/26.10. 1977/
Stefani Scamanderová byla z celé situace naprosto vyděšená. Zvažovala pravděpodobnosti celé té situace a uvědomila si, jak tohle nikdy nemůže zvládnout. Teď v tuhle chvíli si chtěla mermomocí vzpomenout na tu noc, aby zjistila, zda byla přítomná ochrana.
Srdce se hnědovlasé dívce z Mrzimoru skoro zastavilo, ale na tohle se ona nesoustředila. ,,Jak to zjistím?" zašeptala ztěžka a pokoušela se zachovat klid, ačkoliv se jí to moc nedařilo. Hestia chytla svou kamarádku za ruku, aby ji uklidnila, ale ona se nervózně vysmekla. ,,Jak to zjistím?! Nemůžu jen tak zajít za Pomfreyovou, aby to zjistila."
,,Počkej," zastavila ji a začala štrachat ve své brašně, kterou nosila přes rameno. ,,Chtěla jsem ten lektvar vylít, aby nikdo nepojal podezření, než by bylo potřebné, ale když se teď naskytla tahle... situace, alespoň najde své využití."
Vytáhla zašpuntovanou baňku s čirou tekutinou, až to bylo Stefani podezřelé, ale Hestii důvěřovala. ,,Sakra, co se s tím musí dělat?" polkla naprázdno a měla žaludek až v krku. Možná, protože ti ho vytlačuje malej Lupin nebo Black.
,,V klidu, jen do toho plivneš," pověděla jí černovláska a založila si ruce na prsou. ,,Náhodou, mudlové na svoje těhotenský testy musí čůrat."
,,Skvělý, bez té informace bych se obešla," ucedila znechuceně Stefani, pohlédla na tu tekutinu a uvolnila zátku z korku. ,,Co se s tím má stát?"
,,Celkem jednoduché," nakrčila ramena, ,,zelená; budeš matka a červená; seš volná."
,,Merline, co když fakt budu... no... těhotná?" špitla hnědovláska se zatajeným dechem a dívka s havraními vlasy mávla rukou. Vzpomněla si na svého malého Malfoye, kterého nosila pod srdcem. Rozuměla tomu, že Stefani se nachází naprosto v jiné situaci. Ona se nechala záměrně zbouchnout, zatímco nebohá Mrzimorka udělala jednu velikou opilou chybu.
,,To budeme řešit, až to nastane, jasné?" pokoušela se zůstat pozitivní a Stefani se do toho už chystala plivnout. Hestia toužila ji nějak podpořit, vzhledem k tomu, jak moc jí pomohla Stefani a neodsoudila ji za její manipulativní čin. ,,Hele, ještě, než to uděláš, není to tak hrozný."
,,Ty alespoň víš, kdo je otec," utrousila hnědovláska a konečně do baňky plivla. Dala ji dál od sebe a sledovala, jak její sliny dopadají na hladinu lektvaru. Hrdlo se jí sevřelo a ona si položila ruku na podbřišek. Jakoby se chtěla zeptat, zda tam někdo je.
Slina se stala součástí lektvaru a obě dívky zatajily dech. Tak jak to bude? Zelená znamená cesta do pekla nebo naopak to naprostého ráje, jen ještě nevěděla, co z toho to bude. Myslela nad reakci pánů tatínků; na jejich výrazy a první slova. Bude to Remus brát s chladnou hlavou, jako tomu je vždy? A co impulsivní Sirius?
Zavřela oči a tep se jí zrychloval. Pro merlina, celá tahle čekací doba byla mučení. Hestia ji chytla za ruku a sledovala, jak se lektvar začíná zabarvovat. Stefani polil pot a zjistila odpověď na svou otázku. Zelená barva. To znamená jednu jedinou věc, je skutečně těhotná.
,,Pro merlina," vyhrkla Hestia, zatímco hnědovlasá Mrzimorka neměla slov. Začala počítat. Desátého září se konal ten večírek. Dnes je dvacátého šestého října. Takže za několik dní dokončí svůj druhý měsíc. Jak si toho mohla nevšimnout? K jejímu štěstí se jí vyhnuly ranní nevolnosti a nepravidelný menstruační cyklus měla i za normálních okolností. Měla tedy větší hlad, to je pravda, ale vždycky tyto chutě zdůvodňovala nervozitou ze školy, z těch dvou expertů a smrti svého bratra.
,,J-já nevím, co budu dělat," seděla jako přikovaná a Hestia se rozhodla, že teď a tady jí pomůže přesně tak, jako ona vždy pomáhala jí.
ČTEŠ
Chvíle lásky | ✔️
Fanfiction,,What is life without a little risk?" Mladí dělají různé chyby, ale vždy jednají tak, jak jim radí srdce. Pro mladou generaci může být složité si vybrat mezi dvěma stranami, ale pro některé zase ne. V sedmém ročníku se sejdou studenti Zmijozelu, Mr...