Pov.Nikola
Cześć!
Jestem Nikola i mam 21 lat. Obecnie mieszkam w centrum Polski- Warszawie. Prowadzę spokojne i ułożone życie w gronie najbliższych- rodziny i przyjaciół. Jestem jedynaczką, dlatego czasami doskwierała mi samotność, jako dziecko nie przeszkadzało mi to, a nawet cieszyłam się z bycia jedyną córką państwa Williams. Teraz gdy już dorosłam brakuje mi oparcia za strony brata lub siostry, których nie posiadam. Mój ojciec pochodzi z USA, jego tata czyli mój dziadek wychowywał się w Stanach Zjednoczonych, a po narodzinach syna przeprowadził się do Polski, z której później i tak wyjechał. Jako dzieciak często przebywałam u dziadków, dlatego wręcz doskonale znam angielski.Moja rodzina i rodzina Floriana to bliscy znajomi, dlatego od najmłodszych lat z nim spędzałam najwięcej czasu. To właśnie on jest najbliższy memu sercu, mogłoby się rzec, że jest on takim moim "starszym bratem". Obecnie nasz kontakt jest taki sam, pomimo dość dużej różnicy wieku 7/8 lat to świetnie się wciąż dogadujemy, zawszę mamy tematy do rozmów- rozmawiamy o wszystkim i o niczym.
Dzięki Florianowi poznałam cała ekipę terefere czyli - JDąbrowskiego, Smava, Kiśla i Thorka. Z Filipem urwał mi się kontakt jakieś 3/4 lata temu, ale lata spędzone w jego towarzystwie były cudowne! Jaś i Rafałek to nadal moi bliscy przyjaciele, a Staś? Jest dla mnie jak drugi braciszek! Pomimo rozłąki, spowodowanej jego wyjazdem, nasz kontakt się nie zmienił, codziennie ze sobą piszemy, rozmawiamy, czy gadamy na discordzie/ team speaku grając w różne gry np. cs-go lub Minecraft.
Podobno za niedługo nasz Stanisławek nas odwiedzi! Nie mogę się doczekać!Pov. Florian(skkf)
Podczas spaceru z Nikolą z nikąd pojawił się temat obecnej Kwadratowej masakry. Zdziwiło mnie, że Misie (bo tak na nią wołaliśmy ze względu na to, że kochała się przytulać) interesowało to. Wiem, że gra ona w mc, przecież sam czasami po nocach z nią rozmawiałem i razem graliśmy. Okazało się, że dziewczyna wie wiele o całym serwerze.
- nie wiedziałem, że śledzisz nasze poczynania na km- zaśmiałem się.
- ah... Tak jakoś wyszło, że przypadkiem obejrzałam jeden z twoich odcinków właśnie z Minecrafta!
- przypadkiem?! Czy ty śmiesz twierdzić, że nie oglądasz moich filmów?!- starłem aktorską łezkę
- Oj Floruuuuuś, dobrze wiesz, że nie śledzę YouTuba
- wiem Misia, tak tylko zażartowałem - uśmiechnąłem się- Jak oceniasz nasze poczynania na serwerze?
- szczerze, do bani macie ten serwer- zaśmiała się- nie no, żartowałam... Kwadratowa wydaje się naprawdę świetna!
- już myślałem, że starania administracji, również moje, nie zostaną docenione
- jesteś administratorem?
-mhm- mruknąłem
- ale megaaaaaa- odparła zaskoczona
- a może byś się skusiła i dołączyła na serwer
- no nie wiem...
- daje 100%, że byś się tam nadała! Do tego na serwerze znajduję się Kiślu, Jaś i oczywiście Stasiu! Oraz wiele innych osób, z którymi na pewno byś się dogadała!
- pozwól, że jeszcze to przemyśle... Nie lubię podejmować spontanicznych decyzji- odparła
- okej, każdy ma prawo przemyśleć swój wybór, ale pamiętaj, że serwer jest na twoją osobę zawsze otwarty!
- oh Florek jesteś kochany- rzuciła mi się na szyję na co odparłem śmiechem
- ty też jesteś świetna!- przytuliłem ją.
Pov.Nikola
Po spacerze z eskaczem wróciłam do mieszkania... Do swoich pustych czterech ścian. Może uda mi się porozmawiać ze Stasiem jeśli nie jest zajęty... Nie lubię przebywać w samotności.
