(?): Merhaba ben **** Hastanesinden arıyorum. Acaba siz Murat Kara Bey'in bir yakını mısınız?
:Arkadaşıyım. Bir sorun mu var?
(?): Kendisi şu an ameliyatta. Telefon rehberinde favoriler kısmında sadece sizin numaranız vardı. Rica etsem buraya gelir misiniz?
: B-Bir dakika. Ne ameliyatı? Ne oldu ona?
(?) : Arkadaşınız bir uçak kazası geçirdi. Sanırım Ankara'ya giden bir uçaktı.
:Ben şu an Ankaradayım ama ailesini hemen arıyirum. İyi günler.
Deyip kadının yüzüne kapattım telefonu. Tusem bana sorgularca bakıyordu.
: Bir ayda iki kaza bu hiç normal değil Tusem. Bir şeyler oluyor.
T: Ne kazası? Ne oldu? Kime oldu?
: Murat... Murat uçak kaza geçirmiş hem de... hem de buraya gelirken.
Göz yaşlarımı tutamadım. O kadar fazlaydı ki bu olanlar. Tusem yerinden fırlayıp hızla telefonunu aldı ve bir şeyler yapmaya başladı. Telefonla işini bitirdiğinde bana döndü.
T: Hızlı ol küçük bir çanta hazırla. Yarım saat sonraya iki uçak bileti aldım. Hadii ne bakıyon hızlı oll!
Kafamı hızla salladım. Koşarak kendi odama girdim. Küçük bir kol çantasına telefonumu, kulaklığımı, şarj aletimi ve bir paket selpağı koyup hızla üzerime bir şeyler geçirip taksi çağırdım. O sırada Tusem geldi. Yanına benim gibi küçük bir kol çantası almıştı.
Birbirimiza bakıp hafifçe gülümsedik. O sırada korna sesi geldi. Koşarak taksiye bindik. Son 20 dakikamız kalmıştı uçak için. 10 dakika içerisinde havaalanına gelmiştik. (Normalde 40 dk falan sürüyo ama çaktırmayın sbsbkjjk) Hızla taksi parasını ödeyip uçağa doğru koşturduk. Birkaç dakika sürmeden uçağa binmiştik. Derin bir nefes verdik. Gerçekten oh be.
Tusem uçak kalkmadan hızla birini aradı.
T: E-Ege?
Tusem'den
: E-Ege?
E: Tusem? Ne oldu bir sıkıntı mı var?
: Murat'ın durumunu öğrendik. Sen de belki onunla aynı uçaktasındır diye endişelendim.
E: Aynı uçaktaydım zaten. Ben Murat kadar hasar almadım. Uçak zaten inmek üzereydi. Ne olduğunu analyamadan dengesini kaybetti ve Murat bana doğru eğildi yere çakılırken. Bana pek bir şey olmadı. Ama T-Tusem onun yüzü gülümsüyordu. O-o çok yaralıydı.
Son son hafif sesi çatallaşmış ve titremişti. Kalbime bir anda ağrı girdi.
Hostes: Telefonları uçak moduna alıp kapatalım lütfen.
: B- Benim kapatmam lazım. Üzülme tamam mı? Kendini suçlama ve kendine dikkat et tamam mı?
E: Sen de kendine dikkat et güzelim.
Konuşmayı bitirip telefonu uçak moduna aldım. Çantamdan kulaklığı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım.
: Nehir bu arada uçak kazasının nasıl olduğunu öğrendim. İniş yapmak üzereyken uçak bir anda dengesini kaybetmiş. Uçak düşerken Murat Ege'nin önüne geçerek Ege'ye bir şey olmasını engellemiş. Ama Murat'ın durumu biraz kötüymüş.
Nehir'in gözünden yaş gelmişti. Hızla ona sarıldım. Yarım saat gibi bir süre sonra iniş yaptık zaten. İniş yaparken çok korktuk. Çünkü zaten uçak kazası yapan arkadaşlarımıza gidiyorduk. Bu bizi hayli korkuttu.
Uçaktan hızla indik. Havaalanından çıktığımızda bir taksi kapıp hastaneye yol aldık.
Hastaneye geldiğimizde Ege'nin oda numarasını öğrendik. Murat'ta Ege ile aynı kattaki yoğun bakımdaymış.
Veee bölüm sonuu
Evvet yine hafif ekşınlı bölüme geldikk!
Kelime sayısı=457
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYARSIZ LİSE
HumorTusem& Nehir "Hadi be ordan YALLAH" deyip yumruk tokuşturduk. Merhaba gencolar! Bu kitabı canım dostum Nehir ile (@swag_girl113) yazıyoruz. Umarım beğenirsiniz. BU KİTAP, KİMSEYİ KÜÇÜK DÜŞÜRMEK AMACIYLA YAZLIMAMIŞTIR! Tusem& Nehir "Hadi be ordan...