Sabah aranmalar ve zil sesleriyle uyanmıştım. Koltukta hafifçe doğrulup telefonumu elime almıştım. On kere arayan Mervan ve beş kere arayan Mami'ydi. Göz devirip telefonumu şortumun cebine atmış ve tuvalete yürümüştüm. Tekrardan gelen zil sesiyle dışarıya bir küfür savurmuş ve hızla telefonu açmıştım.
"Ne var Muhammed?"
"Şey, ben Mervan yalnız."
"Boş yapma amına koduğum, söyle ne söyleyeceksen." dedim telefonla tuvalete adım atarken.
"Kanka buluşacağız bugün video çekeceğiz ya. Hem Enes bizi almaya gelecekmiş."
"Enes mi?" dedim şaşkınlıkla. Ağzım açılmıştı, sol elim yavaşça lavabodan ayrılmış ve yanıma düşmüştü. Enes... Benim ilk aşkımdı, ilk tanıştığımız andan beri seviyordum onu. Saçma bir şekilde kız arkadaşı olan birine aşıktım eskiden. Gerçi hâlâ öyleydi...
"T-tamam, geliyorum." dedim ve aramayı sonlandırdım. Yakışıklı olmalıydım, Enes'in kadınlardan hoşlandığını bilmeme rağmen ona lâyık olmaya çalışıyordum. Aptal bir aşıktım işte.
Telefonu tekrar cebime atmış ve lavaboda işimi bitirip elbiselerimin oraya gitmiştim.
. . . .
"Hoşgeldin kardeşim." dedi Mami gülümseyip sarılırken.
"Hoşbulduk." deyip sarıldım bende. Bu Mervan ve Vales'te de böyle olmuştu. Ama Enes'te... Enes'te sanki bir gariplik vardı. Mutluydu, ela gözlerindeki parıltı uzaktan bile belli olabilirdi.
"Hoşgeldin kanka." dedi Enes gülümsemeyi kesmeden. Gülümsedim bende.
"Hoşbulduk kardeşim." dedim. Değişik bir konuşma gibi gelmişti. Ama aslında iki insanın hergün yaptığı konuşmaydı bu.
"Ne videosu çekeceğiz?"
"Tinder." dedi Enes.
"Tamam." dedim bende sessizce. O'da uzatmadan bizimkilerin konuşmasına girmişti.
. . . .
Sa 1.bölüm değil tanıtım gibi anlarsınız yani
Umarım sevilir,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
limerence ;; anartekin
Fanfiction"Yıllardır kardeşim olan adama aşıktım ben." ~•~ Eşcinsel konulu bir hikayedir.~•~ ~•~ MerMi belki olabilir.~•~ ~•~ Vales saptır.~•~