~Sziasztok!-jelent meg a csapat előtt Wooyoung és Yunho anyukája. Mindenki csodálkozott a hirtelen vendég láttán.
~Anya? Mit csinálsz itt nálunk?-kérdezte Yunho meghökkenten. A fiúk csak most értek vissza a strandról, így mind fáradtak voltak.
~Meg akartalak titeket látogatni. Ez akkora baj?-a hölgy nevetett egy csöppet beszéd közben.
~Itt vagytok!-vágott közbe egy vidám Junyoung. Megöltelte legidősebb bátyját, aki csak halkan nevetett ezen. Mingi viszont egyáltalán nem örült ennek. Elég mérgesnek tűnt, amit San észre is vett.
~Nyugi, Mingi! Az csak a kisöccse.-kiáltotta el magát San. Mindenki Mingi irányába fordult, aki csak vöröslő fejjel állt egyhelyben.
~Aww! De cuki vagy!-Yunho elengedte öccsét, és most Mingit ölelte magához. Wooyoung a szemeit forgatta.
~Én lezuhanyzom. Te is jössz?-hajolt San füléhez. A szőke fiú vette a célzást, így bólintott egyet. Kézenfogva elindultak, és sikerült is észrevétlenül elmenniük onnan. A fürdőszobában találták magukat. Miután mindkettőjükről lekerült úszónadrágjuk beálltak a zuhany alá.
~Tudod, hogy mi vár rád.. igaz?-jött a kérdés Wooyoung felől. San sóhajtott egyet. Wooyoung vállaira helyezte kezeit.
~Van egy sejtésem.-egy pimasz mosoly került arcára, aminek Wooyoung képtelen volt ellenállni. Egyből szenvedélyesen megcsókolta barátját. A csempének nyomta Sant, így folytatták. San beletúrt Wooyoung hajába.
~Ez egy kicsit most fájni fog..-suttogta Wooyoung. San eléggé megijedt ettől. Szerelme megfordította őt, közben derekára fogott. Wooyoung figyelmeztetés nélkül hatolt be a fiúba, emiatt a szőke srác sikított egyet. San könnyezni kezdett, eközben fájdalmas nyögések hagyták el száját. Wooyoung mozgás közben puszikat adott barátja nyakára és vállára.
~W-Woo..-San ökölbe szorította kezeit.
~N-Ne haragudj, S-Sannie..-dadogta Wooyoung. Tényleg rosszul érezte magát emiatt. Nem akarta szerelmét bántani, de ezt mindig is kipróbálta volna.
~M-Még gyorsabban, Woo..-nyöszörögte San. Wooyoung egy percig sem habozott. Úgy tett, ahogy kérték tőle.
~Nagyon szűk vagy, Sannie!-kiáltotta el magát. San nem válaszolt, csak a falnak nyomta arcát. Mindkét fiú lihegett, de ez nem állította meg őket abban, hogy hangot adjanak az élvezetnek..Ahogy Wooyoung kilépett a fürdőből szőke barátját látta meg ágyán. Arcáról le lehetett olvasni, hogy valami nincs rendben. Wooyoung rögtön helyet foglalt mellette.
~Mi a baj?-kérdezte aggodalommal a hangjában.
~Még megkérdezed?! Konkrétan a lelkem is kiszállt szex közben!-akadt ki San. Wooyoung szimplán elnevette magát. San a vállára ütött egyet válasz gyanánt.
~Ha ennyire vicces, akkor legközelebb én fogok nevetni!-szólalt meg San. Wooyoung egy értetlen arckifejezést küldött felé.
~Egy hónapig semmi szex!-jelentette ki San. Wooyoung pislogott párat, végül ismét elnevette magát.
~Te sem fogod kibírni.-ingatta fejét.
~Akarsz versenyezni?-vonta fel egyik szemöldökét San. Wooyoung bólintott egyet.
~De a képeimet sem használhatod.. semmi olyasmire.-tette hozzá San. Wooyoung egy nagyot nyelt. Tudta, hogy nehéz lesz visszatartania magát. "A kapcsolatunk előtt is kibírtam.. nem tettem semmi olyat Sannal. Akkor most is menni fog.. vagyis nagyon remélem.."
ESTÁS LEYENDO
KILLERS || WOOSAN (18+)
FanficEz a könyv egy másik történet folytatása! Ha esetleg nem olvastad volna azt a könyvemet, kérlek tedd meg! Jó olvasást!❤