💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER TWENTY-FIVE
_______________
Phur fahran lo chuan period khat chu ka hmang liam ve mai a..
Hlim ah zuang awr awr tur ka nih laiin ka phur lo em em a, sir in min duhthu a sawi zo chhiah a..lawm viau tur ka ni a sin le, ka duhthusam a lo thleng dik tawh a, mahse ngati nge ka chhungril ah hian hlauthawn rukna riau ka nei le! Sir hian fa a lo nei tak tak angem..lo nei ta taktak ta se, a fa chu kei aiin a thlang ngei anga, a nu nen, nih chuan kei hi engtin nge ka awm ve tak ang??
"Aaa.. nilo²..ka ngaihtuah duh tawh lo, ka a thei mai dawn sir in thudik min hrilh hunah chuah ka ngaihtuah tawh ang" ka in beng harh sawk sawk a, tunlai chu kei lo angin min kaptu a awm tlat a, vei nei run ah awm hi a hreawm takzet, thawveng deuh ah ka awm khan ka hlim daih zawk in ka hria.
"Sarah"
"Aw Jason"
"I tha maw" chik zet chuan min en a, ka ngaihtuahna hi ka hmelah a hriat em lo ang chu maw
"Tha lawm" tawite chuan ka nui suk a,
"Hrilh duh che ka nei a" a thutak hmel angreng khawp mai, thil thalo lam reng² chu ka hre duh tawh lo a sin le, rilru hahin ka thi theih mai ka ring
"Sawi la" amah enkar chung chuan ka ti a
"In exam zawhah hian foreign ah ka kal daih dawn asin" phawk lutuk chuan ka en a
"I fiamthu a mi" mak teh thut e, kan innel tawh ropui si a, ka thiante ngawih ngawih ai pawhin kan inkawm tamin, engkim kan ti dun hnem zawk a, tunah lem min kalsan leh a tum a
"Fiamthu lo"
"Ngati teh thut nge a"
"Amah atanga ka tum lawk tawh a nia, ka thil zir duh hi helamah chhunzawmna a awm silova" ni e, kan ram ah hi chuan zirna tha taktak awm ve tawh mahse..thiamna sang zawk chu ramdangah daih ala awm si a, kan sawrkar pawh hian hma la se, ramdang ah kal buai ngai lo hian University te sa zel se..mi thiam taktak chhah thleng reng sela chuan kan ram kan chhuahsan fo hi a ngai lo ni mai tur, 'khai a, ka thil ngaihtuah mai mai chu ka a deuh thut nge, ka fing deuh thut zawk, ka va inhmeh lo tak'
"Chuti, i ngaihawm ngawt ang, mahse i hlawhtlin theih nan chuan ka chelh buai lo mai ang che, mahse kum tawp apiangin lo haw la tiraw" a kalbo taktak chuan ka khua a har ve ngawtin ka ring, kei pawh tun exam ah ka pass chuan college te ka kal ve daih tawh awm si a, kan class ho hi ka ngai ngawt ang ka ring, lehkha lamah chak lo viau mahila, a kum tela inhrawn kan ni bawk a, kan inhrechiang in kan inkawmgaih hlawm em em a, zirna vangin kan la inthen darh vek awm si a, nakinah chuan he hun hi kan la ngaitlang hlawm viauin ka ring..
"Tehreng mai..nangpawh tha deuhin lehkha lo zir la, kan inhmu leh hunah chuan nula hmeltha tak lo ni bawk ang che" teh duah chuan a..in ngaizawng inkalsan tur te pawh kan ang alawm le, nihnih khat vel chu ka khua a har mai thei a, mahse sir ka bula a awm reng chuan Jason te chu ka theihngilh vang vang nia ka rin ni..
"Tehreng mai" nui suk chuan ka ti a, bakah hmelthat belh zel bak tih tur ka nei lo..
Bell a ri a, sir Taehyung a rawn lut a, takah min duh thu a sawi kha mawle..ka awmdan te chu a lai deuh tlat, nidang ang a ni lo, ka lo melh tha duh lo vel dawn mawle.nih loh pawn ngaihtuah vak lo in lo awm chhin ila, a rilru chu a buai ve tho ka ring
Mahse sir hi chu a hmeltha em a, en lo pawh tum ila, ka thei lo, a mah hian min aikaih deuh tlat zel, a thil sawilai te chuan uluk zet hian ka lo en kar a, ka lam a rawn hawi changin a rawn nui suk thin a, a lai ve a ni chiang mai