💜24.BÖLÜM💜

14 2 6
                                    

   Soobin den...

Uyandığımda yanımda birinin ağırlığını hissettim.Kafamı kaldırıp baktığımda bu kişinin Taehyung olduğunu gördüm.Gerçekten yakından daha da yakışı-ne diyorum ben yaa?!

Soobin:Taehyung~

   Seslendim fakat hiç ses bile etmedi.Biraz daha dürttüm ve o bir kaç ses çıkarıp bana koala gihi yapıştı.Ben ise öyle kaldım.Tamam kokusu çok güzel olabilir ama bence bu kadar yakınlık fazla.En sonunda dayanamayıp kızlara seslendim.Zaten uyanmazdı.

Soobin:Kızlaaar.

   Merdivenden sesler geliyordu.Tövbee bunlar ordu mu bu kadar kişi geliyor.Birden kapının önünde bizim kızllar dışında diğerlerinde görünce bir an afalladim.

Soobin:Kurtarın beni lütfen.Yapıştı bırakmıyor.

Mi Cha:Ama bak ne kadar güzel olmuşsunuz.

Eun Su:Çok yakışmışsınız.

   Eun Su ve Mi Cha birbirine bakıp güldüler.Bende yanımdaki yastığı onlara fırlattım.Anında birlikte aşağıya indikleri için yastık.öylece yere düştü.

Soobin:Yahu bir insan evladı gelip beni kurtarmayacak mı?

Eun:Tamam tamam geldim.

   Eun yanıma gelirken diğerleri sadece bizi izliyorlardı.Bizim kızlar durur mu?Hemen başladılar konuşmaya aralarında.Boynumda hissettiğim nefes ile donakaldım.Şu an resmen kokumu içine çekiyordu.

Eun:Ayy ayı gibi maşallah kalkmıyor.

JİN:Ben onu kaldırma yöntemini biliyorum.

   Jin yanımıza geldi.Taehyung un yanına eğildi.

JİN:Taehyung çabuk kalk Gucci de indirim var.

   Gözlerini fal taşı gibi açan Taehyung a baktım.

V:NE?!

JİN:Yok bir şey Taehyung.Seni uyandırmak içindi o.Ayı gibi uyuyordun da.

V:Ya sen beni niye uyandırıyordu ki?!

   Hah.Hala beni fark etmedi mi bu od-kütük.

JİN:Kıza sülük gibi yapıştım da ondan.

   Kafasını yavaşça bana çevirdi.Göz göze geldik.Mahçup bir şekilde kafasını eğdi.

V:Ahh ş-şey ben ö-özür dilerim.

Soobin:Tamam önemli değil ama şu kollarını belimden çeksen mi artık?

   Belime baktığında hemen hızla kollarını çekti.

V:Neyse ben gideyim...

  Son hız kapıdan dışarıya koştu.Hepimiz ona bakıp gülüyorduk.

Eun:Güzel taktik.

JİN:Ahh ona Gucci deyin size dünyaları verir.

Eun:Her neyse.Hadi sende bir üstünü değiştir yemek hazır gel.

Soobin:Tamam.

   Odamdan çıktıklarında bende üzerime siyah bir eşofman.Beyaz bir t-shirt giydim.Saçımıda topuz yaparak aşağı indim.Masada oturmuşlardı.Yanlarına oturdum.

Soobin:Taehyung eve mi gitti?

JK:Utancı 2 km den belli oluyor.O yüzden olabildiğince uzağa gitmiştir.

   Hepimiz kıkırdadık.Eun un yaptığı yemekleri yemeye başladık.O sırada da sohbet ediyorduk.Sonunda yemek Faslı bitmişti ve Eun Su nun bana verdiği ilaçları içmiştim.Sanırım bana orda baya değişik ilaçlar vermişler.İlacı içip salondakilerin yanına gittim.

Biz Yedimiz (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin