Salut..stiu ca nu sunt singura adolescenta care se plange din cauza primei iubiri..Ma intelegeti?Stiti momentul ala cand va e frica sa spuneti ceva din cauza ca ar putea strica ceva intre tine si persoana iubita?!Cand tii totul in tine,cand in fata prieteniilor razi si incerci sa fi puternica dar seara iti pui perna pe cap si dai totul afara?Daca nu,nu va recomand sa incercati..Eu am observat ca l-am iubit si ca-l iubesc dar degeaba..distanta pune stapanire pe noi..In momentul in care ne-am despartit am simtit va nu mai traiesc,adica traiesc dar nu o simt cu adevarat.Cand..nu stiu parca totul s-a pierdut,cand din atatia prieteni am ramas singura si trebuie sa ma ascund de oricine,si imi doream chiar sa mor,nu mai suportam..Ori ce loc imi amintea de el si promisiuniile lui,care s-au dovedit a fi minciuni.
Fetelor,nu va pierdeti anii frumosi ai vietii ca si mine,stand izolata de oricine si orice.Nu lasati un baiat sa va strice viata,nu va implicati prea mult intr-o relatie,credeti-ma..mai devreme sau mai tarziu sa va sfarsii,si odata cu ea se va narui si fericirea,chiar si libertatea..chiar si viata la unii.Cred ca cel mai rau sentiment este acela cand iubesti dar nu primesti iubire inapoi..nu va lasati batute si strapumse de un baiat FETELOR.Si mai ales,daca pleaca,lasatii sa plece,ca fata nu trebuie sa alergi NICIODATA dupa un BAIAT sau un AUTOBUZ,imediat ce pleaca unu vine altul..sper ca v-am ajutat cat de cat..
YOU ARE READING
Eu
RandomStiu ca nu va intereseaza cune sunt ce sunt si ce fac..dar simt ca aici e singura scapare..sinurul loc unde pot fi eu,FARA OCOLISURI.