Dvije sedmice poslije
Svilena, srebrena haljina sa korzetom i bez naramenica mi je padala niz tijelo lagano i lepršavo naglašavajući svake obline koje su trebale i biti naglašene. Sa strane je bio jedan duži rez koji je otkrio moju lijevu nogu, a srebrene štikle na vezanje su se lijepo uklopile sa cijelokupnom kombinacijom. Niska punđa i lagana šminka su samo nadodali na izgledu. U drugoj sobi je Ash već bio spreman i čekao da ja završim sa sređivanjem.
Još jednom sam bacila pogled na zrcalo ispred mene i pogledala u plavušu blijede puti kako me odmjerava svojim smeđim očima koje su svijetlucale posebnim sjajem. Nasmijala sam se svom odrazu, te se napokon okrenula prema izlazu iz sobe uzimajući usput svoju torbicu koju ću ponijeti na večeru.
Ryan i Chloe su odlučili da neće organizirati veliko vjenčanje, što zbog toga što nisu željeli bacati bespotrebno pare na veliku količinu ljudi koji im zapravo nisu bilo toliko važni ni bliski, što zbog toga što su željeli da im bude ovo jedan drag i poseban trenutak sa onima koji su zaslužili tu da budu. Na večeru će doći pored mene i Asha još dedeset osoba i to je bilo sasvim dovoljno da Ryan i Chloe zabilježe svoje vjenčanje i imaju lijepu uspomenu na nju.
Kada sam izašla iz sobe u susret mi je došao Ash u svom tamnoplavom odjeku koji mu je pristajao usudila bih se reći savršeno na njegovom tijelu. Kosa mu je bila uredno smještena dok je bijela košulja bila otkopčana kod prva dva dugmeta. Izgledao je privlačno, a prije svega neodoljivo da sam razmišljala da možda i zakasnimo na večeri. Nasmijala sam se svojim idejama, te mu pružila ruku i krenula iz stana.
"Prelijepa si", rekao mi je kraj uha kada je zaključavao vrata stana na šta sam se zarumenila.
"Ti još ljepši", odvratim zbog čega me on nježno poljubi u tjeme, te uzme pod ruku.
U restoranu kod kojeg smo se trebali naći je već bila gužva, bio je to jedan od skuoljih restorana, ali smo zato imali naš privatni kutak koji je bio namjenjen samo za nas. Na stolu su već bili par gostiju, a Chloe sam zapazila pored Tobiasa u bijeloj, svjetlucavoj haljini koja je elegantno padala niz njeno tijelo i podsjećala me na grčku božicu sa takvim krojem, a možda je čak i željela da postigne taj efekat. Njena kosa je padala u loknama i bila je ukrašena sa zlatnim uvojcima koji su pričvrstili frizuru koju je imala. Kada me je ugledala prišla mi je u susret i nježno zagrlila. Ashom se rukovala i razmijela par riječi, a onda se on pridružio Ryanu i ostalom muškom društvu.
"Moram te upoznati sa sestrom", rekla mi je Chloe i odvela me do smeđokose djevojke u nježnoj roskastoj haljini koja je bila do ispod koljena sa punim krugom i otkrivenim ramenima. Da mi Chloe nije naglasila da joj je sestra ne bih nikad sama to shvatila, nisu sličile jedna drugoj ni najmanje. Chloe je imala zasićene plave oči i punašne usne koje su izgledale još punastije sa ružem, njeno lice je bilo usko i sa izrazito naglašenim jagodičnim kostima. Djevojka pored nje je, u suprotnom, imala smeđe oči i tanke usne, koje svejedno nisu izgledale čudne niti neprivlačne, a lice joj je bilo okruglo i bez izrazitih jagodičnih kostiju, ali zato sa sićušnim, tankim nosom i očima u obliku badema. Jedina zajednička stvar je bila njihova smeđa kosa.
"Valeria, ovo je moja mlađa sestra Kate, Kate ovo je Valeria", stala je između nas pokazujući rukama jedno na drugu. Kate mi se nasmijala pokazujući rupice na obrazu zbog čega je izgleda simpatično i ljupko, pružila mi je ruku koju sam prihvatila blagim stiskom.
Kasnije te noći, nakon što smo večerali Ryan je naručio muziku te uz laganu pjesmu uzeo Chloe za ruku i odveo na slobodan prostor i počeo da pleše valcer sa njom. Nakon dugo vremena sam vidjela u Ryanovim očima sreću i sjaj koji je nekada davno nestao zbog kobne nesreće koja ga je zadesila sa bivšom zaručnicom. Pitam se kako bi stvari bile sada da se nikada nije desila ta nesreća i da li bi ikad kroz život sreo Chloe pa makar na prijateljski način. Drago mi je bilo što je napokon uspio pustiti prošlost i krenuti dalje uprkos svemu, a vjerujem kako bi i njegova zaručnica željela da je nastavio dalje poslije njene smrti.
Osjetila sam dlan na svom ramenu zbog čega sam blago okrenula glavu u pravcu gdje je stojala figura. Ash me posmatrao mekim sjajem u očima i sa gotovo nevidiljivim osmijehom na usnama.
"Jesi li za ples?" Upitao me na šta sam kratko klimnula glavom i prihvatila ruku koju je pružio. Pridružili smo se prostoru gdje su Ryan i Chloe plesali. Položila sam ruke oko njegovog vrata, a on je svoje oko mog struka lagano me stisnuvši šaljući mi ugodne trnce kroz čitavo tijelo, sklopila sam na trenutak oči dok smo se počeli polako kretati uz muziku koja je svirala u pozadini. Osjetila sam usne na čelu i tiho se nasmijala.
"Šta je to tako smiješno gospođice?" Tiho me upitao nakon što je odvojio usne sa mog čela.
"Ništa, samo sam sretna što si napokon kraj mene", odgovorim pogledajući ga pritom u oči. Još uvijek je išao kod psihijatra i vidjela sam da je svakim novim odlaskom bio sve bolji i bolji, sve slobodniji i kao da sam gledala kako se vraća onaj Ash kakav je bio u prošlosti-sretan, bezbrižan, razigran i slobodan. Naravno, nikada neće moći biti onaj stari, ali može povratiti ono što ga je činilo svojim u prošlosti, samo što je sad jak i stabilan upravo zbog iste.
"I ja sam, ali znaš kako bih bio još sretniji?" Upitao me i vragolasto se nasmijao, prepoznala sam taj osmijeh i taj nestašni sjaj u očima, ali sam se pravila naivna:
"Ne znam, kaži mi gospodine Petrov."
"Pođi sa mnom", naredi zbog čega bez premišljanja pristanem. Pozdravili smo se sa Ryanom i Chloe, još jednom im čestitajući i krenuli nazad u moj stan. Kada smo stigli nije čekao puno dok me okrenuo prema sebi i spojio naše usne u poljubac lagano klizući rukom prema kopčama haljine dok je preuzimao kontrolu nad mene. Prepustila sam se poljupcu dok sam osjetila kako nas vodi do spavaće sobe, ruke su mi refleksno skinule njegov sako i otkopčavale košulju.
Ostatak noći sam provela kao u raju, prepuštajući se užitku i strasti, ali i ljubavi koja nas je spajala i činila snažnima uprkos svemu što nam je stajalo na put.
YOU ARE READING
Potreban [✔]
Romance[Drugi dio od "Poželjan"] Ash je nestao. Valeria se nalazi u situaciji da se suočava svojim istinskim emocijama. Borba u kojoj oboje učestvuju. Borba protiv svojih demona. Hoće li pobjediti?