Masum Kız:Nevra

57 7 0
                                    

(Bu bölümde dahil Önünüzdeki bölümler karakterler tanıtımları yapılacak)

4 Temmuz Cuma  günü Korgan kasabasına bir ihbar gelecekti. Ve ardından pazartesi günü ilk dava ile tutuklama yapılacaktı .

(1 ay önce)

Nevra:

Nevra düm düz okul koridorlarında ilerliyordu her zamanki gibi beden dersine daha 1 saat varken koridorlarda dolaşıp, oturuyordu zamanın geçmesi bekliyordu.

Nevra siyahlı ve  sarılı koltuklara otururken arkasından hemen Güven  ve çetesi geldi

G: Vay koca sümüklü kız sen burda mıydın? Dedi Güven. Nevra da :

N: Ben burdayım da sen ve dün ayaklarının altına aldığın şu küçük şerefin  babanın yani koç Adem hocanın dolabında şu küçük erkek kardeşinle beraberler ... Nevra konuşurken Güven lafını kesti

G: Bana bak ! Siktirip git şuradan. Yoksa şu koca Babanın nekadar iyi olduğunu bizimle tartışmak mı istiyorsun? Haa

Dedi ve ardından Güven ve o pislik çetesi gülüp işi büyütmeye çalışıyorlardı ama durmadan

G:Hakkında çıkan söylentiler doğruysa burada bizde varız

Diyerek Nevra' ya fahişe numarası yapmaya ve onu ötekileştirerek o ve ailesi hakkında konuşarak ona sözel taciz uyguluyorlardı.

Nevra her zamanki gibi müdür yardımcılarından aldığı şikayet dilekçesini isteyerek doldurmaya başladı. Ve müdür Beyin yanına gitti:

N: Hocam ben size şikayet dilekçe mi getirdim de?

M: Gel kızım. Şuraya koy.

N: Okumayacak mısınız?

M: Okuyup size tekrardan dönüş sağlayacağım.

N: Daha önceki dilekçe verdiğimde de dediniz ama dönmesinin?

M: Dönmedim değil. Yok öyle bir şey.
Dönemedim.

Neymiş bakalım söyle tekrardan Nevra?

N: Dönememişsiniz Dedi nevra ağlamak için kendini zor tutuyordu sonra müdür e

N: Dönememişsiniz çünkü çok sevgili okulunuzun bu seneki müsabakalarda da 1. Olmasını ve koç ile takımı bir arada tutmak istiyorsunuz.

M: Nereden çıkartıyorsunuz böyle şeyleri?

N: Nereden mi? Çok sevgili yıldız oyuncunuz, Gökhan 'ın iğrenç laflarından . Koçu sadece Futbol takımına vermeniz ve voleybol takımına herhan gibir kişiyi koymamanızdan. Size verilen onca şikayeti orada yazana göre değil önünüzdeki günün bir çok saati okey oynadığınız bilgisayardaki notlara başarılara ortalamalara bakarak vermenizden. Daha sayayım mı?

M: Hayır gerek yok. Buradan dümdüz giderek salon 13'teki disiplin kuruluna gitmen gerekli.

Ha, bu arada haberin olsun diye söylüyorum eğer bu şikayetleri gerekçeye alırsam her gün okuldan sonra nereye ne için gittiğini ve uğraşmakta olduğun Futbol takımına demekte olduğun laflar nedeniyle seni yargılamak yükünmlülüğünde olacağımıda bilmenizi isterim küçük hanım.

Demesinin ardından Nevra zaten o nereye ne için kısmını söylerim dediğinde sonundaki şartlara hazırdı daha doğrusu hazır olmak zorundaydı.

Daha sonra müdür masasından bir disiplin işlemi kağıdı alarak gerekçeleriyle beraber o kağıdı doldurdu ve Nevra ya bakarak

M: Hadi al dedi sonra Nevra müdüre bakarak kağıdı aldı ve okumaya başlar başlamaz hemen kaşlarını çatarak

N: Hocanın sözüme karşı gelme, itaatsizlik, okuldaki çocukları yanlış eğilimlere yönlendirme, okula alet sokma...

