Pov.Celeste
Ga naar je fucking kamer!"
"Fuck off Easton!"
"Wij zijn nog niet klaar!"
"Dat zijn we wel!"
"En wie de fuck heeft dat gezegd?!"
"IK"
Die furieuze blik.
Dié blik geeft me rillingen, het probleem is dat ik niet weet of ze van angst of opwinding zijn. Met die harde, koude blik wordt ik naar boven gestuurd. Ik snap het niet, hij is zo boos maar voor wat? Het was een leuke dag en ik heb zelfs proberen afstand van hem te nemen zoals hij wou. Ik heb afstand genomen van hem zoals hij dat ook bij mij heeft gedaan door op al zijn domme dates te gaan. Wat wil hij toch nog meer van mij? Ik moet hem los laten dat heeft hij zelf gezegd en als ik dan plezier maak met een ander krijg ik dit? Hoe durft hij? Hij wou niets met mij, dan mag ik doen wat ik wil.Met een klap duw ik mijn slaapkamer deur dicht. En nog geen twee seconden later wordt hij met een ruk terug open gesmeten. Easton stop op nog geen twee centimeter van mij "Hoe durf je van mij weg te lopen!", "Wij.zijn.verdomme.nog.niet.klaar " briest hij.
Zijn grote gestalte staat dreigend over me heen, ik zou geïntimideerd moeten zijn maar het enige wat ik nu voel is woede "wij waren al klaar! Het moment dat jij besloot om met een ander naar bed te gaan waren wij klaar en probeer het maar niet te ontkennen ik heb foto's". Zijn donkere ogen kijken me woest aan " Ik ben met fucking niemand naar bed geweest en die foto's kunnen de pot op, van wie heb je ze gekregen Cindy?, Lena?, Kathy?, allemaal zijn het sletten die zouden willen dat ze met mij naar bed waren geweest". Een licht gevoel van twijfel vormt zich in mijn buik maar ook nu is de woede nog steeds aan het sidderen in mijn lichaam "weet je het maakt de fuck niet meer uit, het moment dat jij besloot dat je weg ging bij me kreeg ik het recht om te doen wat ik wil zonder naar jou om te kijken". Hij zet nog een stapje dichterbij, zijn borst drukt tegen de mijne en ik moet mijn nek buigen om in zijn ogen te kunnen kijken, "jij zal altijd van mij zijn hoor je me? Niet één van deze jongens hier in huis zal jou ooit nog aanraken begrepen" Dreigt hij. Ik wil een stap naar achter zetten maar hij pakt me vast aan mijn nek "ik ben al lang niet meer van jou, het moment dat jij vond dat ik niet goed genoeg was voor j-" ik wordt afgekapt door zijn lippen die zich hebberig tegen de mijne drukken. We strompelen naar de muur, met zijn ene hand nog steeds in mijn haar verwikkeld en zijn ander hand die naar mijn billen glijd kus ik hem al even hebberig terug "jij bent altijd genoeg geweest voor mij" zegt hij tussen kussen door. Hij pakt me in een vlotte beweging op en drukt me tegen de muur, mijn handen verwikkelen zich in zijn haar en net als ik zachtjes aan de topjes trek van zijn hemelse lokken bijt hij op mijn onder lip. Zijn neus glijdt over mijn kaak en valk bij mijn oor zegt hij " ik zal ervoor zorgen dat je weet van wie je bent".Die zelfde rilling loopt over mijn nek, zijn hand glijd over mijn rug en opent mijn bikini topje. Zijn tong glijdt over mijn kaak naar mijn nek zo naar mijn sleutel been, daar bijt, zuigt en kust hij mijn tedere huid tot er een roze plek verschijnt. Met mij in zijn armen loopt hij naar het bureau dat in de kamer staat. Hij zet me daar neer en kust me opnieuw zeer vurig, ondertussen opent hij mijn shortje. Mijn handen friemelen met de onderkant van zijn t-shirt en alsof hij de hint begrijpt trekt hij hem uit. Ik hef mijn billen van het bureau en hij glijdt mijn short en ondergoed van mijn benen en laat ze op de grond vallen. Ik stoei met de sluiting van zijn broek maar al snel valt die ook op de grond, de kus wordt steeds verhitter en als hij dan naar binnen stoot kan ik mijn kreunen niet meer onderdrukken ook bij hem rollen er zachte grommen over zijn lippen. Bij elke beweging die we maken kraakt het bureau maar we gaan te veel in elkaar op. Niet veel later voel ik de kriebels in mijn buik, mijn tenen krommen zich en ik klamp me vast aan zijn brede schouders "East ik i-" "ik weet het schatje kom maar" gromt hij tegen mijn nek aan. Niet veel later barsten we allebei los, hij drukt zijn voorhoofd tegen het mijne als we allebei wat op adem zijn gekomen draagt hij me door de kamer en laat me op het zachte dekbed vallen. Hij bekijkt me met donkere ogen en ik heb meteen door dat ronde twee eraan komt, als een roofdier dat zijn prooi net heeft gevangen komt hij over me heen hangen. Zijn handen plaatst hij naast mijn hoofd en mijn benen schuift hij open zodat hij er tussen kan liggen. Zijn volle lippen kussen de mijne kort en dan vinden zijn handen mijn borsten. Hij pakt ze in zijn handen, een zachte kreun verlaat mijn lippen als hij over mijn ene tepel likt "dit is van mij" dan likt hij de andere, mijn rug kromt "deze ook". Hij kijkt me in de ogen "van wie ben je Celeste?", mijn handen glijden over zijn gespierde buik naar zijn harde borst, over zijn brede schouders en stoppen daar "jou". Hij kijkt me recht in de ogen aan en pakt met zijn ene hand mijn polsen vast en houd ze vast boven mijn hoofd, met zijn andere hand duwt hij mijn benden open en voor de tweede keer deze avond stoot hij bij me naar binnen "je.bent.van.mij" zegt hij bij elke stoot.
Als hij maar eens wist hoeveel dat dat de waarheid is
JE LEEST
"Do I need to be afraid of the badboy ?"
RomanceWanneer Celeste samen met haar ouders van uit Europa naar Amerika verhuist veranderd haar leven compleet. Ze ontmoet Easton en kruist zijn pad verschillende keren. Is dit goed of slecht? Lees het in " Do I need to be afraid of the badboy?".