epsiode 2

15 2 0
                                    

Ben size kendimi tanıtmamışım
Ben Esma 17 yaşındayım ve ailemle yaşıyorum. Elif benim çok yakın bi arkadaşım doğduğumuzdan beri arkadaşız. Müzik türü olarak Klasik ve rap müzik dinlemeyi severim. Resim çizer spor yapar ve enstrüman çalarım ama yine de kendimi sevmem. Taamaam yeter bu kadar bilgi.

       Sabah güzel alarmımın çalmasıyla birlikte gözlerimi o güne açtım. Lanet olası gün.. Cuma.. Cuma günleri sınıftaki bütün erkekler koca bir bebekmiş gibi davranır kızların sinirini bozarlar. Ve nedense çok mutlu olurlar. Her neyse iguanalardan bahsetmeyi keselim.

       Üstüme bunları giyinip hafif bir makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       Üstüme bunları giyinip hafif bir makyaj yaptım. Azıcık parfüm sıktım ve çantamı alıp odamdan çıktım.
Annem ve babam işe gitmişlerdi bende her zamanki gibi kahvemi içip evden çıktım.
    Elif bugün okula gelmeyeceği için ana yola çıkıp taksiye bindim.
  Okula vardığımda herkes içeri girmişti bile. Müdür yardımcısı hala kapıda bekliyordu. Selam vererek içeri, sınıfıma doğru gittim. Sıramda tanımadığım birisi oturuyordu. Sanırım yeni geldi okula.
      + Selam..
  Bu neydi şimdi hem yerimde oturuyor hem de utanmadan selam veriyor.
     - Selam, sanırım kimse buranın dolu olduğunu söylemedi
    + Hayır söylediler, ama koskoca sıra ikimizde sığarız
   Tanrım! Hem ukala hem de hazır cevap. ıyy asla tahammül edemem bu tiplere!
    - pekâlâ. Ama sadece bu günlük. Yanım dolu da.
  İlk ders tarih yani uyuma saati. Hocanın sınıfa girmesiyle herkes ayağa kalktı sonra da oturduk. Daha beş dakika geçmeden sınıftaki bazıları uyuyor, bazıları telefonla oynuyor bazıları da sohbet ediyordu.
    Bende okumaktan asla bıkmadığım Romeo ve Juliet kitabımı çantamdan çıkartıp okumaya başladım.
    + hangi kitap o?
    - Romeo ve Juliet..
   + Hmm anladım.
   - anlaşılaması zor bişey değildi zaten.
  + Herkese böyle sert mi davranıyorsun?
  - hayır sadece samimi olmadığım ve kitap okurken beni rahatsız eden insanlara karşı böyleyim.
  + O zaman kitabı kapat da seni rahatsız etmiyeyim
  - ne demek şimdi bu?
+ Okulda hiç arkadaşım yok ve okulu da bilmiyorum birilerinin bana arkadaşlık edip okulu gezdirmesi lazım.
  - baş şu duvar kenarı arka dörtlü varya onlardan yardım alabilirsin.
+ Eğer onlardan yardım isteseydim onların yanında otururdum dimi?
- pekâlâ kabul. Ama şimdi beni rahat bırak da kitabı bitireyim.
"Tamam sustum" diyip elini dudağına götürdü ve fermuar kapatma işareti yaptı. Ve bende kitabımı okumaya devam ettim.



  

Son ŞarkımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin