12. kapitola | Skvělá kamarádka

1K 102 137
                                    

/10.9. 1977/

Člověk by řekl, že čtyři hodiny do začátku večírku se budou zdát jako věcnost, ale opak se stal pravdou. Vlastně jen dvě hodiny strávily dívky tím, že převrátily skříně vzhůru nohama a po celé ploše podlahy jejich pokoje bylo rozházené oblečení. Prakticky si udělaly soukromou módní přehlídku, kdy hodnotily své oblečení.

Nakonec Stefani stejně oblékla první top a první džíny, které vytáhla; jak typické. Zatímco hnědovlasá dívka zvolila bílé džíny a černé krajkované tílko, Ava Abbottová si vzala něco v mnohem větším stylu; a to šaty. Červené upnuté šaty do poloviny stehen, které obtáhly úplně všechno, co se obtáhnout dalo.

Potom přišly na řadu vlasy. V tuhle chvíli musela Stefani děkovat Merlinovi, že je čarodějka, protože kulmovat si vlasy pomocí žehličky, no fuj. Zato pomocí kouzel bylo všechno tak jednoduché. Ava si s vlasy udělala jediné, navlnila si je do velkých a objemných vln. Stefani udělala prakticky totéž, ale v rámci jejího vlastního pohodlí si je vyčesala do vysokého culíku.

„Já stále nechápu, co to do Siriuse vjelo," nemohla na to Stefani přestat myslet. „Slyšela jsem o něm spoustu drbů a pomluv. Ale onehdy se choval opravdu přátelsky, víš? Přišlo mi, že Sirius Orion Black má opravdové srdce, které buší. Jenže, pak jsme potkali Severuse a něco se stalo."

„Kluci jsou stejně hovada," vzala to jedním metrem Ava. „Člověk jim něco nabídne a snaží se o nějakou empatii, všechno k ničemu. Sirius je hovado, Remus je hovado a James je slepý hovado. Možná ten Peter je z nich vlastně nejlepší."

„Já nechci kluka," odvětila rozhodnutě Stefani. „Nechci žádného smradlavého, pošahaného a nepříjemného idiota. Chci jíst desetipatrový svatební dort mé sestřenky Alice, která se bude vdávat, společně s mou další nezadanou sestřenkou Irene. Chci si pořídit kočku. Ne! Tři kočky! A dívat se na trapný nekonečný seriály."

„Potřebuješ panáka," vydechla rudovláska otráveně. „Pořádného, dvojitého a nešizeného panáka, který tě přivede na jiné myšlenky. A já ho potřebuji taky. Nebo se tady z toho zblázním."

„Máš recht, Abbotová," luskla prsty a pohlédla na sebe naposledy do zrcadla, aby se ujistila, že vypadá alespoň o trochu lépe, než za normálních okolností ve školní uniformě.

„Vypadáme k sežrání," zhodnotila několikahodinové dílo dívka v rudých šatech, „říkala, že je to od sedmi?"

„Jo, nějak tak," přitakala hnědovláska, zatímco si rozmazala poslední nedokonale nanesený korektor.

„Žádný nějak tak," vyhrkla nervózně Ava, „ať tam nejsme moc brzy."

„Čím dříve tam přijdeme, tím méně lidí tam bude a tím spíš budeš s Jamesem mluvit," namítla Stefani a Ava zavelela.

„Skvělý, tak jdeme."

***

Hestia se zhluboka nadechla a následně vydechla. Hleděla na svůj podbřišek, mezitímco se Lily malovala v koupelně. Sakra, co když to bude vidět? Měla by si vzít něco trochu volnějšího. Sebemenší podezření je špatně.

Jeho snoubenka by ji rozcupovala, kdyby jen tušila, co provedla. K jejímu neštěstí jeho snoubenka byla blíž, než by bylo žádoucí. Kéž by se mohla sama před sebou ospravedlnit tím, že je tohle celé jen jedna velká nehoda, nedorozumění a špatná ochrana. Jenže ona tohle plánovala, chovala se jako sobecká mrcha a chtěla si jej udržet za každou cenu.

Nevěděla, co má dělat. Vlastně si zpětně vyčítala snad každé rozhodnutí. Její malé miminko se má narodit v dubnu. Co bude dělat do té doby? Vždyť má zatracené zkoušky OVCE! To ji nebo jeho bude hlídat madame Pomfreyová v novém dětském oddělení, které ještě zatím neexistuje, ale Pomfreyová ho kvůli ní zřídí?

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat