/31.9. 1977/
Hestia Jonesová si prakticky podala ruce s Dvanácterákem a vstoupila do svého pokoje, který sdílela s Lily Evansovou. Pořád nechápala, jak mohla - ještě střízlivá přistoupit na to, aby nechala své kamarádce prázdný pokoj. Poslední dobou taková rozhodnutí dělala častěji a častěji, protože byla ráda, když Lily měla možnost být šťastná.
,,Tak, povídej, květinko," napodobila oslovení, se kterým se s ní James rozloučil. Čekala třeba, že se na ní Lily nepobaveně zašklebí, ale ona se jen usmívala od ucha k uchu. ,,Páni, takhle usměvavou jsem tě neviděla od chvíle, kdy si tě Křiklan přidal do svého gangu."
,,Tohle byla nejlepší noc v mém životě, každá noc je lepší a lepší," vydechla odevzdaně rudovláska a pohlédla na svou kamarádku. ,,Jako pomineme sex, který byl skvělý, ale to potom? Další tři - co tři, čtyři - hodiny jsme si povídali a on celou noc neusnul! Zbytek noci jsem mu ležela v náruči a on mě jen pozoroval, jen pozoroval."
,,Páni," povzdechla si dívka s havraními vlasy a pohladila se jemně po bříšku. ,,To je vážně skvělé, Lily."
,,Jsi smutná, že nikoho takového nemáš?" zděsila se empaticky Lily a běžela si sednout vedle své černovlasé kamarádky. Hestia nevěděla, co má dělat. Za těch dvacet dní, co chodila Lily s Jamesem si jí zase tolik nevšímala, ale teď pochopila, jak moc svou nejlepší kamarádku zanedbávala. Chtěla jí věnovat více času a Hestia zvažovala otázku, zda jí své tajemství prozradit.
Hestia jen zakroutila hlavou. ,,Kdepak, ty jeden blázne, mám z tebe takovou radost, že to ani není možné. Ani nevíš, jak se těším, až ti půjdu za svědka," pousmála se na ni, ,,teda, pokud nemáš vymyšlenou už nějakou jinou osobu."
,,Jo, a koho asi?" zeptala se hloupě Lily a svou černovlasou kamarádku obejmula. Tak pevně, až si Hestia myslela, že se udusí. Dokonce jí i ukápla slzička, to všechno dělaly ty hormony. Lily byla jeden z nejempatičtějších lidí, které znala. Sice měla ještě daleko ke Stefani Scamanderové, ale stejně to byla úžasná osoba.
Když ji zrzka pustila, všimla si slzy, které se nacházela na Hestiině tváři. ,,Ty brečíš? Až takovou máš ze mě a Jamese radost?"
,,Jo, jsem nějaká přecitlivělá," odsouhlasila jí Hestia a zhluboka se nadechla, aby další slzy zahnala. Shodla se sama se sebou, že jí to teď poví. Musí přeci, Lily je její nejlepší kamarádka a udělá všechno proto, aby tohle celé dobře dopadlo. Přeci jenom, kdo jiný by měl být kmotrou jejího miminka než Lily Evansová. Zhluboka se nadechla a prostě to řekla. ,,A taky těhotná."
,,Hestio!" vyhrkla překvapeně Lily a zakryla si dlaní svá ústa. ,,S kým? Jak? Kdy?"
Lily nechápala, kde se tohle vzalo. Čekala, že má nějaký silný menstruační cyklus nebo je zamilovaná. Ale těhotná?! Pro merlina na nebesích, to byla novinka, kterou opravdu nečekala.
,,Jak jsem byla na té letní brigádě jako asistentka-"
,,Merline, on tě zneužil?!" zvýšila hlas pohoršeně a černovláska zakroutila hlavou.
,,To ne, teda alespoň ne v tom smyslu, ve kterém si myslíš ty, že to udělal," odpověděla jí. ,,Myslela jsem si, že mě miluje, víš? Platil mi za tu práci dobře, takže jsem si dokázala najít byt a postarat se o sebe. Jenže on je zasnoubený, už téměř od narození. A nevzdálí se své rodině a svým penězům, protože by se dostal ze své komfortní zóny."
,,Takže?" zeptala se opatrně Lily, když si Hestia dala pauzu na dýchání.
,,Zachovala jsem se jako hloupá, sobecká a pitomá husa," pokrčila rameny černovláska a v očích měla jen samé slzy. ,,Nechala jsem se zbouchnout, naschvál. Já to zpunktovala, protože jsem si myslela, že ho díky tomu získám zpět."
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfic,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...