15. kapitola | Materiál na chození

1K 105 219
                                    

Poznámka autorky:
V den vydání této kapitoly máme 1. září, což znamená nástup zpět do školních lavic, ale tento den má pro mě ještě vyšší smysl.
Před čtyřmi lety v tento den jsem vydala Jasmine I. (pamětníci ještě pamatují 😂).
Nevěřím tomu, že už jsou tomu čtyři roky! Připadám si opravdu stará, ale hezky stará, protože si uvědomuji, jak dlouhou cestu za sebou vlastně mám.
Takže dnešní moje moudro; stárněme rádi, je to krásné!
Užijte si dnešní čtení a doufám, že jste vstoupili do nového školního roku pravou nohou!

***

/20.9. 1977/

Hestia Jonesová se potulovala v Prasinkách, protože právě v tuhle chvíli byla velice zámožná žena. Tedy, nebyla úplně zámožná žena, ale právě jí přišly peníze od jejího ex šéfa a ex milence. Za poslední tři měsíce se cítila opravdu v balíku, protože dříve žila prakticky od výplaty k výplatě. Ovšem teď jí přišla velmi štědrá a pěkná částka, kterou využila tím způsobem, že si nakoupila různé vitamíny a doplňky stravy, aby své miminko dobře opečovávala.

Poté se šla projít ke Chroptící chýši, protože se chtěla alespoň na chvíli vzdálit od celého toho blázince, který v Bradavicích byl. Sice se na nějaký čas zbavila své nejlepší kamarádky, Lily Evansové, protože ta v těchto dnech nedělala nic jiného, než trávila čas se svým novým klukem, Jamesem Fleamontem Potterem.

Září se chýlilo ke konci, což znamenalo, že měla uzavřít svůj druhý měsíc těhotenství. Zatím věděla, že to vypadá jen, jakoby se hodně najedla. Moc dobře věděla, že navždycky takhle být nemůže. Jenže cítila se takhle líp. Jen ona a to miminko. Nikdy nebyla sama a byla přesvědčena o tom, že to zvládne. Dokáže tomu zasranému Smrtijedovi, že se vlastně bez něj má lépe. Ale ty peníze potřebovala, bez nich by to nešlo. Ano, byla sice velmi hrdá, ale také byla chudá a vyděděná.

Nebe se začalo zatahovat a Hestia věděla moc dobře, že podzim už dorazil. Zvláště tady na severu Skotska. Noci už byly studenější a bez bundy člověk venku nevydržel později odpoledne dlouho. Najednou spatřila známou tvář, která seděla na lavičce s výhledem na Chroptící chýši. Poznala hnědovlasou dívku, které na svém klíně měla posazeného nějakého kouzelného tvora.

,,Stefani!" vyhrkla radostně Hestia Jonesová a upřela svou pozornost do klína své spolusedící na hodiny Bylinkářství. ,,Co to tam máš? Ježka?"

,,Bodloše," opravila ji s úsměvem vnučka Mloka Scamandera a Hestia poučeně pokývala hlavou. ,,Není mezi nimi na první pohled takový rozdíl, nic si z toho nedělej. Má trochu jemnější bodliny. Pamatuji si, když jsem jednoho měla u zkoušek NKÚ."

,,Určitě jsi zkoušky NKÚ natřela," zachichotala se černovláska. ,,Vždycky ti Péče o kouzelné tvory šla nejlépe z ročníku. Myslím, že by si tě nejradši Kettleburn sám vzal."

,,No fuj," zašklebila se Stefani při té představě, ,,merline, Hestio! Teď se na něj dokážu ani podívat!"

Hestia se pobaveně zasmála. ,,A to tu sedáváš kvůli těm kouzelným tvorům?"

,,Taky," odpověděla Scamanderová. ,,V těchto oblastech sídlí Hrabáci. Mají tu skrýše, kde si syslí všechno, co se třpytí. Většinou to kradou studentům z Bradavic nebo učitelům. Není divu, že si Hagrid stěžuje, že nemá žádné příbory, když nechává otevřené okno."

,,Je neskutečně krásné pozorovat, jaký k nim máš vztah," usmála se upřímně Hestia. ,,To máš od svého dědečka, že? Od Mloka Scamandera?"

Chvíle lásky | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat