⚜1.⚜

28 7 2
                                    

Kar yağarken yürümek çok hoştu ellerimle bir kar tanesi yakaladım elime baktığımda kar- ne kan mı? Nasıl oldu bu? Etrafıma baktığımda etrafımdaki beyaz yerler kanlar yüzünden kırmızıya boyanıyordu. Bir silüetler gördüm gerçek olamayacak kadar güzeldi. Bir dakika o neden bu kadar hızlı yoksa cadı mi? Ahh... Sadece bir rüyaymış. Bu sesler de ne böyle ?

Ametis: YA BANANE BEN UYUYACAĞIM YÜRÜ GİT ODAMDAN

Alexis: KALK LAN KAHVALTI YAPACAZ DAHA UYUYORSUNUZ BE

Cidden sabah sabah böyle bir güne uyanmak gerçek mi? Hayır yani uyuyan insan var götünüzü yırtıp bağırıyorsunuz siz nasıl vampirsiniz bazen size gerçekten inanamıyorum.

Rowena: Ne bağırıyorsunuz ikinizde ya ?

Ametis: Uyumayı seven benim beni uyandırmaya çalışıyor uyandım işte sinirim tepemde şimdi

Alexis: Cidden senin şu uykun var ya okul var diye kaldırıyorum

Kızlara göz devirip aşağı indim. Elaney kahvaltıyı hazırlamış bizi bekliyordu. Kızlarda peşimden aşağı indi sofraya oturduk.

Elaney: Günaydın kızlar

Rowena: Günaydın canım

Ametis: Gün aymadı bana daha

Alexis: Günaydın

Kahvaltımızı ettik be sofrayı topladık. Şimdi okula gidiyoruz evet biz safkan gündüz yürüyeniz bu yüzden en iyi şekilde eğitim görüyoruz sadece güneşte yürümüyoruz uçabilir, ışınlanabilir, alevli bakış yapabiliriz ve görünmez olabiliriz. Safkan olmanın avantajı hepsi.

Elaney: Ne düşünüyorsun ?

Rowena: Ben mi ?

Ametis: Yok anam tabi sen gerizekalı

Rowena: Hiç aynı şeyleri düşünüyorum

Alexis: Bu arada okul gezi yapacakmış

Okul gezimi yapacakmış çizdiler mi bunlar ? Okulumuz hiç böyle bir şey yapmamıştı. Neden şimdi yapıyorlar.

Ametis: Gitmek zorunlu mu ?


Alexis: Malesef evet zorunlu

Elaney-Ametis: Lanet olası okul

Rowena: Hadi gidelim okula

Kızlarla evden çıktık okula geldik. Okuldaki hiçbir vampir bize karışmaz çünkü safkanız, bu okulda safkansan lider demeksindir.

Ametis: Bu okulun sadece uyuma odalarını seviyorum

Elaney: Ben yemek odasını seviyorum

Alexis: Ben dövüş odasını seviyorum

Rowena: Ben okulun her yerini seviyorum

Hepsi döndü bana baktı. Bende gülümsedim ve ilerledim okulu seviyorum ama bazı günlerde soğuyorum çok değişik bir vampirim ben neyse panolara doğru ilerledim orda nereye gideceğimiz 4yazıyordur belki. Bir bakayım panoya kızlarda benimle geliyordu.

Ametis: Oha gerçekten Transilvanya’ya gidiyoruz ?

Elaney: Vampir şehrine cidden mi ?

Rowena: Şaka değil mi ?

Alexis: Onca yıldan sonra vatanımıza mi gidiyoruz ?

Cidden inanamıyorum Transilvanya’ya gidiyoruz geldiğimiz yere ama neden ? Ne dönüyor bur da? Okul müdürü bu tarafa gelirken kızları dürttüm kızlar bana baktığında okul müdürünü işaret ettim. Okul müdürü yanımıza gelmişti.

Okul müdürü: Evet kızlar Transilvanya’ya gidiyoruz şaşırdınız evet oradaki vampir lordu eğitim alan vampirleri geri çağırıyor yani vampirler tek gidecek. Kurtlar, deniz kızları ve iblislerde kendi vatanlarına gidecek. Şimdi evlerinize gidin akşam için hazır olun.

Ametis: Ben sadece şaşkınım peki hadi Kızlar eve gidelim

Elaney: İyi günler efendim

Okul müdürü: İyi günler Kızlar

Okuldan ayrılıp eve geldik kıyafetlerimizi toplamaya başladık tekrardan Transilvanya’ya gidiyoruz şok üstüne şok oldum bugün eşyalarımı toplayıp aşağı indim.