Misia🐻❤️
-hejka Stasiu!Stasiuuu😌❤️
- Cześć Misia❤️ co tam u ciebie słychać?Misia🐻❤️
- Nic ciekawego, życie leci dalej. Chciałam się ciebie zapytać czy masz czas w coś zagrać, albo pogadać?Stasiuuu😌❤️
- Dla ciebie zawsze znajdzie się czasMisia🐻❤️
- ooooo kochany jesteś ❤️❤️❤️❤️Stasiuuu😌❤️
- oj tam🤭Misia🐻❤️
- dobra ! Dc czy ts?🤔❤️Stasiuuu😌❤️
-ts, ja cię zaproszęMisia🐻❤️
-okiii☺️Po chwili dostałam zaproszenie do rozmowy, które oczywiście przyjęłam. Już po chwili dołączyłam do konserwacji...
Thorek: Cześć Nikola!
Misia: O boże! Cześć Staś! Jak dawno z tobą nie rozmawiałam na ts'ie
Thorek:hah to prawda dawno nie gadaliśmy
Misia: Thoruś... Słyszałam, że przyjeżdżasz do Polski!- krzyknęłam
Thorek: tak to prawda, przyjeżdżam
Misia: mam nadzieję, że mnie odwiedzisz
Thorek: hmm... Jeszcze to przemyśle..
Misia: jak to?
Thorek: oj nie znasz się na żartach? Oczywiście że cię odwiedzę i to w pierwszej kolejności!
Nasza rozmowa kleiła się tak jak zawsze, z Thorkiem nigdy nie brakowało mi tematów do rozmów. W trakcie pogadanek graliśmy w cs'a, żartowaliśmy i wspominaliśmy dawne lata. Już nie mogę się doczekać kiedy mnie odwiedzi, chciałabym już jak najprędzej go przytulić, porozmawiać.... Tak na żywo... Nie przez internet... Brakuje mi go cholernie!
Pov. Stanisław (Thorek)
Nikola to moja najbliższa przyjaciółka, uwielbiam z nią spędzać czas, a w jej towarzystwie czuję się jak ryba w wodzie! Setki kilometrów jakie nas dzielą nie niszczą naszej relacji... Wręcz przeciwnie! One ją budują! Pomimo odległość między nami, nasz kontakt jest wciąż bardzo dobry, wiele przyjaźni kończy się w wyniku wyjazdu jednej z osób,ale nam? Nie przeszkadza to! Stale ze sobą rozmawiamy, spędzamy wspólnie czas, to nie jest to samo co w rzeczywistości, ale jak narazie nam to wystarczało.
Planuje przyjechać-wrócić do Polski na kilka tygodni... Może miesięcy. Nikola jeszcze nie wie dokładnie kiedy mam zaplanowany przyjazd, za to ja mam już ustaloną podróż i najprawdopodobniej będę już w Warszawie za 3 dni! Tylko teraz zostaje problem... Czy Nikola ma dowiedzieć się o moim przyjeździe? Czy może ma to zostać niespodzianką?
_________________pytanie______________
A wy jak myślicie Nikola ma dowiedzieć się o przyjeździe?
A. Tak niech Thorek powie jej o przyjeździe!
B. Niech Staś powie jej po części- zażartuje o tym, że będzie tak wcześnie w wawce lub coś o tym napomni nie zdradzając się do końca
C. Nie! Niech to zostanie niespodzianką!
_______________slowa_autora_________
Mam nadzieję, że teraz przyjemniej się czyta książkę, sama starałam się jak najlepiej ją wykonać. Może nie jest ona idealna, ale ja jeszcze nie mam wprawy... Jestem początkującym "pisarzem" takich ff. Byłoby mi miło gdybyście oprócz odpowiedzi na pytanie napisali czy jest lepiej?... może chcielibyście coś poprawić?... Albo dodać od siebie? Każdy komentarz mile widziany, nawet hejtujący! Pamiętajcie każda opinia buduję!
Udanych i zdrowych wakacji! Uważajcie na siebie <33
~_tw00ja_stara_
CZYTASZ
Pokochasz? [ZAWIESZONE]
FanfictionKsiążka opowiada o losach Nikoli, która niedawno dołączyła na kwadratową masakrę. Kto zdobędzie jej zaufanie? Czy ktoś ją zrani... a może pokocha? .