April.
Idag börjar den nya månaden April, asså shit vad tiden går fort. Idag har jag och Harry vart tillsammans i 9 hela månaden och igår bestämde jag mig och inatt hände det.
Jag och Harry gjorde lite magi inatt. Hahahah nej så ska man inte säga men ja ni fattar säkert. Nog om det nu.Josefines mage har växt och blivit större, dom kan inte vänta på barnet. Dom har köpt en stor lägenhet i London och börjat göra iordning rummet till den lilla killen som ligger i Josefines mage.
Niall och Rosie har bestämt datum för deras bröllop vilket blir den 10 Augusti, jag kan inte tro det, mina två bästa vänner ska gifta sig med varandra.
Jag är så glad för deras skull fast hur ska två blondiner klara sig tillsammans?Just nu satt jag i mjukisbyxor en hood och ett par uggs på mig med håret uppsatt i en bulle. Jag letade igenom en sida där man kan söka efter hus och lägenheter. Jag och Harry har letat överallt efter hus men vi har inte funnit något som känns som hemma ännu. Dessutom tar vi det långsamt fram.
Men om 3 månader har det gått 1år tillsammans så det känns dags att flytta ihop nu.''Do you find something?'' Bröt Harry mig ut ur mina tankar.
Det han gjorde var att kolla på mig när jag satt och letade som en galning. Han påstod att han inte var bra på att hitta hus.
Men det var ren bullshit.''Nope not yet'' sa jag och lyfta inte min blick från datorn.
''Oh this sucks,we've been searching for 4 month now'' sa han och suckade. Harrys hår hade växt jätte mycket.
''Is it weird that i'm jealous of your hair?'' Sa jag och fick upp blicken jag frågade helt seriöst men han bara kollade på mig som att jag var en idiot.
''Stop looking at me like i am an idiot'' sa jag för att få bort den konstiga blicken från hans vackra ansikte.''You can't be serious?'' Kollade han på mig som om att jag drev med hela frågan.
''Yes i'm, what's wrong with that?'' Frågade jag med en menande blick.
Han bröt ut i skratt av min fråga men jag fattade inte varför.
Hans skratt fick min mage att bubbla, hans smilegropar var dom gulligaste jag sätt, jag har sätt kort på honom från när han var liten och han hade exakt samma smilegropar då som nu.
Hans ögon lyser upp i ett skimmer av grönt ljus och bara allt var perfekt med honom.
Hur kan han vara så fin?
*****Harry's pov****
How can a human being be so beautiful as her?
Her brown hair is tied up in a bun and her smile is so contangius and then we shouldnt talk about her eyes cause they're just perfection so brown and kind.
Her laugh makes all butterflies in my stomach fly as crazy.''Answer on my question Harold'' she teased me,
Her question was so silly but i actully think she is serious, i need to cut my hair i cant have my girlfriend jealous of it, that's just weird.''Yeah it's weird'' answered i shortly and she only frowned and looked down in her computer again.
I wish we could find a place for us to have privacy in a place that we can call our home.
IBut we need to look for a house pretty close from here cause she's still in school and all that.''I found it!'' She screamed so loud that i jumped in my chair before it hit me what she found.
****** Sara's pov*******
''A house?!'' Skrek han nästan utav glädje. Det var så gulligt att han blev så glad.
''Yeah it's a few blocks from here and it's a perfect house for us! I can fix an apointiment for us to go and look at the house?'' Sa jag och var så spänd. Huset såg så fint ut. Det var en perfekt storlek och tomten var ganska stor , det fanns till och med en pool som jag alltid drömt om att ha.
Det var så nära skolan med så jag slapp tänkta på att köpa bil och grejer.
YOU ARE READING
Pretty Lies.
Fanfiction~Svensk och Engelsk~ "It's beacuse i dont have you that i wont lose you"