😍😍Şarkı mükemmel😍😍
Soobin den...
O söylediği son cümle ile şok geçirirken ikinci bir şokunu daha yaşadım.Dudağımda hissettiğim sıcaklık ile gözlerimi açabildiğim kadar açtım.Öylece duruyordum.Bir süre sonra şoku atlattığımda benden ayrıldı ve gözlerime bakıp gülümsedi.Bende gülümsemesine karşılık verdim.
V:Kalkalım mı artık?
Soobin:T-tamam.
Elimden tutup kaldırdı ve hesabı ödedi.Sonra da birlikte kafeden çıktık.Eve doğru yürürken yolda sadece ikimizin ayak sesleri yankılanıyordu.En sonunda eve geldiğimizi görünce durdum ve ona döndüm.
Soobin:Bıraktığın için saol.
V:Sevgilimi evine bıraktım.bu doğal bir şey.
Soobin:A-ah anladım...Neyse ben gittim.Görüşürüz.
Konuşmasına fırsat bile vermeden kapıdan içeri girdim.Sırtımı.kapıya yaslayıp derin bir nefes aldım.Az önce ne yaşamıştım ben?Kızlar bana şaşkın şaşkın bakarken ben hemen odama çıktım.Neyseki utandığında yüzü kızaran bir insan değildim.Yoksa tam rezillik...Eun yemek için aşağı çağırınca bende elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim.Daha sonra aşağı indiğimde herkes masada kendi halinde yemek yiyordu.Bende bı sandalye çekip oturdum.Eun Şu nün bakışlarını üzerimde hissediyordum.Ama fazla takmamaya çalışarak önüme döndüm.
Eun Su:Soobin?
Soobin:Efendim.
Eun Su:Senin şu arkadaşın meseleyi ne yaptı?
Soobin:Ha o mu?Shey ben söyledim ona...
Eun Su:Evet?
Soobin:Gitmiş söylemiş ona duygularını.
Eun Su:Hmm sonra ne olmuş?
Soobin:Çocukta ondan hoşlanıyormuş.
Eun Su:Hmm tamam.
Hyuna:Ne oluyor be?
Eun Su:Uzun hikaye ben size sonra anlatırım.Ya da Soobin bize şimdi anlatabilir değil mi?
Yediğim yemek boğazımda kalmıştı.Ben öksürük krizine girerken Eun bana su uzattı.Teşekkür edip suyu alıp içtim.Kendime gelince derin bir nefes aldım.Bok yolunda gidiyordum az daha...
Soobin:Niye ben yaa?
Eun Su:Bence sen nedenini biliyorsun?
Evet mal gibi gittim en uyanığımız olan Eun Su ya anlattım bende her şeyi.Salaklık bende anlamış işte.
Soobin:Tamam söylüyorum.
Herkes merakla beklerken Taehyung a yaptığım gibi gözlerimi sıkıca kapatıp birden pat diye söyledim.
Soobin:Biz Taehyung ile sevgiliyiz!
Soyang a baktığımda yediği yemek boğazımda kalmıştı.Hyuna da ona su uzatıyordu.Bu gün birimiz boğularak ölecez ama kim?
Eun Su:Hızın 1500 sakin ol.
Eun:N-ne?
Ahh canım şok geçirdi kız.
Eun Su:Gerizekalı öyle pat diye söylenir mi kalpten gidecekler.
Hyuna:Sen biliyor muydun?
Eun Su:Onun sayesinde biliyordum.Ama Soobin bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Yedimiz (BTS)
Ficção Adolescenteİlk başta birbirinden nefret eden sonrada yavaş yavaş birbirlerinden hoşlanmaya başlayan liseli öğrenciler