Byla jasná ale temná noc v malé vesnici. Tato vesnice byla proslulá nadpřirozenými jevy, ale já jsem tomu nikdy nevěřil přesto jsem se do této vesnice přestěhoval taky kdo ne, za tu cenu hezkého baráku. Šel jsem s novými přáteli na procházku do nedalekého lesa. Jak jsme šli tímto lesem vyprávěli jsme si strašidelné povídky spojené s vesnicí. Šli jsme hlouběji a hlouběji do hustého lesa a začali jsme cítit divný pocit na nohou mysleli jsme že nám byla akorát zima a kamarád vytáhl z batohu vodku, pily jsme a bavily se najednou jsme uslyšeli řev nějakého chlapa, to jsme poprvé cítily strach začali jsme utíkat pryč z lesa, ale v té tmě jsme neviděli na krok. Slyšeli jsme za námi skřípání větví a v tu se objevila ta věc svítivě fialové oči zasvítil jsem na ní bylo to nepopsatelný pohled myslel jsem že jsme mrtvý, ale najednou ta věc utekla. Utíkali jsme po alkoholu jsme dlouho nevydrželi a museli jsme si dát pauzu, kamarád si ze všech těch nervů zapálil cigaretu procházel se v kolečku a snažil se zapomenout na tu kreaturu co jsme viděli. Když v tom najednou mu ta cigareta zhasla, bylo divný že mu v lese zhasla cigareta když ani nefoukal vítr potom na něj začala kapat voda, ale né voda to nebyla náhodou jsem si začal zavazovat tkaničku u boty a položil jsem mobil na zem světlem nahoru. Kamarád který byl uprostřed řeči zmlk a začal ukazovat nahoru. Všichni jsme se podívali nahoru ke korunám stromů a spatřili obješeného chlapa s propíchlou hlavou byli jsme v šoku a zase začli utíkat. Konečně jsme se dostali ke mě domů, rozhodli jsme se že přespíme u mě. Ráno jsme se vzbudily a rozhodli jsme se zavolat policii o tom chlapovi v lese. Ta o tom nechtěla slyšet nevěděli jsme proč, ale nechali jsme to být. Když jsme se rozhodli že už bude dobré se rozejít do svých baráků z okna jsme zase to podivné stvoření ,, ono nás to sleduje ,, řekli jsme si. Chtěli jsme bojovat, vyrazily jsme do lesa s puškami a byli jsme připravený došli jsme na místo kde jsme tu věc poprvé viděli. Zase jsme slyšeli to skřípání větví, v tu se to objevilo a zjistily jsme že to skřípou kosti té věci měla utrhané maso u levé a jenom kosti u pravé nohy bylo to jako mrtvola začali jsme střílet, ale nic, nic jsme mu neudělali najednou jsme začali cítit dráždivý pach. Poté jsem se probudil v nemocnici s nařízlou levou nohou, přišlo mi že jsem jen spal. Když přišel doktor řekl mi že jsem byl rok v komatu zhrozil jsem se a upozornil doktora na nařízlou nohu která byla nařízlá celkem čerstvě. Doktor se zhrozil a řekl že jsem byl hlídaný 24/7 a neví jak se to mohlo stát. Řekl mi že se nemusím ničeho bát že se to spraví ať jdu spát že mě bude sestrička chodit každou hodinu kontrolovat. U prostřed noci mě zbudilo zase to skřípání byl jsem vystrašen ale méně najednou se zjevila ta věc vystartovala na mě a já nemohl nic dělat spadl jsem do bezvědomí. Nyní píši tento příběh jsem na vozíku bez nohou ale živý tento příběh píši z vězení protože jsem zabil doktora skalpelem, musel jsem to udělat aby jsem byl v bezpečí. To jsem si myslel, teď každý den slyším pod oknem své celi to skřípání kostí dostal jsem 30 let čas si mě ale stejně jednou najde.