36: "Zorlu bir mücadale."

4.2K 334 619
                                    

Merhaba, önceki bölümlere yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim. Beni motive eden sizin yorumlarınız. Son kısımda yaptığım açıklamaları lütfen okuyun. Sizi seviyorum, keyifli okumalar. 💖🌸

🍷

Taehyung sırt üstü uzanmış sabah güneşinin teninde gezmesine izin veriyordu. Gözlerini tavana dikmiş öylece bakıyor ve yanında uyuyan sevgilisinin varlığını daha çok hissediyordu. Şu son iki günde olanları düşündükçe, başı ağrıyor ve içini korku kaplıyordu. Bu duruma düşeceğini hiç tahmin etmemişti.

Yavaşça kafasını Seokjin'e çevirdi ve onun huzurlu yüzünü izledi. İşaret parmağını uzattı ve sevgilisinin yumuşak yüzünü sevdi. Ona sahip olduğu için çok şanslıydı. Eğer Seokjin olmasaydı bunu asla kabullenemez ve olmadığı biri gibi davranırdı. Seokjin yüzünü seven yumuşak parmaklarla hafifçe gözlerini araladı.

Bir süre sevgilisinin güzel yüzünü izledi ve parmağını tutup öpücük bıraktı. Taehyung gülümsedi ve mırıldandı. "Günaydın," Seokjin dikeldi ve tam Taehyung'un üzerine uzanıp öpeceği sıra, Taehyung titreyen iki elinin avuç kısmını, Seokjin'in göğsüne yasladı ve onu durdurdu. Seokjin ona şaşkınca bakarken Taehyung gülümsedi, alt dudağını ısırdı.

"Şey üzerime fazla baskı uygulamadan, hatta yaklaşmadan öper misin? Ona zarar gelsin istemiyorum." Seokjin bebeğin farkına tekrar varırken gülümsedi ve Taehyung'un boynuna sokuldu. Tabii ki üzerine uzanmamış, yan tarafında durmuştu. "Sen nasıl bir adamsın böyle?" Taehyung elini sevgilisinin saçlarına attı ve okşadı.

Seokjin ise boynunu bir sürü öptü ve yanaklarına geçti. "Bebeğimize alışman ve iyiliğini düşünmen beni sana tekrar aşık etti." Taehyung bebeğimiz lafını sevgilisinden duyduğu an, kalbine bir ağırlık çöktü. Kendisi hala o diye hitap ediyordu ve bebeğim lafını henüz ağzından çıkartamamıştı. Nasıl alışabilirdi? Erkek ve hamile biriydi bu bile alışması zor bir durumdu.

Seokjin yanaklarını öperken, elini sevgilisinin sırtına koyduğunda kaşlarını çattı. Ardından ellerini Taehyung'un ensesine attı ve son kez dudağına öpücük bıraktı. "Bebeğim terlemişsin sen. Duş almalısın hasta olursun sonra." Taehyung korku ile baktı Seokjin'e ya duş alırken bebeğe zarar verirsem diye düşündü.
Seokjin'e biraz yanaştı ve sakince konuştu.

"Beraber duş alalım mı? Ben ona zarar vermekten korkuyorum." Seokjin endişesini anlıyordu ama, bu kadar üzerine düşmesi kendisini korkutmaya başladı. En ufak şeyde böyle korkacaksa, ne yapması gerek bilemiyordu. Uzandı ve sevgilisinin yanağına bastırdı dudaklarını. "Tabii olur sevgilim hazırlan sen, ben suyu ayarlayayım."

Taehyung yavaşça yataktan kalktı ve dolabına ilerledi. Bol pantolonunu ve kahverengi desenli gömleğini çıkardı. Ardından temiz iç çamaşırlarını koydu ve sevgilisinin yanına ilerledi. Seokjin Taehyung'un geldiğini görünce ona doğru yürüdü ve ellerini tuttu. "Küvet mi istersin, duş mu?" Taehyung tişörtünü yavaşça üzerinden çıkardı. "Duş almak istiyorum."

Seokjin kafasını salladı ve tişörtünü üzerinden çıkardı. Ardından pijamasını çıkardı ve suyu ayarlamaya koyuldu. Ilık seviyeye getirdi ve yanına gelen sevgilisi ile gülümsedi. Seokjin Taehyung'un kafasını elleri arasına aldı ve yanaklarını sakince okşadı. Kızaran elmacık kemiklerine dudaklarını bastırdı. Hala bu denli utanıyor oluşunu çok seviyordu. "Korktuğunun farkındayım meleğim."

Taehyung ılık su ile iyice ıslandığından Seokjin'in göğsüne yaslandı ve beline sarıldı. "Bugün seninle şirkete gelmek istiyorum." Seokjin sıkıntı ile iç çekti ve tekrar yüz yüze gelmelerini sağladı. "Neden bebeğim? Hadi sevgiline neden gelmek istediğini söyle." Seokjin bir şeylerin farkındaydı ve onu bundan kurtarmak istiyordu.

Beauté Féminine ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin