רוי יצא מין האוהל בסערה , מתעלם מהוראותיו של בן .ראשו הסתובב, בטנו געשה בבחילה, הוא הרגיש על סף עילפון.
הוא המשיך לרוץ , אפילו לא מסתכל לאן, רק רוצה להתרחק כמה שיותר מכל נפש חיה .
הוא ידע שעליו לנסות להירגע ,
ולנקות את ראשו בכדי לא להיכנס לטראנס ,
אך הוא פשוט לא יכל, כל גופו בער בתסכול.רוי נתקע בחוסר תשומת לב בלוק , ומיד נהדף אחורה .
"לוק!."-רוי התייצב במהירות-"אני כל כך מצטער!, לא ראיתי אותך." הוא מיהר להתנצל, ואז להעיף מבט אחורה לוודא שבן לא עוקב אחריו.
"אתה לא אמור לצאת מהאוהל בלי ליווי." לוק ציין, חיוך מוזר על שפתיו ומבט מבולבל על פניו,
כאילו חייך אך שכח מאיזו סיבה.רוי בלע את רוקו בכבדות , מנסה לגרום למבטו להיראות רגוע ולא לחוץ.
"אא- זה בסדר אל תדאג, בן שיחרר אותי..." רוי ניסה את מזלו, ולאחר שניה הבין כמה מטופש מצדו לנסות כשמדובר בלוק שמזהה שקרים מקילומטרים.
״למה הוא שיחרר אותך?״ לוק מיד שאל.
"הוא שלח אותי אל אד?...״ רוי אפילו לא האמין לעצמו...
רוי התכונן לנזיפה של חייו ולאפשרות שיצטרך ׳לדפוק׳ ספרינגט בכדי לברוח,
אך חיוכו של לוק נותר על שפתיו.
רוי בהה בו, מחכה לתגובה כלשהי, רוגזת, כועסת, זועמת... לא משנה איזו,אך נדמה כי חברו נתקע.
עיניו האפורות והבהירות נראו מרוחקות וחולמניות בניגוד למראה הסוער הרגיל שלהן .
"לוק?..." רוי ניפנף מול פניו והוא מיצמץ מיד.
"רוי?, למה אתה לא באוהל?" נימת קולו כועסת מצחו מכווץ.
"א-אני-" רוי נבהל.
"אאאא, רגע."-לוק החל לצחוק-"בן שלח אותך לאד, נכון." הוא טפח על כתפו.
"כן?..." רוי צחק בכוח, מנסה לא לחשוף את העובדה שהוא מתחרפן.
"אד נמצא במחנה, האמת שמקודם הוא ג'ק ורייצ'ל, ניסו לחפש את המעבר שממנו הגענו לפה
אבל הוא נעלם!" הוא סיפר, וקולו כל כך רגוע ומשועשע, ידיו מלוות את מילותיו בתנועות חופשיות ומוגזמות.לוק הוא הבנאדם הכי רציני שרוי מכיר.
טונו תמיד קשוח, מבטו תמיד אטום, גופו תמיד דרוך, מילותיו תמיד שכולות ומתוכננות.
למה הוא מתנהג כך?
"תגיד אתה מרגיש טוב?" רוי שאל לפני שברח .
"כן, נהדר למה ? ." לוק צחק בקול.
"לא יודע, אתה מתנהג טיפה מוזר... לא משנה.״ רוי ענה, מבטיח לעצמו שידאג לפתור את ההתנהות המוזרה מאוחר יותר.
YOU ARE READING
סולאנגלו הנצר 2
Aventura״המדורה בערה באור סגול. הלהבה הגיעה לגובה של חמש מטרים. היא האירה את החושך באופן מרהיב. המצב רוח היה גבוה מאוד, כולם צחקו שרו ודברו. אני אד בן ועוד כמה נצרים ישבנו ביחד וצלינו מרשמלו. אד נשען על בן והם הסמיקו......״ אז.... ספר שני❤️ עוד מעלילות רוי...