~

37 10 4
                                    

Tae sabahın gözüne verdiği mamurlukla uyandı.
Bir sahroş edasıyla sallanarak lavbonun yolunu tutu.
Yüzüne çarptığı su ile kafası hafif yerine ,gözleride önünü görebilir hale gelebilmişti.
Pijamalarından kurtulmak adına soyunduğunda annesinin sesini duymuştu .
"Tae tae okula geç kalma !"
Bu sözleri her gün duyuyordu ,bazen içinden 3e kadar sayıyor annesinin neyi nezaman söyliyeceğini tahmin edebiliyordu.
Üstünü giydiğinde ise rüzgarın serinliğini teninde hisetmek adına cama yaklaştı.
Sabahın hafif yağmurlu kokusunu seviyordu.
Doğanın güzeliği her daim onu şaşırtırdı.
Ama bu gün doğa ananın mucizelerine değilde cama yapıştırılmış mektuba şaşırdı.
Pembe zarfın içinde küçük bir mektubdu bu .
" bu mektubu yazarken ellerim titriyordu ,yazım yüzünden kusura bakma.her neyse...
Senden fazla bir ümidim yok belki bu mektubu bile okumaz atarsın.konuya gelirsek
Seni seviyorum ,kendimden daha çok bu yüzden senden nefretde ediyorum,
Garip...
Hem sevip hem nefret etmek,..keşke böyle masum olmasaydın ,keşke kötü biri olsaydın .
                                     Bunny kook
Taehyung'un yüzünde hafif bir sırıtma vardı daha önce milyonlarca aşk mesajı alsada hiç mektup almamıştı.
Masasından bir kağıt alıp yazmaya başladı.
İşi bitiğindeyse mavi bir zarfa koyup cama yapıştırdı

Bu ilk ficim umarım beğenirsiniz ,
İlk başlar belirsiz olabilir devamında olaylar açık olucak...
Kısa yazıcam ..💕

mektup Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin