Видях нещо, което отново ме потресе.
Извинявам се, за просташкия начин на изразяване, който ще използвам. Не мисля, че има нужда да се хабя за нещо подобно.
А и побеснях.
Не сте сляпи, нали?
Оригинала:
Копирейста:
П
ървата глава на оригинала:
Трета глава на оригинала:
Трета глава на копипейста:
От това, което се насилих да
прочета...Значи този Чонгук отива да учи в Оксфорд, нали така? Поне в оригиналната книга.
Обаче и във втората става абсолютно същото, нали? Виждате го и сами.
Бива ухапан от паяк в третата глава.
Бива ухапан от паяк, отново в третата глава, и във втротата книга.
Абе, тая мацка, нямаше ли си имане даване вече? Ясно можете да видите датите на книгите, коя кога е качена.
Първата книга я четох миналата година и щом попаднах на втората, се усетих, че вече съм чела нещо подобно.
Разбира се, милото детенце, даже е взело и корицата, ти да видиш хахахахахах.
Линейки, ухапваня и Оксфорд присъстват и в двете. Детайлите се забелязват и разбира се, детето е преправило нещата, ей така да мине номера.
Наскоро точно тая, малката, беше копирала една книга, някои от вас предполагам, знаят. Та решавам аз, да видя профила ѝ, без да се намесвам.
И бам. Втора копирана книга.
Имeто, корицата, главите...
Ае, пикло, не мислиш ли, че прекаляваш вече? Първия път не ти ли стигна или нещо аз не съм в час?
Колко пъти трябва да се докладва профила ѝ, за ми изчезне от очите?Направо ми кипнаха нервите в момента...
Не те ли е срам?
Извинявам се, не ми дава да я тагна, направете го вие в коментарите!!!!
Според мен, такива неща трябва да бъдат спряни. Особено щом се случва за втори път. Преглидах обстойно всичко написано, за да не пиша аз самата глупости.
Извинявай много, смятам, че зрението ми е перфектно. Няма как да не се забележи, тъпа си, хъни:)
Не знам дали автора на оригинала въобще знае затова.
Ще ме прощавате за разбърканите скрийншоти, но виждате и сами. Да не споменавам по какъв начин спореше с други потребители тук, които и правеха забележка за копирането на първата книга.
Може ли да има такива лайна??????
?????
YOU ARE READING
wattpad???
RandomНе е блог, не е unpopular kpop opinions, тук по-скоро ще коментирам някои неща, които са ми направили впечатление. Това е място за адикватни хора. Напълно свободни сте да подминете, ако някой иска да се прави на интересен, благодаря:) Всъщност, ост...