Canlarımmm...
Yine ben geldim.
Hoş geldim mi?
Kendi söylediğimden iğreniyorum artık.
Neyse yaw.
Ben sıkılıyorum.
Kimse okumayınca insanın yazası gelmiyor.
Ama inadım inat, bu kitabı bitireceğim.
Aklıma birkaç fikir geldikçe uzatabiliyorum başta 20-30 bölüm derken şu an 60'a bile varabileceğimi düşünüyorum.
Uzatmadan...
Bölüm şarkısı: Halsey- New Americana
Yıldızı turunculaştırmayı unutmayınnn...
Yeni bölüm👇🏻Gece yarısını geçti ve ben hala nerede olabileceği hakkında bilgi edinmek için mesajları araştırıyorum, umutsuzca. Bir o tarafa bir bu tarafa gelip giderken aklıma gelen şeyle durdum. Doğayla iletişime geçtim. O nerede? Bilmiyorum... onu göremiyorum. İnanmıyorum! Etrafında hiç mi bitki yok yani? Bir ot bile mi? Onu kimin götürdüğünü gördün mü? Bana onu izlemememi söylemişti, yani hayır. Neden izlememesini söylemiş olabilir ki? Garip şeyler oluyor. Mesajları tekrar okudum. Dikkatimi çeken şey ise bazı harflerin büyük yazılmış olmasıydı. BGYİİSARYA. Düzenlemeye çalıştım ama bir türlü bulamıyordum... derken anladım. BİLGİSAYAR çıkıyordu. Bilgisayar mı? Kimseye haber vermeden ve dikkat çekmeden odaya gittim. Madeleine'ın eşyalarının olduğu tarafa ilerledim ve kurcalamaya başladım. Biliyorum yapmamalıyım ama onun iyiliği için. Başına bir şey geldiyse...
Masasına doğru ilerledim ve çekmeceleri karıştırdım. Hızlı hızlı kağıtların altına bakıyor sonra diğer çekmeceye geçiyordum. En son çekmeceye geldiğimde kağıtları kaldırdım ve baktım. Ama bulamayınca kendimi yere bıraktım. Bakmadığım yer kalmamıştı, hiçbir yerde yok bu bilgisayar. Bir dakika ya. Burada bilgisayar olarak kütüphanede aynalar vardı, yani kütüphaneye mi gitmeliyim? Ya da...
Dolabın aynasına ilerledim. Kendi aynama dokunduğumda bir şey olmadı. Onun aynasına dokunduğumda elim içeri girdi. Ama anlamadığım neden ayna değil de uzatıp bilgisayar yazdı? Belki... belkide anlaşılmasın diye? Aynanın içine girdiğimde etrafıma baktım. Gizli bir oda gibiydi. Çok dağınıktı ve bir sürü kitap vardı. Duvarlar kitaplarla doluyken masa kağıtlarla ve bir sürü notla doluydu. Masaya yaklaştım ve elime bir kağıt aldım. Okuduğumda türümüzle ilgili bilgiler olduğunu anladım. Ve bir de kasa vardı. İlerlediğimde kilitli olduğunu gördüm. Anahtar ya da şifre gerekli gözükmüyordu, parmak iziyle açılıyor olması lazım. Hemen kitaplardan birinin sütüne gidip parmak izini kopyalamak için bant yapıştırdım. Tozlu olduğu için çok rahat olmuştu. Parmak izi olan bandı aldım ve tekrar kasaya döndüm. Bastığımda açıldı ve içinden bir sürü para ve bir sözleşme hatta bir de flaş bellek çıktı.
Onları alıp odaya dönüyordum ki telefonum çaldı. Ada arıyordu, açtım. "Kuzen sen bu saatte niye ayaktasın?" dedim. "Ben ayaktayım da sen niye?" "Benim önemli bir işim vardı o yüzden ayaktayım. Ama sen canın istiyor diye galiba" "canım istediği için değil de, kuzen ben uyuyamıyorum. Hemen koyunları say deme onu da yaptım ama işe yaramıyor. Bir türlü uyuyamadım. Bende seni arayım dedim. Ama saate hiç bakmamıştım. Baksaydım aramazdım geç olmuş bayağı" "kuzen ya neler oldu bir bilsen. Benim oda arkadaşım benden yardım istiyormuş bende dalmış gitmişim başka şeyler yapıyordum mesajını görmedim. E şimdi de onu bulmak için odada araştırma yapıyorum çok yoruldum anlatamam. Kahve yapacağım birazdan. Özledim seni de" "bende seni özledim Yıldız" uzun bir süre iç çekerek durdu ve tekrar konuştu "neyse sen işine bak, ben seni gece gece tutmayım zaten uykum geldi. İyi geceler kuzen. Umarım bulursun arkadaşını" "sağol kuzen, iyi geceler sanada" deyip kapattım.
Sözleşmeyi okumaya koyuldum. Bir yandan da bilgisayarımı açmaya çalışıyordum. İki işi de yapmayı bitirdiğimde sözleşmeden anladığım kadarıyla para karşılığında üzerinde, yani normal insanlara olan farklılığında araştırma yapılmasını kabul etmişti. Ve bu para gerçekten çok yüksekti. Beni kim kaçırmaya çalıştı o zaman? Madem bir kişi araştırmaları kabul etti, neden ikincisini arıyorlar? Ayrıca Madeleine'ı kim neden kaçırmış olabilir? Belki kendi başına gitmiştir? Ama o zaman neden yardım istedi? Sözleşme imzalı olduğuna göre bir sorun çıkmış olmalı. Flaş belleğe döndüm. Bilgisayara taktığımda çalışmadı. Tekrar denedim ama sonuç yok. Bende küçük bir ara verip kahve yapmak için dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmurlu Geceler /Tamamlandı/Wattys2020
FantasyAilesiyle birlikte yaşayan Yıldız, bir gün arkadaşı Güneş ile gezintiye çıkar. İkisi beraber yürürken Güneş kaçırılır ve onu kurtarmaya giden Yıldız içinde gizli olan bir farklılığı ortaya çıkarır... Çalınma ve ya kopyalanma durumunda yasal işlem ba...