/26.10. 1977/
Stefani Scamanderová a Hestia Jonesová se rozhodly vyrazit do Prasinek, protože měly za to, že si něco takového zaslouží. Lily Evansová totiž trávila čas se svým klukem, Jamesem Potterem, a Stefanina nejlepší kamarádka, Ava Abbotová, trénovala nitroobranu se svým kamarádem Severusem Snapem.
,,Dala bych si něco dobrého," konstatovala Stefani gurmánsky. ,,Něco hodně hodně sladkého, ale... i když, něco slaného by taky bodlo."
,,Máš krámy nebo co?" hádala Hestia pobaveně, ale než stačila zachytit odpověď své kamarádky, tak zaklela: ,,A sakra."
Kousek od Medového ráje stál Lucius Malfoy, její bývalý šéf a muž, jehož dítě v sobě nosí. Rozhlížel se okolo sebe, jakoby někoho hledal. Koho by mohl hledat? Narcissu? Nebo snad i ji? Nedokázala odhadnout, zda ji pozná, ale nehodlala to riskovat. Přemýšlela, kam se rychle schová, aby ji neviděl, ale než si to všechno stačila promyslet, blonďatý mladík ji zaregistroval.
V tu chvíli zapomněl na všechny sliby, které si dal. Nechtěl už jí v životě vidět, jediné, co chtěl vidět jsou měsíční šeky, které bude posílat svému dítěti. Ovšem ani tolik nezískal na ni, jako na její břicho. Spočítal si, že má být ve třetím měsíci, respektive už začíná čtvrtý. A díky síle zvyku vyslovil její jméno: ,,Hestio."
Hestia ovšem dělala, jakoby si ho nevšimla. Avšak nic netušící Stefani jí zatahala za ruku a upozornila ji na to, že na ní někdo volá. ,,Hes, támhle na tebe volá nějaký blonďák," říkala jí a mezitím už si k nim stačil Lucius nakráčet. Stefani takhle z dálky nepoznala, o koho se jedná, ale čím více se přibližoval, tím více si byla Mrzimorka jistá, o koho se jedná.
Drahý kabát, vycházková hůl přidávající na jeho autoritě, dlouhé bíle blonďaté vlasy a důležitý výraz - nemohl to být nikdo jiný než Lucius Malfoy. Čistokrevný kouzelník, pravděpodobně jeden z družiny lorda Voldemorta. Odkud se s ním ale Hestia zná? Jasně, její rodiče jsou čistokrevní a zastávají stejné zásady jako Malfoyovi, ale ona přeci utekla z domu, když se vzepřela vzít si nějakého muže - mohl to být on?
,,Jé, ahoj, Luciusi," pokoušela se tvářit, co nejméně vynervovaně a zatahovala břicho, jak nejvíce to šlo - ne, že by to pomáhalo. ,,Čekáš na Narcissu?"
Jasně, on je vlastně zasnoubený s Narcissou Blackovou, pomyslela si Stefani a dál jí to šrotovalo. Jsou Jonesovi nějak příbuzní s Malfoyovými a Lucius je tedy její bratranec? Pak si ale všimla, jak zvláštně a nervózně se Hestia chová. Pravděpodobně už se neztotožňuje se svou starou rodinou a nechce opět a znovu vysvětlovat každému, proč ji opustila.
,,Můžeme si promluvit?" žádal Lucius a pohlédl ke Stefani. ,,O samotě?"
Hnědovlasá dívka už se chystala jít napřed, ale Hestia ji zastavila. ,,Není o čem mluvit," procedila nenávistně mezi zuby. ,,Tys udělal svou volbu a já zase svou. Už nás nic nepojí."
,,Notak, moc dobře víš, že pojí," mluvil dvojsmyslně, aby tomu rozuměla jen černovláska.
Ta jen poodstoupila, aby mu dala najevo, že více slov s ním už neprohodí. ,,Sám ses rozhodl, že to není dostatečné pouto," nakrčila ramena. ,,Jsme moc rozdílní, měj hezky život!"
Lucius se díval do místa, kde se nacházelo jejich společné dítě. Když o tom slyšel poprvé, byl přesvědčený o tom, že toho bastarda už nikdy v životě nemůže vidět. Nepokazí si přeci svůj perfektně naplánovaný život, který už se dávno sjednanou s Narcissou Blackovou.
Následně se rázně vydala ke Třem košťatům, celkem rychlým tempem se řítila a Stefani se ji pokoušela dohnat. ,,Jestli mi to chceš vysvětlit, tak jsem tu pro tebe," pověděla jí hnědovláska. ,,Nemusíš mi to říkat, ale jestli chceš, ráda tě vyslechnu. Nejsi pro mě jen spolusedící na Bylinkářství."
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...