byleres storynak is. Nem tudom még gondolkodok rajta de egy dolog biztos hogy ezt akkor is folytatom. Na helloooooo!🦋🌸
ESTÁS LEYENDO
A Második Esély /BEFEJEZETT/
FanficAz legyőzése után mindenki maradt a városban. Richie rájött az érzéseire és elakarja mondani de mivan ha késő? Mivan ha az élet nem azt adja neki amit szeretne. És emelett elkezdődtek a rémálmok amik talán megváltoztatnak egy dolgot. Igen ez egy fan...