-ქალბატონო მანო,ისინი უკვე აქ არიან.- მითხრა ჩემს კაბინეტში შემოსულმა ბენიმ.
-აჰ შემოვიდნენ,მაინტერესებს თუ რა სანახაობა თახვდებათ,თუ რათქმაუნდა აზრს შეიცვლიან და აღარ შემეკამათებიან,მათთვის უკეთესი იქნება.-ვთქვი და ჩავიღიმე ჩემი წითური თმა უკან გადავიყარე ოდნავ ტუჩსაცხი გადავისვი,რევოლერებს ხელსახოცი გადავუსვი და კაბის შიგნით დავმალე.
***
-ბატონო ნამჯუნ,თქვენმა ძმამ მითხრა რომ ქალბატონ მანჩესკათან შესახვედრად მიდიან-მითხრა ვუკიმ
-ჰმ მანჩესკა,სექსუალური და უხეში ქალბატონი,ნახევრად კორეელი და ნახევრად იტალიელი,რამდენი ხანია არ მინახია.-
-დიახ ბატონო ქალბატონმა მანჩესკამ გვითხრა რომ თუ აღარ შევეკამათებოდით ჩვენთვის უკეთესი იქნებოდა-ამაზე თავი გაღიზიანებულად გავაქნიე,ეგ ბოზი მამამის დაემსგავსა,ის ნაბიჭვარი მისი ჩაძაღლება მე ვერ მოვახერხე მაგრამ მანჩესკამ საქმე ბოლომდე მიიყვანა,მან მოკლა მამამისი,მიზეზი რა ექნებოდა გარდა იმისა რომ მთავარი პირი უნდოდა რომ ყოფილიყო.-მისმინე ვუკ თუ მაგ წითურს ომი უნდა მაშიმ იყოს ომი.
სკამიდან გამწარებული წამოვფრინდი და გერეთ გავვარდი.
მაგას ვაჩვენებ როგორ უნდა ჩემი წყობიდან გამოყვანა.ვუკთან ერთად მანჩესკას ვილაში წავედით,სადაც სიტუაცია ცოტა გვეუცნაურა.
სახლი ჩუმი იყო,არც კარებთან დაცვა იდგა და ჭიშკარიც ღია იყო,ალბათ მისი მორიგი ხრიკია,რომ ვილაში შეგვიტყუოს და შემდეგ ამოგვხოცოს.
უკვე ჭიშკარს გამოვცდით
და სახლში შევიჭერით,სადაც კიბეზე მჯდარი მანჩესკა ვნახეთ,დახეული კაბით და რევოლერებით ხელში.
ცოტა უცნაურია.***
ჩვენი გეგმა ჩაფლავდა,არომ მოუსწრო ნამჯუნს,ყველა დაცვა სადაც იყო დახოცა ახლა კი მე მომადგა.
***მანოს ნამჯუნმა თავზე იარაღი მიუშვირა და თავი ააწევინა.
-აბა მანო მანო,როგორ გრძნობ თავს?
იკითხა ირონიით ნამჯუნმა
-ნამჯუნ,გაცილებით კარგად ვიდრე შენ გგონია-არც მანომ არ დააკლო ირონია მან იცოდა რომ ნამჯუნს ამითი წყობიდან გამოიყვანდა,რათქმაუნდა მას ეს უნდოდა.
-ჰმმ,ვფიქრობ თამაში წააგე ქალბატონო-თქვა ნამჯუნმა სარკაზმით და მანჩესკა კიბიდან ააყენა.
-აბა მოდი წავიდეთ და შენ ძმას შევხვდეთ მაინტერესებს რა სახე ექნება იმ ალბინოს ნაბიჭვარს.
-ჩემ ძმაზე ნორმალურად ილაპარაკე თუ გინდა რომ ეგ თავი მხრებზე გქონდეს-მიუგო მანჩესკამ.ნამჯუნი ცოტა არ იყოს და ჯიუტია მაგრამ სუსტი ნერვები აქვს,სწრაფად ფეთქდება და ვერ ზომავს თავის ქცევებს.
უცბად ნამჯუნმა მანჩესკას ქეჩოში ჩაავლო ხელი და თავისკენ მისწია.
-მომისმინე შე წითურო-ამაზე მან ცოტა წამოიკივლა.
-თუ გინდა რომ შენც მამაშენის,ბედი არ გაიზიარო
YOU ARE READING
Gun!/იარაღი!
Mystery / Thrillerმოკლედ როგორც თქვენი მანო,ვიწყებ პირველ ფიკს. რომელიც ეხება ძირითადად რომანს და 18+ ვისაც არ გსიამოვნებთ 18+ არ წაიკითხოთ🎩 ჩემი რჩევა იქნება. ნუ უკვე გადაწყვეტილი მაქვს თუ რამდენ თავიანი იქნება ფიკი. ფიკის თავების რაოდენობა იქნება სულ 30 თავი,არვი...