Kabus 4

34 4 1
                                    

Evet asıl hikaye şimdi başlıyordu. Sınıfımı öğrenip yola koyulmaya başladım 10/F ymiş bakalım nasıl bir sınıf ...

Sınıfı bulmam çok zor olmamıştı Allahtan bir çocuk yardım etmişti.

Sınıfın kapısına vardığımda usulca kapıyı tıklattım ve hocanın gel deme nidalarını beklemeye başladım.

_gell hmm senn mina olmalısın şu yeni kız bize biraz kendini anlatır mısın ??

_ adım Mina soyadım Öz

_yoksa şu Öz Holding

_ evet sahibi malesef ki babam olur ve izninizle yerinime geçiyim .

Sinir oluyordum bu tip insanlara çünkü para denen bir köpek için herşeyi yaparlardı.

_ ah tabikiiiggg canım şuradı boş geç istersen

Ah demedim mi direk konuşma şekli bile değişti.

Tam yerime doğru yürürken duyduğum sesle bi amda arkama döndüm o beni şuan annemle karıştırmıstı.

_ bu gece bendesin bebeğim

Ah bu aptala gününü bildirmem gerekiyordu.

_ ne diyosun lan sen

_ basbaya anlaşılmadı mı canım hani sende güzelsin ya sende sürtüksündür diye düşündüm

_ aaaa senin düşünebileceğin bi beynn varmıydı Allah bilir o da munasip yerlerinle yer değiştirmiştir.Hem ben sürtük olsaydım sende şuan adam olmuş olurdun..

Tüm sınıf dönmüş bize bakıyordu. Çok sinirlenmiştim. Çünkü beni annem yerine koymuştu.

_ ah adam olduğumu bu kadar merak ettiğini bilmiyordum. Dedim ya akşam görürsün.

_ ahh tahmin ettiğim gibi bi beynin yokmuş gereksiz insan . Beni iyi dinle şimdi senin dediğin erkekliktir ona sözüm yok ama benim dediğim ise adamlıktır yani sende olmayan şey insanlık. Sen şuan adam olsaydın o oturduğun yer dolu gözükürdü. Bir daha  o ağzını benim için açmayı bırak o gözlerini bile benim üzerimde tutmıcaksın. Anladığını ummuyorum ama bi umut işte.

Tüm sınıf sudan sesler korosu gibi sesler cıkarmaya başlamıştı

Kimi oooooo kimi ise şimdiden başlayan dedikodular...

Dememişmiydim ben asıl hikaye şimdi başlıyor diye asıl zorlu savaş şimdi başlıylordu. Cünkü ben hayata yeni başlıyordum.

 

oha 2015 de turkiyeye vini mi geliyo

Dikkatinizi cektyigimi umuyorum ve bu notta karaliyim vote ve yorum gelmesse kitabi silicem veya ez bolum yayinlicam


KabusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin