두근두든두근거려(My heart is beating) Script #1챕터 재생하기수구 : 아.. 갑자기 불러내서 미안.
Sugu: Ah... Sorry I called you out so suddenly.
秀九:嗯......这么突然叫你,真不好意思。민경 : 응.
Minkyung: It's fine.
敏京:哦。수구 : 졸업하기 전에 꼭 말하고 싶은 게 있어서.
Sugu: I just had to tell you something before we graduate.
秀九:有些话在毕业前一定要告诉你。민경 : 응. 말해.
Minkyung: It's fine. What is it?
敏京:嗯。说吧。수구
: 별로 친하지도 않은데 이런 말.. 괜찮을진 모르겠지만.
Sugu: I don't know if it's okay for me to say since we're not even that close.
秀九
:我跟你也不是很熟......不知道这话该不该说。민경 : 응.
Minkyung: It's fine.
敏京:嗯。수구 : 네가 좀 놀랄 수도 있겠지만 말이야.
Sugu: It might freak you out.
秀九:这么说可能会吓到你。민경 : 응.
Minkyung: It's fine.
敏京:嗯。수구 : (참고로 말하자면 이것은...)
Sugu: (For your information, this is...)
秀九:(我就是想跟你说......)수구 : 나, 너의 수영복이 갖고 싶어.
Sugu: I want your swimming suit.
秀九:我,想要你的泳衣。민경 : 야이, 개새야!!!!!!!!
Minkyung: You asshole!!!!!
敏京:啊,你这个混蛋!!!!!!!!!수구 : (이것은 나의...)
Sugu: (This is my...)
秀九:(这就是我的......)여중생1 : 야. 들었어? 들었어? 배수구 고백했다 차인 얘기?
Girl 1: Hey. Did you hear? Did you hear? About how Bae Sugu got rejected?
女初中生1:喂,听说了吗?听说了吗?裴秀九表白惨遭拒绝。남중생1: 배수구? 우리학교 전교 1등?
Boy 1: Bae Sugu? The valedictorian?
男初中生1:裴秀九?咱们学校全校第一?여중생1 : 어. 3년 내내 반장만 했던,
Girl 1: Yeah, the class president for all three years of high school.
女初中生1:对。连续三年都当班长的那个。남중생1 : 걔가 왜?
Boy 1: What about him?
男初中生1:他为什么被拒绝?여중생1: 박민경이 졸업식 날 배수구가 자기한테 고백하는 줄 알고 나갔더니.
Girl 1: Park Minkyung thought Bae Sugu was going to ask her out on graduation day, so she met with him.
女初中生1:朴敏京毕业典礼那天还以为裴秀九要对自己表白,就跟他出去了。여중생2 : 글쎄, 수영복을 달라고 했대.
Girl 2: Well, apparently he asked her for her swimming suit.
女初中生2:是啊,结果是要她的泳衣。여중생1 : 웬일이니? 걔 뭐야?
Girl 1: What the hell? What's wrong with him?
女初中生1:这算怎么回事啊?他到底想干什么?수구 : (이것은 나의...)
Sugu: (This is my...)
秀九:(这就是我的......)남중생 : 야! 배수구! 너 변태래매?
Boy: Hey! Bae Sugu! So you're a pervert, huh?
男初中生:喂!裴秀九!听说你是个变态?수구 : (사랑이야기다)
Sugu: (It's a love story.)
秀九:(爱情故事)
두근두근두근거려(My heart is beating) Script #2챕터 재생하기