Çok sıkıcı geçen bir Pazartesi günü daha işte her zaman olduğu gibi okuldan çıktım eve gidiyordum evimiz ile okul arası yaklaşık bir saatten fazlaydı ama ben yürümeyi tercih ediyordum çünkü bana çok eğlenceli geliyordu kısa bir süre yürüdükten sonra nihayet eve gelmiştim hızlıca odama çıktım üzerimi değiştirdim ve tam aşağı inecekken garip bir ses duydum bu ses yatağımın altından geliyordu ve bir yardım çığlığına benziyordu yanlış duyduğumu düşündüm ve aşağı indim biraz atıştırdıktan sonra ayakkabılarımı giydim ve tam kapıdan çıkacakken aynı ses tekrar geldi bu sefer yanlış duymamıştım bu bir yardım çığlığıydı hemen kapıyı kapadım ve çıktım bu ses ne olabilirdi? Çok korkmuştum ama kimseye belli etmemeliydim kendimi toparladım ve arkadaşlarımla buluşacağımız yere gittim...
Biraz bekledikten sonra tek tek arkadaşlarım gelmeye başlamıştı ve kısa bir süre sonra tüm grup tamamdı artık hazırdık birkaç dakika sonra nereye gideceğimize karar verdik ve yola koyulduk kısa bir süre yürüdükten sonra planladığımız yere gelmiştik cam kenarında küçük bir masa bulup oturduk biraz konuştuktan sonra siparişlerimizi verdik ve eski anılardan konuşmaya başladık ama benim kafamda hâla evdeki o garip sesti üniversite 2.sınıf öğrencisiydim ve evde tek başıma yaşıyordum kendimi rahatlatmak için arkadaşlarım yapmış olabilir gibi cümleler kurup rahatlatıyordum ama emin değildim...
Ya bu sesler gerçekse bu ev lanetliyse düşünmeden yapamıyordum.kafamda bir sürü soru işareti vardı ne yapmalıydım başka evemi taşınmalıydım yoksa bu seslerin ne olduğunumu araştırmalıydım ne yapacaktım o sırada arkadaşımın koluma dokunmasıyla yerimden sıçradım çok korkmuştum içeceklerimiz gelmişti ve arkadaşlarım konuşmayı kesmiş bana bakıyorlardı artardı kesilmeyen sorular ,ne oldu,nerelerdesin,dünyaya dön gibi sözler artık dayanamayıp kalktım ve hızla orayı terk ettim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolun sonu
AksiKızın korkuları çok büyük ama o üstüne gitmeyi seçiyor Bana destek vermeyi unutmayın 😊😊