Rowena: Ben hazırım

Elaney: Bende

Alexis: Bende

Ametis: Bende hazırım akşama alarm kuralım şimdi dinlenelim gece uçuçlarımız iptal oldu. Bundan sonra Transilvanya’da uçarız.

Elaney-Alexis: Aynen

Rowena: İyi uykular size

Ametis: Sen ne yapacaksın ?

Rowena: Biraz bilgisayarım ile oynayacağım

Ametis: Peki çok geç kalma sende dinlen

Rowena: Tamam size iyi uykular

Kızlar odalarına gidince bilgisayarımı alıp salonda oturdum. Bir süre oynayınca yorulduğumu hissedip bilgisayarı kapattım ve aldığım yere koydum doğruca odama gittim uyumak için yatağa girdim gözlerimi kapattım uykum gelmediği için aşağı inip mutfakta oyaladım.

Rowena: Lanet uykum niye gelmiyor benim sonra bana kızıyorlar of ya

Salona gittim koltuğa uzandım ve gözlerimi kapattım tam uykuya dalacakken telefonumun bildirim sesini duymakla geri açtım telefonumu açıp gelen mesaja baktım ama bakmaz olsaydım sinirden köpürdüm.

Rowena: KIZLAR KALKIN ÇABUK HEMEN GELİN BURAYA KÖTÜ BİRŞEY VAR

Götümü yırttım resmen of be kızlar aşağı inince telefonu kızlara okumaları için uzattım. Elaney telefonu eline aldı ve okudu sesli bir şekilde. Sonra ne mi oldu kulağımın anası sikildi.

Elaney: SİKERİM BEN BÖYLE İŞİ NE DEMEK İNSANLARIN UÇAĞINA BİNECEĞİZ BİZİMLE DAŞŞAK MI GEÇİYORLAR

Ametis: SENİN O SES TININA SIÇAYIM ELANEY

Elaney: Özür dilerim Ametis ama insanlarla aynı uçak ciddiler mi bunlar? Yada bizimle daşşak mi geçiyorlar ?

Alexis: Elaney haklı yani uçmayacağız be uçağa bineceğiz bence şimdi çıkalım uçakla 8 saatte orda oluruz

Rowena: Uçarak ’ta 3 saatte orda oluruz

Ametis: Rowena haklı ama mecburuz hadi gidelim

Lanet girsin ne güzel uçmak varken uçağa neden biniyoruz biz. Dedim ama bilin bakalım neyin içindeyim evet doğru bildiniz uçağın içindeyim umarım 8 saat çabucak geçer çünkü insan kan kokusu berbat genelde vampirler kan içer evet ama biz hayvan kanı içiyoruz insanlara böylelikle saldırmıyoruz bir nevi kolay durum idaremiz çok güçlü bu yüzden neyse çok konuşuyorum biraz uyusam iyi olur umarım 8 saat çabucak geçer.

-8 SAAT SONRA-

Alexis: Cidden bu ikili çocuk mu?

Ametis: Evet onlar yetişkin görünümlü aklı gıt iki çocuk

Bunlar ne saçmalıyordu? Gözleri zorla aralayıp başımda dikilen ikiliye baktım bana gülmeye başlayınca gözlerini takip edip nereye baktım üzerimde bir eli, bir bacağı olan Elaney’i gördüm. Benim de bir bacağım onun üstündeydi uçakta nasıl bu şekilde yatabildik biz?
Elaney’i uyandırdım bende düzeldim.

Rowena: Geldik mi?

Elaney: Ne oluyor ?

Ametis: Geldik bir şey olmuyor herkes gidiyor siz uyuyunca kaldırdım hadi Alexis dışarda bekliyor

Hemen ayağa kalktım gerindim ve dışarı koştum burası çok değişmişti. Çok özlemişim vatanımı be buraya mı taşınsam acaba? Kızlarla arabaya bindik ve buradaki otele gittik buradan ev alma işini sonra halledebilirim ama önce uyku çok pis kokular aldım uçakta.

Rowena: İyi uykular size ben uyumaya gidiyorum

Ametis: İyi uykular

Bir odada 4 yatak vardı hepimiz yatacağımız yatağı seçip üzerine kurulup yattık yarının güzel geçmesi dileğiyle.






EVET BİTTİ BU BÖLÜMDE  OY VE YORUM SINIRIMIZ VAR SIRAKAKİ BÖLÜMDE NELER OLACAK ACABA ?

BÖLÜM SINIRI: 8 OY 💥 10 YORUM 💬

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE : )


Eternity is Destiny Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin