Medya:Yağmur,isterseniz siz hayal gücünüzdeki başka karakteri kullanabilirsiz.
Bazı insanlar vardır dışarıda arkadaşlarıyla kahve içen,Bazı insanlar vardir evde depresyona giren.Ben...Ben hangisiyim?
Sabah alarmımla kalktım,evet diğer insanlar gibi direk kalkmadım.Alarmımı 5 dakika erteledikten sonra başımı tekrar yastığa gömdüm uffffff bu seferde uykum kalmadı.bağdaş kurup gergince esnedim.yataktan kalkıp banyoya geçtim.Aynada kendime baktım ööggkk bu ne be,valla en son sinir krizi geçirip ağladım.neden mi?Çünkü ihanete uğradım,ah merak etmeyin sevgili mevgili meselesi değil arkadaş meselesi.Bir oğlanı bahcenin arkasinda dövmüştüm e bu kızda
Görmüş ikisinide tehtid etmiştim'Eğer birine soylerseniz ailenizi öldürürüm'Bu salaklarda kandı yani istesemde yapamamki.Gitmiş müdüre ceza vermese olmaz 5 gün uzaklaştırma aldım.Bu durumdan anlayacağınız çabuk sinirlenirim.Neyse elimi yüzümü yıkayıp giyinme dolabımın onune geldim.göbeği açık siyah salaş t-şhirtimi giyip altima gri kot pantolonumu giydim üstümede deri ceketimi giyip saçlarımı at kuyruğu yaptım yanlardan tutam alip serbest bıraktım.Aşağı inip ağzıma ekmek tıkıp dışarı çıktım.Bara gidip tabureye aturdum.Barmen yanıma gelip."Naber güzellik ne vereyim sana."ağzının ortasına geciresim vardı."bira ver" barmen şişeyi açıp bardağa dökerken yanıma bir adam geldi "Viski ver bana"Ay göçüm Allah Allah kaba şey.bardağı alıp içerken yanımdaki adam başını amzuma koydu.Haspam"Kardeşim başına sahip çık" ses gelmiyo daha önceden içti herhalde tabureden kalktığımda yerinden sıçradı."Ayy geberiyodum ayol"gülme krizine girdi.bende girdim.psikolojik olara hapşıran veya gülen birine bakarsanız sizde aynısını yaparsınız.
Ayağım birşeye takıldığında adamın üstüne düştüm bu gülmemi arttırdı.gözlerini kapatip dudaklarını bana uzattı hızla üstünden kalktım.Salak ne sanıyor kendini buu.
"Olum manyak mısın sen?"Oda ayaga kalktığında sinirli gözüküyordu omuzlarımdan tutup beni zorla öpmeye çalıştı.Hemen onun göğsünden itip güldüm ve bir yumruk yapıştırdım
bir küfür savurdu.
"Küfretme çarpılırsın.Sen beni cici kiz mı zannettin yazıkkk~"
Çantamı alıp hızla box kursuma koştum.********************
Box torbasının üstüne onun yüzünü hayal ettim ve yumruklamaya başladım.Her kıza boyledir şimdi.******************
İş başvurularına başvurduğumda koruma işi vardı yanii hem bana görede kabul edeyim bari.1. Ev....2.ev....3.ev hah geldim vallaha.kapının önüne gelip zili çaldım birkaç saniye bekledikten sonra kapıyı çok tontiş bir teyze açtı.
"Buyur kızım""Teyzecim ben koruma olarak geldim,adreste bu ev gözüküyor"
"Haa sen o kızsın,buyur içeri kızım oğlumda birazdan gelir" kafamla teşekkür ettikten sonra salona geçtim.Deri bir koltuga oturduktan sonra tontiş teyzede gelip yanima oturdu.
"Kaç yaşındaydın bakayım sen?""18 teyze"
"Ayy amma küçüksün."
Kapı çaldığında teyze ayağa kalkıp kapıya gitti.
"Hoş geldiniz yavrularımm."
2 tane oglan geldiğinde birine gözüm takıldı."Lan,ne işin var burda."
Gözlerimi devirdim."Koruma olarak geldim sakıncası mı var!?"
Teyze ikimizede garipsiyen bakış atınca açıklamaya geçtim.
"Senin oğlan barda beni zorla öpmeye çalıştı,lakin yumruğu indirdim"
Yanindeki oğlan kıkırdayınca dövdüğüm çocuk bir bakış attı ve hemen sustu.uff."Ben Berk"
"Sana dovdugum çocuk dicem."
Diger oğlan
"Yağız"
"Ben Yağmur,hanginize korumalık yapıcam?"
İkiside birer kahkaha attı. Ne var ki?
"Bir kız korumalık mı yapacak güldürme beni"dedi Berk"İstersen dövüşelim?"
"Tmm gel bahçeye"
Bahçeye çıktığımızda dağılmış saçlarımı topuz yaptım.Savunmaya geçip üstüme gelmesini bekledim,gelmeyince gözlerimi devirip ben onun üstüne geldim.Yumruğunu yüzüme savuracakken yere eğildim.egilince yumrugu havaya savurdu bende güçlü bir yumruğu diz kapağına geçirdim.hahayt acıyla inledi,kimle uğraştığını bilmiyo.Ben 4 yıl tekvandoya,6 yıl boxa gittim.ayağa kalktığımda bacağımı kaldırıp kafasına tekme attım.Ayy benim içim acıdı hem bu güzel kiza kim vurabilir ki?
Yüzüne doğru eğilip.
"Korumalık yapabilirim dimi,hem bu guzel kıza kim vura bilir ki?"
Tontiş teyze ve yağız kahkaha attıp eve geçtiler.Bende arkalarindan gidirken Berk üstüme atlayıp üstüme çıktı NEEE.
"İN LAN ÜSTÜMDEN"
Gülümseyip yüzüme yaklaştı amma sapık çıktı bu ha.Ellerimle yanalarinı sıkıp benden uzaklaştırmaya çalıştım."IMDATTT SAPIK VAR" ustumden kalkıp eve yürüdü.Bu sırada Yağız evden çıktı.
"N'oldu?" dedi telaşla.gözlerimi devirdim.
"Kardeşin midir nedir benden uzak dursun...ha birde ben kime korumalık yapacaktım?""Berk'e" diye sırıttı ve ekledi"Bye ayoll" diye el sallayıp gitti.
*************
Eve gelip kendimi yatağa attım bugun neler olup bittiğini düşünürken uyuya kalmışım