Kusura bakmayın ama ben yukardakilerin hiç birini yapmadım.
Alet sokma nedir ya?

M: Şu kolundaki akıllı saat var ya! Ha işte ben onu bir alayım ver ver" dedi Nevra hayla şaşkın bir şekilde bakarak

N: Okuldakilerin yarısı bunu kullanıyor?

M: Sen bunu kullanmak için izin aldın mı?

N: Hayır ama siz.. derken müdür bey aniden

M:Sus. Almamışsın işte.

N: Almadım çünkü isteyen getirebilir. sorumluluk kabul etmiyoruz tavsiye edilmez dediniz.

M: Bu bir şeyi değiştirmez.

N: Peki bundan sonra susup tüm şikayetlerini geri çekersen değişir mi?

M: Neden olmasın? Tabi bir de okulumuzu Tarih kolunda temsil etmeye hazırsan?

Dedi müdür bey çünkü Nevra tarih derslerinde çok başarılıydı ancak okulu temsil etme etkinliklerine katılmıyorum çünkü genelde çalışkanların yanı sıra okuldan da ilgi görmesi için okulda popüler olanlarıda alıyorlardı.

N: Tamam ama sizde o zaman o çok sevgili futbol takımınızı benden uzak tutun?

M: Şarta şart en sevmediğim şey... derken Nevra direkmen

N: "Şarta şart değil" 2 Şarta 2 şart dedi ve sonra müdür derin bir of çekerek

M:Tamam

Dedi nevra . ardından son derse girmeden her gün gitmekte olduğu grup terapitsine gidiyordu çünkü Babanesi Nevra ilk okula giderken Kocasını bıçakladığı için onu tam öldürmek suçuyla göz altına almışlardı ancak akıl yetersizliği nedeniyle onu hastaneye yatırdılar.

 ardından son derse girmeden her gün gitmekte olduğu grup terapitsine gidiyordu çünkü Babanesi Nevra ilk okula giderken Kocasını bıçakladığı için onu tam öldürmek suçuyla göz altına almışlardı ancak akıl yetersizliği nedeniyle onu hastaneye yatırd...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nevra yıda Seks bağımlısı babasına bırakmışlardı.

Her ne kadar kötü bir aile gibi gösterilselerde onlar aslında yapmacık sahte aileler gibi değillerdi. Gerçek ailelerdi.

Nevra her gün babanesini ziyaret ediyordu hemde oradaki pisikoloji ve rehber görevi üstlenen Derya Bayındır'dan dersler alıp röportajlar yapıyordu.

Nevra' nın babası ise tesisatçıydı. 7 kişilik bir ekiple beraber kasabadaki tesisat boya inşaat işlerine bakmaktaydılar.

Nevra günün çoğunluğunu yalnız geçiriyor gibi görünsede o aslında çok sosyal biriydi ancak küçükken yani daha ergenliğe yeni girmişken gittikleri bir doğumgünü partisinde çocuğun biri Nevra için " Beraber seviştik, o çok güzel bir saksafoncu, onun kalçası çok güzel diye dikkat çekmek için iftira atınca zamanla herkes Nevra dan uzaklaştı.

Olayın aslında ise çocuk Nevra ya "çıkalım mı ?" Diye sorunca Nevra'da hayır dedi ancak daha sonra olay buralara kadar gitti.

Şimdi

Ve Nevra da şu anda okula gitmekte kulaklıkla müzik dinlerken bir anda
Eylül ile Ayaz' a çarptı. Çarparken Ayaz bir anda " Siktir"dedi daha sonra Eylül ise ufak bir şaşırma çığlığı attı sonra ise
Nevra kulaklığı çıkararak "Kusura bakmayın liseli Aşıklar"diyip kulaklığı geri taktı ve ardından ise

Ayaz ile Eylül "Biz öyle değiliz" diyerekten aynen o mastürbasyoncu ergen çocukta yaşadıkları gibi ufak küçük ve tatlı bir tartışmaya girişiverdiler.










Komşu Kızı (+16)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin